Muay Thai Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Oke mensen ik zat te googlen en toen vond ik dit http://www.ufolog.ru/ Je kunt het mischien niet lezen maar ik weet haast wel zeker dat iedere foto daarop echt is man je vind daar zoveel info! LBG ik denk dat deze mensen toch wel 100 keer beterweten dan wat jij verteld moet je eens naar die foto's kijken en rondsnuffelen. Als je op die site bent klik links op die UFO plaatjes en je krijgt meer te zien. Daar vind je veel en veel meer wat op internet staat alles over onze planeet en buitenaards leven. Bewerkt: 27 juni 2007 door Muay Thai Reageren
Muay Thai Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Echte Foto's Dus volgens jullie is dit nep? Dus dit is volgens jullie nep allemaal? terwijl die allemaal echte plaatjes zijn. En als ze nep volgens jullie zijn vertel me dan wat. Er komen meer. Bewerkt: 27 juni 2007 door Muay Thai Reageren
NandroDavids Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Dus dit is volgens jullie nep allemaal? terwijl die allemaal echte plaatjes zijn.En als ze nep volgens jullie zijn vertel me dan wat. Waarom ik niet overtuigd ben door deze foto's? Omdat ze allemaal, stuk voor stuk, erg vaag zijn en er op geen enkele duidelijk een UFO te zien is. Nou ja, unidentified vind ik ze zeker, maar dat komt omdat ze zo vaag zijn...kom met een paar mooie close-ups en ik sta aan jouw kant, maar tot die tijd blijf ik het fabeltjes vinden. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Sommige zijn nogal oud er stonden ook zeer scherpe bij naja je kon ze beter zien. Ik post ze straks. Nieuwe Foto's Bewerkt: 27 juni 2007 door Muay Thai Reageren
LBG Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Sommige zijn nogal oud er stonden ook zeer scherpe bij naja je kon ze beter zien.Ik post ze straks. Nieuwe Foto's Die fot's kunnen allemaal van alles, zijn. Misschien is de 1e wel de deksel van een vuilnisbak, de 2de een frisbee, de 3e een vogel, de 4e een hoed, de 5e een rookwolk of gewoon een rare wolk, en de 6e een onderdeel van een auto ofzo. Ik zeg niet dat het allemaal zo is, maar die dingen op die foto's kunnen van alles zijn. En ik snap al helemaal niet hoe iemand het verband legt tussen aliens en de 2e foto, dat is gewoon een zwarte vlek. Oke mensen ik zat te googlen en toen vond ik dit http://www.ufolog.ru/Je kunt het mischien niet lezen maar ik weet haast wel zeker dat iedere foto daarop echt is man je vind daar zoveel info! LBG ik denk dat deze mensen toch wel 100 keer beterweten dan wat jij verteld moet je eens naar die foto's kijken en rondsnuffelen. Als je op die site bent klik links op die UFO plaatjes en je krijgt meer te zien. Daar vind je veel en veel meer wat op internet staat alles over onze planeet en buitenaards leven. Ik weet niet of die mensen het beter weten, die site is Russisch! >>> Door NandroDavids: Quote a.u.b. geen foto's, dat neemt veel teveel ruimte in...<<< Zal er voortaan aan denken. Bewerkt: 27 juni 2007 door LBG Reageren
Muay Thai Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Nou wat jij nu weer zegt slaat eigenlijks nergens op '' Prullenbak, stukje van een auto of van een vogel '' je ziet duidelijk dat het geen vogel is. De laatste plaatje lijkt nogal op een wolk, maar er zitten duidelijken tussen die echt van een metaal voorwerp is gemaakt, en de site die Russisch is dat is een site met geheimen die in staan van Amerikaanse overheid zeg maar een gelekte informatie maar, je vind daar ook lijken van alles. Reageren
LBG Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Die foto's slaan ook nergens op, je kan niet zien dat het iets is dat met aliens te maken heeft. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Aliens is weer ander verhaal maar we hebben nu even over UFO en dat het super en super snel gaat. Reageren
