Jump to content

Area51


Muay Thai

Recommended Posts

ben de film even aan t kijken,

kijk, lijk op een ufo:

Maar..

het is een steatlh, amerikaanse oorlogsvliegtuig die niet op de radar gezien kan worden

ik vind dit niet op ufo's lijken.. mischien alleen als ze heeeel erg hoog vliegen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 339
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Muay Thai

    104

  • .Djanick

    37

  • LBG

    25

  • Amfetamientje

    20

ben de film even aan t kijken,

kijk, lijk op een ufo:

Maar..

het is een steatlh, amerikaanse oorlogsvliegtuig die niet op de radar gezien kan worden

ik vind dit niet op ufo's lijken.. mischien alleen als ze heeeel erg hoog vliegen

ik zeg niet dat dit ufo`s zijn, maar de amerikanen hebben dus ook zulke vliegtuigen en die bestaan al enkele jaren, misschien ook wel in andere vormen he :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Die stealth vliegtuigen dat is wel allang bekend maar jullie willen dus zeggen dat die mensen van de regering ook nog met een hele hooge niveau en meer dan 400 lui lopen te lullen? kom op zeg daarvan moet ik echt kotsen wie dat zegt dan ben je wel heel eigenwijs.

Serieus wat die mensen zeggen he op dat filmpje kijk maar eens ik krijg het idee dat sommige gewoon geen zin in hebben en zomaar iets doms posten omdat ze nogal posts te kort komen.

Naja dat is wat ik denk.

En plantepak jij hebt die video niet eens gezien.

Als je naar die video kijkt beweren ze ook dat de regeringen dit soort dingen ook doet zo'n setup zodat jullie dat niet gaan geloven (volgens mij zoiets weet niet precies ) mensen die in de overheid daar werken zijn gewoon samen gekomen en vinden dat het tijd wordt om dat aan men te vertellen en kijk zelf eens naar die mensen denk dan bij jezelf liegen ze?

Ik denk het niet zoveel bewijs en tape's maar dat er mensen van zulk soort hoog nivaeu daar aan mee doen geloof ik het meteen.

En deze site hebben ze zeker voor janlul lopen maken http://www.disclosureproject.org/

Maar zoals ik al zei ik krijg het idee dat niemand behalve .Djanick mischien andere dat filmpje gaan kijken de meeste mensen lullen gewoon ondertussen wat door ik zou graag zelf ook willen als je echt serieus bent dat je ook gewoon serieus post.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Die stealth vliegtuigen dat is wel allang bekend maar jullie willen dus zeggen dat die mensen van de regering ook nog met een hele hooge niveau en meer dan 400 lui lopen te lullen? kom op zeg daarvan moet ik echt kotsen wie dat zegt dan ben je wel heel eigenwijs.

Serieus wat die mensen zeggen he op dat filmpje kijk maar eens ik krijg het idee dat sommige gewoon geen zin in hebben en zomaar iets doms posten omdat ze nogal posts te kort komen.

Naja dat is wat ik denk.

En plantepak jij hebt die video niet eens gezien.

Als je naar die video kijkt beweren ze ook dat de regeringen dit soort dingen ook doet zo'n setup zodat jullie dat niet gaan geloven (volgens mij zoiets weet niet precies ) mensen die in de overheid daar werken zijn gewoon samen gekomen en vinden dat het tijd wordt om dat aan men te vertellen en kijk zelf eens naar die mensen denk dan bij jezelf liegen ze?

Ik denk het niet zoveel bewijs en tape's maar dat er mensen van zulk soort hoog nivaeu daar aan mee doen geloof ik het meteen.

En deze site hebben ze zeker voor janlul lopen maken http://www.disclosureproject.org/

Maar zoals ik al zei ik krijg het idee dat niemand behalve .Djanick mischien andere dat filmpje gaan kijken de meeste mensen lullen gewoon ondertussen wat door ik zou graag zelf ook willen als je echt serieus bent dat je ook gewoon serieus post.

Is je mening posten dan niet serieus? En ik bekijk die filmpjes, maar als je dat niet wil geloven en dat je gaat lullen dat we dat niet doen. En heb je als een gehoord van "filmpjes en foto's bewerken" en "mensen doen geloven dat UFO's bestaan", dat is misschien om geld af te troggelen. Binnen zoveel jaar gaan ze ze de belastingen te verhogen om zogezegd de aliens naar hier lokken met geld of bescherming tegen de UFO's!

