Jump to content

Area51

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Oke mensen ik zat te googlen en toen vond ik dit http://www.ufolog.ru/

Je kunt het mischien niet lezen maar ik weet haast wel zeker dat iedere foto daarop echt is man je vind daar zoveel info!

LBG ik denk dat deze mensen toch wel 100 keer beterweten dan wat jij verteld moet je eens naar die foto's kijken en rondsnuffelen.

Als je op die site bent klik links op die UFO plaatjes en je krijgt meer te zien.

Daar vind je veel en veel meer wat op internet staat alles over onze planeet en buitenaards leven.

Bewerkt: door Muay Thai
  • Reacties 339
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Muay Thai

104

• .Djanick

37

• LBG

25

• Amfetamientje

20

Echte Foto's

Dus volgens jullie is dit nep?

5d478f9bda0d4d3ba73cd47rk7.png

753dd7b0ab3048dab7c1ecakl3.png

854f5732e9d44e84aafc013uj0.png

6d1a3c544b9443c28793fa1gc7.png

26583ec1bad549acb1637d3ls5.png

19f14e94302f4e8698caa19aj0.png

b9987c8f2d6d49a7a0390aesg6.png

Dus dit is volgens jullie nep allemaal? terwijl die allemaal echte plaatjes zijn.

En als ze nep volgens jullie zijn vertel me dan wat.

Er komen meer.

Geplaatst:
Dus dit is volgens jullie nep allemaal? terwijl die allemaal echte plaatjes zijn.

En als ze nep volgens jullie zijn vertel me dan wat.

Waarom ik niet overtuigd ben door deze foto's? Omdat ze allemaal, stuk voor stuk, erg vaag zijn en er op geen enkele duidelijk een UFO te zien is. Nou ja, unidentified vind ik ze zeker, maar dat komt omdat ze zo vaag zijn...kom met een paar mooie close-ups en ik sta aan jouw kant, maar tot die tijd blijf ik het fabeltjes vinden.

Sommige zijn nogal oud er stonden ook zeer scherpe bij naja je kon ze beter zien.

Ik post ze straks.

Nieuwe Foto's

colfaxwi19782wp3.jpg 792bbcb4b80243dca9331a2ij1.png b82b6efc65f845c096d106dzy9.png 059147ba0cd248d896252ecmk7.png 15dd344536684358a2654c5dq5.png

155f1b2955204cf29df94e6ox9.png

Sommige zijn nogal oud er stonden ook zeer scherpe bij naja je kon ze beter zien.

Ik post ze straks.

Nieuwe Foto's

Die fot's kunnen allemaal van alles, zijn.

Misschien is de 1e wel de deksel van een vuilnisbak, de 2de een frisbee, de 3e een vogel, de 4e een hoed, de 5e een rookwolk of gewoon een rare wolk, en de 6e een onderdeel van een auto ofzo. Ik zeg niet dat het allemaal zo is, maar die dingen op die foto's kunnen van alles zijn. En ik snap al helemaal niet hoe iemand het verband legt tussen aliens en de 2e foto, dat is gewoon een zwarte vlek. :?

Oke mensen ik zat te googlen en toen vond ik dit http://www.ufolog.ru/

Je kunt het mischien niet lezen maar ik weet haast wel zeker dat iedere foto daarop echt is man je vind daar zoveel info!

LBG ik denk dat deze mensen toch wel 100 keer beterweten dan wat jij verteld moet je eens naar die foto's kijken en rondsnuffelen.

Als je op die site bent klik links op die UFO plaatjes en je krijgt meer te zien.

Daar vind je veel en veel meer wat op internet staat alles over onze planeet en buitenaards leven.

Ik weet niet of die mensen het beter weten, die site is Russisch!

>>> Door NandroDavids: Quote a.u.b. geen foto's, dat neemt veel teveel ruimte in...<<<

Zal er voortaan aan denken.

Bewerkt: door LBG
Geplaatst:

Nou wat jij nu weer zegt slaat eigenlijks nergens op '' Prullenbak, stukje van een auto of van een vogel '' je ziet duidelijk dat het geen vogel is.

De laatste plaatje lijkt nogal op een wolk, maar er zitten duidelijken tussen die echt van een metaal voorwerp is gemaakt, en de site die Russisch is dat is een site met geheimen die in staan van Amerikaanse overheid zeg maar een gelekte informatie maar, je vind daar ook lijken van alles.

