Froop Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Sorry, ik lach me werkelijk dood om je. Zal het ooit bij je zijn opgekomen dat je oom je voor de gek houdt? Je was er niet bij, en een paar posts later praat je alsof je naast hem zat. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) Kakkertje ik was bij hem. Bewerkt: 2 september 2007 door Muay Thai Reageren
Froop Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Dankje plantebak, alleen jammer genoeg is hij zo'n leeghoofd die dat niet begrijpt.Maar ik zal jullie nog eens iets vertellen waarom ik echt zo in buitenaards leven geloof. Mischien geloven jullie het niet of wel dat maakt me niet veel uit maar toch wil ik het vertellen. Een heel tijd geleden echt een heel tijd geleden kwam mijn oom van zijn werk naar huis, en hij zag zo'n rond iets op hem afkomen je zag iets scherps en toen kwam het op zijn auto af en opeens vloog het heel snel omhoog en je zag dat het een ronde iets was, verder weet ik er niks meer over. En nee dit verhaal verzin ik echt niet. Er wordt hier toch niet vermeld dat je erbij was. Overigens moet je nou echt eens ophouden met dat zwakzinnige gedoe van je om mensen te beledigen die überhaupt normaal kunnen spellen. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Verkeerd uitgelegt dan, in ieder geval jij begint weer commentaar te geven en het ging over UFO's. Wat jij zegt heeft er bijna totaal niks mee te maken, je zeikt meer dan dat je iets vertelt. Reageren
TomHagen Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 het kan een vuurbal zijn geweest. die is rond en geeft licht en is snel. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 lijkt me sterk dat er een vuur bal uit het niets buiten is Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Ik vind het best wel onzin hoor Ze willen gewoon niet dat andere mensen en andere landen weten wat voor geheime voertuigen ze daar aan het maken en ontwerpen et c. zijn Best wel droog dat mensen zo veel erbij gaan verzinnen En is er geen een filmpje waar je een echte "UFO" ziet, alleen wat zwarte stipjes(vogels) en zelf gemaakte knutsels en/of bewerkingen van de film et c........ Ik vind het dus grote onzin Reageren
Muay Thai Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Het was geen vuurbal je kunt van alles proberen wijs te maken het was gewoon een echte UFO zo'n ronde ding, hij kwam eerst op zijn auto af van voren en toen keihard boem weg was die. Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Wanneer komt er een filmpje met iets buitenaards ? Reageren
Muay Thai Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Er zijn duidelijke echte foto's van UFO's, en er zitten natuurlijk neppe tussen. Men zegt altijd van ' Waarom zijn er nooit foto's van dichtbij van UFO's ' omdat je ze heel soms ziet en soms heeft men dan een camera bij zich en maakt er een foto van of filmpt het. Wat jij vertelt dat zijn echt van die nieuwe neppe dingen je moet zelf maar eens wat op onderzoek gaan site's bekijken meer erover lezen want zelf heb ik geen zin om iedere keer erover uit te gaan leggen. Bekijk deze topic eens en je vind genoeg informatie. Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Er zijn duidelijke echte foto's van UFO's Ik zou er heel graag een paar zien, misschien kan je me overtuigen Ik heb de eerste bladzijdes van dit topic al een paar x doorgelezen Het is een goed topic maar sommige mensen geloven er niet in Reageren
Muay Thai Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) Ehmm bekijk www.ufolog.ru en dat filmpje wat in mijn handtekening staat, daar wordt toegegeven door de overheid dat ze echt buitenaards contact hebben gehad. Bewerkt: 2 september 2007 door Muay Thai Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) die foto's zijn allemaal super onduidelijk.... is er geen een foto met kleur en niet zo wazig? Want ze zijn allemaal super wazig en zwart wit.... Ik wil een foto met kleur ofzo, wazig omdat ze zo snel zijn dat heb je alleens gezegt maar met kleur en wat duidelijker heb je die ook ? EDIT: eentje gevonden! na nog steeds zwwaar slechte kwaliteit net zoals al die andere maar goed... Dus op die foto zweeft een buitenaards voertuig dat kan vliegen ? Aha dit is de beste denk ik Deze gaat wel heel langzaam, vreemd... Bewerkt: 2 september 2007 door EyeOnMe Reageren
Muay Thai Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Er zijn beter foto's en filmpjes je moet maar zelf op onderzoek uitgaan en dan je conclusie trekken. En plaats ook wat info hier. Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Er zijn nooit plaatjes dat ze over een stad vliegen, waarom niet..? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.