LBG Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 UFO's bestaan zonder twijfel, al die dingen op die foto's zijn voor ons UFO's. Ik geloof ook dat sommige UFO's heel snel kunnen maar niet zo snel als ''getuigen'' beweren. Misschien sneller dan de straaljagers die we gewend zijn maar dan is het denk ik gewoon de Amerikaanse regering die een nieuw soort vliegtuig heeft. Als een straaljager met volle snelheid voorbij komt vliegen maakt dat veel indruk, maar mensen kunnen die snelheid nog wel eens overschatten. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Het blijven dus UFO's wat dus nix opschiet maar mijn vraag is : - Waaroom zijn het altijd schotels!! Ik bedoel , onze wereld is al een tijdje bezig met vliegen en zo dus waarom lijken onze vliegtuigen en dat soort dingen er dan niet op!. En nog wat , als ze altijd zo gezellig dichtbij langsvliegen waarom komen ze dan niet gewoon ff hallo zeggen mij heb je nog niet overtuigd... Reageren
Muay Thai Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 (bewerkt) Kijk AUB deze video hieronder echt zeer interesant gaat over de Amerikaanse overheid die nu eruit zijn gestapt. En zeg me dan later of je overtuigd bent. DEZE VIDEO HIERONDER MOET JE SERIEUS EVEN BEKIJKEN DE OVERHEID GEEFT TOE DAT UFO'S BESTAAN VEEL GETUIGEN BEWEREN DAT OOK DIE ERAAN HEBBEN MEEGEWERKT EN ZE VERTELLEN DAT GRATIS VOOR DE PERS NEEM DE TIJD AUB OM DAT TE KIJKEN. : http://www.youtube.com/watch?v=7vyVe-6YdUk Ze vertellen ook wat LBG en .Djanick zeggen dus dat ze het geheim willen houden zodat de men niet in rep en roer komt. Bewerkt: 28 juni 2007 door Muay Thai Reageren
sevaboy Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Kijk dan hier eens: Daar zeggen ze op 02.31 dat het vliegtuigen zijn van de amerikaanse regering Hier is de link:It's only a plane! Reageren
Muay Thai Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 (bewerkt) Dat zeggen ze daar niet ik wil dat men op dit forum deze video hieronder kijkt want dat is echt super belangerijk ze hebben echte bewijzen en dat zijn mensen van de regering zelf die eruit zijn gestapt video vind je hieronder. Kijk AUB deze video hieronder echt zeer interesant gaat over de Amerikaanse overheid die nu eruit zijn gestapt. En zeg me dan later of je overtuigd bent. DEZE VIDEO HIERONDER MOET JE SERIEUS EVEN BEKIJKEN DE OVERHEID GEEFT TOE DAT UFO'S BESTAAN VEEL GETUIGEN BEWEREN DAT OOK DIE ERAAN HEBBEN MEEGEWERKT EN ZE VERTELLEN DAT GRATIS VOOR DE PERS NEEM DE TIJD AUB OM DAT TE KIJKEN. : http://www.youtube.com/watch?v=7vyVe-6YdUk Dit is duidelijk bewijs ! Er werken 400 mensen met hun mee die de baas waren van een legerbasis of van andere hogere nivaeu ze vonden dat het tijd werd dat men zich kan realiseren dat we niet alleen zijn het is een lange video maar zeer interesant ze zeggen dat als de overheid dit ook zelf nog bekend maakt wat nu al zowat bekend is dat als we samen werken met dat technologie wat ze in die 50 jaar leerden en geheim hielden over UFO's kunnen we oorlogen stoppen geen globale opwarming en geen problemen meer. Ik geloof nu echt erin want dit is echte nieuws! Met zoveel mensen die ook daar gewerkt hebben en ze doen het ook nog gratis. Maar zoveel mensen van hogere nivaeu dat zegt al genoeg waarom zouden er meer dan 400 mensen liegen? Alles wat ze zeggen is gewoon rustig en normaal niet gestrest of paniekerig. Kijk ze laten genoeg bewijzen zien in dat video en documenten. Bewerkt: 28 juni 2007 door Muay Thai Reageren
.Djanick Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 ben de film even aan t kijken, kijk, lijk op een ufo: Maar.. het is een steatlh, amerikaanse oorlogsvliegtuig die niet op de radar gezien kan worden Reageren
David22 Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Wat Muay Thai zegt klopt wel. Er worden echt ufo's gezien. Maar niet van buitenaardsen. Want, UFO = unidentified flying object = onbekend vliegend object. Als je dus iets ziet vliegen en je weet niet wat het is, is het dus een UFO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.