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

Oke jou mening als jij denkt dat iedereen over alles liegt prima ga dan a.u.b. niet verder, want volgens mij kun je me niet eens vertellen wat men daar in heeft gezegt.

Je zit nu wel te lullen van belasting of om geld te verdienen, die lui doen het gratis en geloof je niet prima maar ik denk niet dat die mensen van zo'n hoog nivuea geld te kort komen dus je zit gewoon de boel af te zeiken.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn post was schijnbaar verwijderd of iets fout gegaan ofzow maar het kwam percies op het zelfde naar als wat Sevaboy zei.

Ik wilde alleen nog toevoegen dat het argument van : " Anders zouden ze deze site voor niks maken " niet echt reeel is, want er zijn zoveel sites voor niks gemaakt.

EDIT @ hierboven.

Neem het niet zo persoonlijk op jo :puh:.

En er gaat weldegelijk heel veel geld naar uit, als die gasten daar zo veel werk insteken dan moeten ze daar echt wel geld voor krijgen. Als je hooggeleerd ben en op 1 ding focucest, verdien je nog niks.

En al zouden ZIJ er nix voor vangen wat denk je van al die Amerikanen die lopen te zeiken op NASA en dat soort dingen, ze geven allemaal te veel uit zeggen ze.

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

Oke geef maar antwoord op deze vraag dan als jullie zo goed van alles weten :

Waarom zouden lui van Amerikaanse overheid die daar op de hoogste niveau werken dat toegeven?

Deze mensen hebben dat allemaal meegemaakt en door de globale verwarming vonden ze dat men dat moest weten en kijk AUB naar die video en kijk eens naar die mensen hoe ze dat vertellen je ziet zo dat het gewoon waar is.

Daarom zeg ik kijk eens naar dat video post dan je mening deze mensen hebben tape's van gesprekken dat de overheid daarover zat te vergaderen van alles video's kijk gewoon maar.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke jou mening als jij denkt dat iedereen over alles liegt prima ga dan a.u.b. niet verder, want volgens mij kun je me niet eens vertellen wat men daar in heeft gezegt.

Je zit nu wel te lullen van belasting of om geld te verdienen, die lui doen het gratis en geloof je niet prima maar ik denk niet dat die mensen van zo'n hoog nivuea geld te kort komen dus je zit gewoon de boel af te zeiken.

Zeg ik nu dat iedereen liegt? Ik zeg alleen dat zij liegen om geld krijgen en de regering doet alles om geld vanuit belastingen te halen en het wilt niet zeggen dat iemand vanuit hoger nivuea meer geld heeft dan een gemiddelde burger (oké, misschien kan hij kopen wat hij wilt, maar het blijft toch een gemiddelde burger die gestudeert heeft voor een hoger vak).

En ik zeik de boel niet af, ik geef alleen feiten(dat denk ik toch), en je moet me daarom niet uitschelden omdat je dat niet wil toegeven dat aliens niet bestaat, maar nu zal ik iets zeggen.

Jij bent gewoon obserdeert door aliens en ruimteschepen, sorry als het grof uitkomt.

Maar ik zeg alleen de waarheid!

Link to comment
Delen op andere websites

Haha nee jij denkt dat je hier de gene bent die altijd gelijk heeft.

Wij zijn gewoon mensen die geinterseert zijn jij duidelijk dus niet.

En schelden? vind maar 1 scheldwoord dan?

Wij zitten hier serieus te discuseren erover kom jij dan aan met je '' belasting '' terwijl ze dat gratis doen en er duidelijk word vertelt dat de wereld het gewoon het gewoon moet weten dat het zich afspeelt.

Maarja zoals ik al zei je hebt niet eens gekeken dus je kraamt weer wat uit als je had gezien had je zelf ook niet gezegt dat het om '' belasting '' gaat.

Ze hebben 50 jaar zitten die UFO's te bestuderen.

En wie ben jij om te bepalen om te zeggen dat het niet bestaat?

TIP :

Kijk die video !

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Haha nee jij denkt dat je hier de gene bent die altijd gelijk heeft.