Geplaatst:

Aliens is weer ander verhaal maar we hebben nu even over UFO en dat het super en super snel gaat.

Geplaatst:

UFO's bestaan zonder twijfel, al die dingen op die foto's zijn voor ons UFO's. Ik geloof ook dat sommige UFO's heel snel kunnen maar niet zo snel als ''getuigen'' beweren. Misschien sneller dan de straaljagers die we gewend zijn maar dan is het denk ik gewoon de Amerikaanse regering die een nieuw soort vliegtuig heeft. Als een straaljager met volle snelheid voorbij komt vliegen maakt dat veel indruk, maar mensen kunnen die snelheid nog wel eens overschatten.

Geplaatst:

Het blijven dus UFO's wat dus nix opschiet maar mijn vraag is :

- Waaroom zijn het altijd schotels!!

Ik bedoel , onze wereld is al een tijdje bezig met vliegen en zo dus waarom lijken onze vliegtuigen en dat soort dingen er dan niet op!.

En nog wat , als ze altijd zo gezellig dichtbij langsvliegen waarom komen ze dan niet gewoon ff hallo zeggen :schater:

mij heb je nog niet overtuigd...

Kijk AUB deze video hieronder echt zeer interesant gaat over de Amerikaanse overheid die nu eruit zijn gestapt.

En zeg me dan later of je overtuigd bent.

DEZE VIDEO HIERONDER MOET JE SERIEUS EVEN BEKIJKEN DE OVERHEID GEEFT TOE DAT UFO'S BESTAAN VEEL GETUIGEN BEWEREN DAT OOK DIE ERAAN HEBBEN MEEGEWERKT EN ZE VERTELLEN DAT GRATIS VOOR DE PERS NEEM DE TIJD AUB OM DAT TE KIJKEN. :

http://www.youtube.com/watch?v=7vyVe-6YdUk

Ze vertellen ook wat LBG en .Djanick zeggen dus dat ze het geheim willen houden zodat de men niet in rep en roer komt.

Dat zeggen ze daar niet ik wil dat men op dit forum deze video hieronder kijkt want dat is echt super belangerijk ze hebben echte bewijzen en dat zijn mensen van de regering zelf die eruit zijn gestapt video vind je hieronder.

Kijk AUB deze video hieronder echt zeer interesant gaat over de Amerikaanse overheid die nu eruit zijn gestapt.

En zeg me dan later of je overtuigd bent.

DEZE VIDEO HIERONDER MOET JE SERIEUS EVEN BEKIJKEN DE OVERHEID GEEFT TOE DAT UFO'S BESTAAN VEEL GETUIGEN BEWEREN DAT OOK DIE ERAAN HEBBEN MEEGEWERKT EN ZE VERTELLEN DAT GRATIS VOOR DE PERS NEEM DE TIJD AUB OM DAT TE KIJKEN. :

http://www.youtube.com/watch?v=7vyVe-6YdUk

Dit is duidelijk bewijs !

Er werken 400 mensen met hun mee die de baas waren van een legerbasis of van andere hogere nivaeu ze vonden dat het tijd werd dat men zich kan realiseren dat we niet alleen zijn het is een lange video maar zeer interesant ze zeggen dat als de overheid dit ook zelf nog bekend maakt wat nu al zowat bekend is dat als we samen werken met dat technologie wat ze in die 50 jaar leerden en geheim hielden over UFO's kunnen we oorlogen stoppen geen globale opwarming en geen problemen meer.

Ik geloof nu echt erin want dit is echte nieuws!

Met zoveel mensen die ook daar gewerkt hebben en ze doen het ook nog gratis.

Maar zoveel mensen van hogere nivaeu dat zegt al genoeg waarom zouden er meer dan 400 mensen liegen?

Alles wat ze zeggen is gewoon rustig en normaal niet gestrest of paniekerig.

Kijk ze laten genoeg bewijzen zien in dat video en documenten.

Geplaatst:

ben de film even aan t kijken,

kijk, lijk op een ufo:

2006_9_stealth2.jpg

Maar..

stealth-bomber-4.jpg

het is een steatlh, amerikaanse oorlogsvliegtuig die niet op de radar gezien kan worden

Geplaatst:

Wat Muay Thai zegt klopt wel. Er worden echt ufo's gezien. Maar niet van buitenaardsen.

Want, UFO = unidentified flying object = onbekend vliegend object.

Als je dus iets ziet vliegen en je weet niet wat het is, is het dus een UFO ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...