Jump to content

Area51


Muay Thai

Recommended Posts

Er zijn nooit plaatjes dat ze over een stad vliegen, waarom niet..?

omdat er dan meerdere getuigen het gezien moeten hebben, waar het dus wel echt moet zijn, waaraan je dus kan concluderen dat de meeste van deze foto's 100% nep zijn (er waren in zo'n afgelegen gebied toch geen getuigen?)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 339
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Muay Thai

    104

  • .Djanick

    37

  • LBG

    25

  • Amfetamientje

    20

Er zijn nooit plaatjes dat ze over een stad vliegen, waarom niet..?

omdat er dan meerdere getuigen het gezien moeten hebben, waar het dus wel echt moet zijn, waaraan je dus kan concluderen dat de meeste van deze foto's 100% nep zijn (er waren in zo'n afgelegen gebied toch geen getuigen?)

Pure bullshit, want hij laat nog lang niet alle foto's zien, hij zoekt ze op die niet zo duidelijk zijn, je hebt zat foto's dat er UFO's boven de stad rondvliegen, dus ga zelf eens op onderzoek uit. Want zomaar zeggen dat het nep is is heel makkelijk gezegt.

En ik zeg ook niet dat alle foto's echt zijn er zijn natuurlijk neppe foto's maar op UFOlog.ru zijn de meeste echt.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Het was geen vuurbal je kunt van alles proberen wijs te maken het was gewoon een echte UFO zo'n ronde ding, hij kwam eerst op zijn auto af van voren en toen keihard boem weg was die.

Een 'echte UFO'? Alles wat rond vliegt en waarvan je niet precies weet wat het is is een UFO - unidentified flying object. Hoe weet je nou of een 'echte' UFO rond is? :?

Ik heb net 16 pagina's vol onzin door genomen, en om eerlijk te zijn vind ik je ronduit paranoïde, je grijpt al het bewijs vast dat je kan vinden, je post stapels youtube filmpjes die "JULLIE ECHT MOETEN ZIEN!!!", terwijl het merendeel waarschijnlijk toch onzin is.

Mijn mening over UFO's, aliens en alle andere ongein - ik zie het net als religie, veel mensen geloven erin en proberen het te bewijzen, maar echt bewezen word het nooit. En áls het bewezen word, is het geen geloof meer, want als iets echt is dan bestaat het, dus hoef je er niet meer in te geloven ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat loop je nou te zeggen dat ik paranoide ben, wat echt nergens op slaat ieder mens gelooft ergens in en als jij er niet in gelooft is dat jou zaak je zeikt ineens dat alles nep is terwijl je zelf niet eens het bewijs van hebt :schater:

Dus makkelijk praten, je wilt zeggen dat iedereen liegt en dat jij gelijk hebt.

Dit is gewoon een topic erover en geen zeik topic wat sommige mensen dus hier doen, alleen maar zeiken zelf hebben ze er geen verstand van daarmee bedoel ik geen idee wat het allemaal is, zoals je zelf al zegt '' Wie zegt dat een ufo rond is '' wat wil zeggen dat je totaal er niks van weet. Ufo's zijn al meer dan 70 jaar rond en ze vliegen snel sneller dan de licht zeggen de meesten en daarom noemen ze het Ufo's omdat we niet weten wat het zijn.

Ik post filmpjes zodat het topic een beetje vol zit met informatie.

Dus ik begrijp jou reactie niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat loop je nou te zeggen dat ik paranoide ben, wat echt nergens op slaat ieder mens gelooft ergens in en als jij er niet in gelooft is dat jou zaak je zeikt ineens dat alles nep is terwijl je zelf niet eens het bewijs van hebt :schater:

Het is makkelijker te bewijzen dat iets bestaat dan dat het niet bestaat..

Link to comment
Delen op andere websites

hij zoekt ze op die niet zo duidelijk zijn, je hebt zat foto's dat er UFO's boven de stad rondvliegen, dus ga zelf eens op onderzoek uit. Want zomaar zeggen dat het nep is is heel makkelijk gezegt.

Ik pakte de eerste 6 dus dat is bullshit muay thai :Y

Het is makkelijker te bewijzen dat iets bestaat dan dat het niet bestaat..
\

Precies ja! :Y

Bewerkt: door EyeOnMe
Link to comment
Delen op andere websites

Oke omdat jij er zo veel verstand van hebt, vertel eens iets over de verhalen van Rosswell, zonder op internet uit te zoeken.

Of bewijs jij maar dat deze foto's nep zijn.

En het is al bewezen dat er buitenaards leven bestand namelijk dat filmpje in mijn handtekening.