Wij zijn gewoon mensen die geinterseert zijn jij duidelijk dus niet.

En schelden? vind maar 1 scheldwoord dan?

Wij zitten hier serieus te discuseren erover kom jij dan aan met je '' belasting '' terwijl ze dat gratis doen en er duidelijk word vertelt dat de wereld het gewoon weet.

Maarja zoals ik al zei je hebt niet eens gekeken dus je kraamt weer wat uit als je had gezien had je zelf ook niet gezegt dat het om '' belasting '' gaat.

TIP :

Kijk die video !

Wat? Ik moet niet altijd gelijk hebben,het is juist jij!

Elk lid moet instemmen met je mening en je meot niet afkomen met "kijk eerst naar de video", want ik keek wel! Dus ga even ergens anders dat zeggen van niet kijken!

En het wil niet zeggen omdat het over video's gaat,dat je niet mag zeggen dat het over geld gaat en voor meer geld te verdienen via de belastingen

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

Haha nee jij denkt dat je hier de gene bent die altijd gelijk heeft.

Wij zijn gewoon mensen die geinterseert zijn jij duidelijk dus niet.

En schelden? vind maar 1 scheldwoord dan?

Wij zitten hier serieus te discuseren erover kom jij dan aan met je '' belasting '' terwijl ze dat gratis doen en er duidelijk word vertelt dat de wereld het gewoon weet.

Maarja zoals ik al zei je hebt niet eens gekeken dus je kraamt weer wat uit als je had gezien had je zelf ook niet gezegt dat het om '' belasting '' gaat.

TIP :

Kijk die video !

Wat? Ik moet niet altijd gelijk hebben,het is juist jij!

Elk lid moet instemmen met je mening en je meot niet afkomen met "kijk eerst naar de video", want ik keek wel! Dus ga even ergens anders dat zeggen van niet kijken!

Kun je dan vertellen wat er in voor kwam allemaal?

Link to comment
Delen op andere websites

Haha nee jij denkt dat je hier de gene bent die altijd gelijk heeft.

Wij zijn gewoon mensen die geinterseert zijn jij duidelijk dus niet.

En schelden? vind maar 1 scheldwoord dan?

Wij zitten hier serieus te discuseren erover kom jij dan aan met je '' belasting '' terwijl ze dat gratis doen en er duidelijk word vertelt dat de wereld het gewoon weet.

Maarja zoals ik al zei je hebt niet eens gekeken dus je kraamt weer wat uit als je had gezien had je zelf ook niet gezegt dat het om '' belasting '' gaat.

TIP :

Kijk die video !

Wat? Ik moet niet altijd gelijk hebben,het is juist jij!

Elk lid moet instemmen met je mening en je meot niet afkomen met "kijk eerst naar de video", want ik keek wel! Dus ga even ergens anders dat zeggen van niet kijken!

Kun je dan vertellen wat er in voor kwam allemaal?

Hoe kun je nu heel dat filmpje vertellen als het al iets van 4 dagen geleden is en nu moet je echt niet afkomen met "zie wel dat je niet keek", dat deed ik juist wel :duh:

En als je de vorige pagina bekijk zie je een link die in de lijst stond van dat filmpje, dus ik keek wel.

Maar ja, als meneertje denkt dat ik niet keek, dan denkt hij dat maar!

Link to comment
Delen op andere websites

Je zit nu zwaar te lullen want dit FILMPJE heb ik GISTER geplaatst.

Haha je hebt je nu gewoon verlult.

Maarja als je zo slim was als je praatjes had je kunnen zien dat het gister geplaatst is.

Maar ontopic.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Gast blijf nouw ff rustig :puh:

Je loopt weer over ons te praten met : Wat loop je nouw uit te kramen enzo.

Ok het is geen schelden maar je komt hier voor je lol toch. niet om elkaar af te zeiken.

En stop nouw eens met dat filmpje en dat alles vrijwillig is.

Ik bedoel heb je enige idee hoe duur die aperateur moet zijn, om zulk onderzoek te kunnen doen?

en al krijgen die onderzoekers niets betaald die aperaten kosten een gods-vermogen.

nouw ik ga ff weg maar houw het nou ff rustig.

Als het zo door gaat hebben die aliens niet een meer een reden om langs te komen joh...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...