GTA-Sheep Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Ik zal herrieM wel missen in hoe heet dit liedje topic Het is op zich wel toegestaan voor moderators om in andersmans fora gewoon te posten hoor....dat vinden we juist wel gezellig Promotie betekent zeker niet dat iemand persé alleen nog maar serieuze dingen moet doen gelukkig.....
Verrity Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Heh De Gmods zijn toch juist saai Alleen maar met ijzeren sloten gooien! En dan zeggen de Admins "We moeten gaan bezuinigen op ijzer " Nee, hoor jullie zijn met zijn alle harstikke leuk en gezellig
Bigstijn Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik zal herrieM wel missen in hoe heet dit liedje topic Het is op zich wel toegestaan voor moderators om in andersmans fora gewoon te posten hoor....dat vinden we juist wel gezellig Promotie betekent zeker niet dat iemand persé alleen nog maar serieuze dingen moet doen gelukkig..... yay tja dat zou wel erg zijn geen vrije wil nogmaals gefeliciteerd HerrieM Vriendelijke groet Stijn
Wijst Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) Heey matie gefeliciteerd sorry voor de late reactie maar moest mijn vriend HerrieM tog nog even feliciteren ! Bewerkt: 12 juni 2007 door wijst
Recommended Posts