Door de overheid ook nog eens, maargoed als er dan weer mensen zijn die het niet willen geloven dat is een ander verhaal ^_^

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Oke omdat jij er zo veel verstand van hebt

?????????????????

haha ik zeg dat het allemaal niet bestaat en jij zegt van wel en dan zeg je dat IK er veel verstand van af heb, lol

dit vind ik de grappigste :Y

KamloopsBCJuly2005close.jpg

ik zal dat filmpje van jou eens zo bekijken :)

Het valt mij vooral op dat bij elk plaatje de UFO op een gelijke achtergrond kleur zweeft

oftewel, makkelijker te maken

Bewerkt: door EyeOnMe
Link to comment
Delen op andere websites

Nou nee daar ben ik het niet helemaal mee eens.

En waarom ben je het er niet mee eens? Omdat het jou tegenspreekt?

Oke omdat jij er zo veel verstand van hebt, vertel eens iets over de verhalen van Rosswell, zonder op internet uit te zoeken.

Of bewijs jij maar dat deze foto's nep zijn.

En het is al bewezen dat er buitenaards leven bestand namelijk dat filmpje in mijn handtekening.

Door de overheid ook nog eens, maargoed als er dan weer mensen zijn die het niet willen geloven dat is een ander verhaal ^_^

En we mogen wel boeken over Rosswell pakken? Weet je, kennis verrijk je door door kennis door te nemen. Kennis bestaat uit allerlei media.

Het slechte punt van jou is, jij blijft je bij één standpunt houden, zonder ook maar normaal te beredeneren.

Bewerkt: door Froop
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof erin en ben zelf ook op onderzoek uit gegaan ik heb zelf fake video's gezien, dus je hoeft me niet wijs te maken dat ik 1 ding gezien heb en dat ik daarbij blijf want zo komt het anders wel erop neer.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is gewoon een topic erover en geen zeik topic wat sommige mensen dus hier doen, alleen maar zeiken zelf hebben ze er geen verstand van daarmee bedoel ik geen idee wat het allemaal is, zoals je zelf al zegt '' Wie zegt dat een ufo rond is '' wat wil zeggen dat je totaal er niks van weet. Ufo's zijn al meer dan 70 jaar rond en ze vliegen snel sneller dan de licht zeggen de meesten en daarom noemen ze het Ufo's omdat we niet weten wat het zijn.

Ik post filmpjes zodat het topic een beetje vol zit met informatie.

Dus ik begrijp jou reactie niet.

ah dus je wilt zeggend at ufo`s 70 jaar rond zijn.. dat wij hun technologie weten? dat wij 70 jaar geleden van hun te horen hebben gekregen "we gaan over op ronde vliegtuigen"

komop, geef me een paar dagen en ik maak met photoshop ook meerdere plaatjes waar een ufo op lijkt te zitten,

photoshop brengt sommige mensen echt tot waanzin in deze tijd.. of nee wacht, als ik een film zie met een ufo erin.. OMG, straks is die ook echt!!!

dan zeg je ook nog

Ik geloof erin en ben zelf ook op onderzoek uit gegaan

het is internet, openbaar.. zelfs een kind van 4 kan op internet ufo intypen op google, als jij ons er van wilt overtuigen moet jij op een echte site gaan *niet op een site die gemaakt is door mensen die er in geloven* maar een site van de regering, als je die weet te hacken, daar scrnshots kan maken van foto`s, verhalen over ufo`s.. dan geloof ik je misschien. maar niet als je domweg informatie kan halen van sites die voor iedereen toegankelijk is.

nu moet je btw niet gelijk opstandig gaan worden dat we weer onzin uitkramen want wij hebben recht op een mening, als ik een boterham in de lucht gooi is het voor iemand anders een ufo ;) diegene weet niet wat het is!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat loop je nou te zeggen dat ik paranoide ben, wat echt nergens op slaat ieder mens gelooft ergens in en als jij er niet in gelooft is dat jou zaak je zeikt ineens dat alles nep is terwijl je zelf niet eens het bewijs van hebt :schater:

Het is makkelijker te bewijzen dat iets bestaat dan dat het niet bestaat..

Juist.

Als je het niet kan bewijzen, hoe weet je dan zeker dat het er niet is? Neem Schrödingers kat in de doos - zolang men de doos niet opent om te kijken, kunnen ze nooit zeker weten of de kat nog leeft of niet, omdat ze niets waar kunnen nemen. Een beetje irrelevant, maar daar komt het in mijn ogen in ieder geval wel op neer.

