Muay Thai Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Het is waar dat veel UFO filmpjes gefaked zijn, maar er zijn dingen wat echt zijn zoals dat ze op muren zijn getekend vroeger en hele oude schilderijen waar je mensen ziet en daarboven een ufo. En er zijn ook echte ufo's die niet gefaked zijn die ook veel sneller vliegen, en uit een geheel metaal bestaan waar je geen schroeven kunt vinden of plekken waar het aan vastgemaakt is. Er zijn veel bewijzen dat er buitenaards leven ons planeet heeft bezocht, alleen er zijn dan weer mensen die aandacht daarom willen gaan ze fake video's maken en dat maakt het weer dat je het niet helemaal gelooft. Maar bedankt voor je reactie. Reageren
.Djanick Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 haha, een schilderij met daarboven een ufo? zijn er ook schilderijen met een groen mannetje naast ze? dus omdat iemand het ooit geschilderd heeft zou het bestaan? alles wat dus ooit op een muur is getekend of op schilderijen is geschilderd is echt? god dan zouden we nu in de efteling leven Reageren
Muay Thai Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Oke bewijs jij dan maar eens dat ze niet bestaan. Jij geeft alleen maar commentaar. Maar met harde bewijzen kom je nooit. Bewerkt: 1 september 2007 door Muay Thai Reageren
Juju Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Oke bewijs jij dan maar eens dat ze niet bestaan.Jij geeft alleen maar commentaar. Maar met harde bewijzen kom je nooit. Naar Djanik Bewerkt: 1 september 2007 door Juju Reageren
.Djanick Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 het leuke is, iets wat niet bestaat kan je niet bewijzen als niet bestaand, waarom dat? -.- omdat er niets is wat er op wijst dat het niet bestaat mja je kan wel zeggen "het bestaat, want ik geloof erin" maar dan moet je niet gaan zeuren dat wij zeggen dat het niet bestaat, dan zeg je kom met harde feiten welke harde feiten kunnen wij geven dat ze niet bestaan?? ow wacht ik weet er een paar.. 1. we hebben nooit contact gehad met ze? en nee nu moet je geen filmpjes gaan posten waar je een perfect sprekende alien hoort praten over een ruisradio, want zelfs ik ben slim genoeg om te weten dat het nep is en de overheid wel meer geld heeft om radio`s te kunnen kopen die geen ruis hebben. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Dankje plantebak, alleen jammer genoeg is hij zo'n leeghoofd die dat niet begrijpt. Maar ik zal jullie nog eens iets vertellen waarom ik echt zo in buitenaards leven geloof. Mischien geloven jullie het niet of wel dat maakt me niet veel uit maar toch wil ik het vertellen. Een heel tijd geleden echt een heel tijd geleden kwam mijn oom van zijn werk naar huis, en hij zag zo'n rond iets op hem afkomen je zag iets scherps en toen kwam het op zijn auto af en opeens vloog het heel snel omhoog en je zag dat het een ronde iets was, verder weet ik er niks meer over. En nee dit verhaal verzin ik echt niet. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 mhh dat is inderdaad wel gek jah... ik hoor ook weleens van zulke verhalen diegwoon niet te verklaren zijn... ik snap allene niet dat er nou nooit eens écht duidelijk bewijs is Reageren
Muay Thai Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Hij stopte niet het was gewoon rond net een soort schip die vloog weg heel snel en dan ook echt snel. Reageren
.Djanick Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 was je erbij dan..? Reageren
EXIT Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 ik moet toegeven dat ufo's bestaan. en dat is ook zo, maar ze komen zeker niet van een andere planneet. dat er boven area51 ufo's vliegen is ook waar want UFO betekend ''Unidentified Flying Object'' als er een vliegtuig boven area51 vliegt die zich niet meld is hij een onbekent vliegend opject Reageren
Muay Thai Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2007 was je erbij dan..? Geloof me als je dat zo dan ook nog ziet, dan denk je er heel anders over hoe men dat gewoon op TV ziet, en '' EXIT '' dat ding wat op zo op de weg afkwam, was echt geen object wat een mens gemaakt zou hebben. Hij vloog zo ontzettend snel. Reageren
EXIT Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 hoe zag het er uit? heb je er een afbeelding van? kun je aantonen hoe snel het was? kun je aantonen dat het wel echt was en geen illusie. HOE WEET JE DAN DAT HET ZEKER NIET IETS IS WAT DE MENS GEMAAKT HEEFT? (excuus voor het roepen) Reageren
Muay Thai Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) Het was geen illusie, het was rond en hoe snel die vloog was alsof je licht aan doet, en dan opeens weg is die. En jammer genoeg heb je dan geen foto apparaat bij je, want je weet niet of zoiets aankomt. En als het iets met de mensheid te maken had zouden ze niet zo laag vliegen, en het was ook geluidloos volgens mij. Ik weet niet wie het gemaakt had maar volgens mij was het niet menselijk. Bewerkt: 2 september 2007 door Muay Thai Reageren
.Djanick Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 ooit gedacht dat het een verbeelding kon zijn? Reageren
Muay Thai Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Ja hoor verbeelding ga dat nou maar weer tegen aan lullen omdat jullie nooit iets willen geloven wil dat niet zeggen dat anderen ook zo zijn, het was totaal geen verbeelding. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.