Om terug te komen op jouw uitspraak "zoals je zelf al zegt '' Wie zegt dat een ufo rond is '' wat wil zeggen dat je totaal er niks van weet. Ufo's zijn al meer dan 70 jaar rond en ze vliegen snel sneller dan de licht zeggen de meesten en daarom noemen ze het Ufo's omdat we niet weten wat het zijn."

Een UFO, voor mij dan, is per definitie niet rond. Een UFO is ALLES wat jij rond ziet vliegen en waarvan je niet precies weet wat het is, het is niet voor niets 'unidentified' ;) Als jij al kan zeggen dat ze rond zijn en sneller vliegen dan het licht, weet jij in feite dus al wát het is en is het geen 'echte' UFO meer.

Trouwens, om even een oude koe uit de sloot te halen, jij had ergens op pagina 3 of iets in die richting een filmpje van een neerstortende UFO.... Je hebt je wel gerealiseerd dat die gewoon onder 'comedy' geplaatst staat op youtube, hè? ;)

als ik een boterham in de lucht gooi is het voor iemand anders een ufo ;) diegene weet niet wat het is!

:schater: Geweldig, haha! Maar daar komt het in feite wel op neer.

Oh, en Muay, als laatste stukje van wat jij waarschijnlijk wel een 'zeurpost' zal noemen - ik heb je meerdere keren zien verwijzen naar Prison Break... Jongen, dat is een TV-serie. Ik ga door Stargate SG-1 toch ook niet geloven dat we al jaren contact hebben met buitenaardse wezens?

Bewerkt: door Sdajafol
Link to comment
Delen op andere websites

komop, geef me een paar dagen en ik maak met photoshop ook meerdere plaatjes waar een ufo op lijkt te zitten,

photoshop brengt sommige mensen echt tot waanzin in deze tijd.. of nee wacht, als ik een film zie met een ufo erin.. OMG, straks is die ook echt!!!

Heel leuk bedacht dat je dan denkt dat je meteen een antwoord hebt gevonden, maar men heeft heus wel veel eerder dan jou bedacht of het nep of echt is, ik bedoel als wetenschappers er nog steeds over hebben laten ze heus wel filmpjes controleren of erachter komen of alles nep is. Niet alles is duidelijk nep anders beginnen ze er nu nog steeds niet erover, maken ze er geen programma's over.

Je zegt nu wel heel stoer en mooi van dat alles op internet nep is, maar men heeft die info weer van wat wetenschappers erover vertellen op televisie sommige hebben zelfs een UFO gezien, en hebben er foto's van en dan maken ze er een site over, of over ufomeldingen.

Ik heb mijn informatie over alles bijmekaar gehaald en niet gegoogeld.

nu moet je btw niet gelijk opstandig gaan worden dat we weer onzin uitkramen want wij hebben recht op een mening, als ik een boterham in de lucht gooi is het voor iemand anders een ufo ;) diegene weet niet wat het is!

Ik heb ook recht op mijn mening, dus als ik wat zeg hoor ik dat ik '' paranoide '' ben en dat is volgens mij geen mening maar eerder een aanval.

Trouwens, om even een oude koe uit de sloot te halen, jij had ergens op pagina 3 of iets in die richting een filmpje van een neerstortende UFO.... Je hebt je wel gerealiseerd dat die gewoon onder 'comedy' geplaatst staat op youtube, hè? ;)

Waar die ook staat, het is een bekend serieus verhaal.

Oh, en Muay, als laatste stukje van wat jij waarschijnlijk wel een 'zeurpost' zal noemen - ik heb je meerdere keren zien verwijzen naar Prison Break... Jongen, dat is een TV-serie. Ik ga door Stargate SG-1 toch ook niet geloven dat we al jaren contact hebben met buitenaardse wezens?

UFO's of die ronde dingen zal ik het maar zo zeggen waren eerder bekend dan jou TV-serie's.

Ze staan op rotstekeningen die heel oud zijn en die gevonden zijn, en daarbij ook gecheckt of het fake was of niet en niet fake dus.

Wat jullie de hele tijd zeggen is dus dat ze niet buitenaards leven nooit contact heeft gehad met ons en ik zeg van wel, en dan noemen jullie me paranoide of dat mijn fantasie doorslaat.

En dan val je die gene aan, en dan zeggen jullie ook nog dat ik bij 1 punt blijf terwijl dat niet waar is jullie blijfen bij 1 punt alles wat ik laat zien bewijzen '' Ja is nep heel makkelijk ik photoshop het zo bijmekaar '' krijg je zulke reactie's.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...