Jump to content

Internet op PSP


Lars90

Recommended Posts

Mensen. Sorry als dit al behandeld is (de zoekfunctie deed het niet goed) maar ik heb een vraag! Namelijk: Hoe kan ik internetten met mijn psp.

Ik zelf probeerde het ook. Eerst een site intoetsen, daarna scannen, dan naar de draadloze netwerkverbinding van onze computer gaan (speedtouch ......) en daar aangekomen wist ik het niet meer??

Dan moet ik iets van een wepsleutel invoeren??

Kunnen jullie mij verder helpen zodat ik ook kan internetten op me PSP?

Link to comment
Delen op andere websites

Zo te lezen heb je al draadloos internet thuis dat is al het begin. maar nu moet je het instellen.

Nu moet je het instellen.

WLAN- instellingen kan je scannen doen dan kan hij je router al vast vinden. Dan krijg je een hele lijst dan moet je eigen hebben. (De naam wat jullie hebben ingevult)

Instelling WLAN-beveiliging is verschillend bij iedereen maar ik heb zelf WEP daarmee gaan wij ook verder. Nu moet je WEP-sleutel invoeren die moet op je computer te vinden zijn volgens mij of in het boekje van je router. (Dat weet ik niet precies) Dan heb je het voltooid en dan kan je gaan internetten!

Je moet de wepsleutel in iedergeval invoeren dat is het belangrijkste.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo te lezen heb je al draadloos internet thuis dat is al het begin. maar nu moet je het instellen.

Nu moet je het instellen.

WLAN- instellingen kan je scannen doen dan kan hij je router al vast vinden. Dan krijg je een hele lijst dan moet je eigen hebben. (De naam wat jullie hebben ingevult)

Instelling WLAN-beveiliging is verschillend bij iedereen maar ik heb zelf WEP daarmee gaan wij ook verder. Nu moet je WEP-sleutel invoeren die moet op je computer te vinden zijn volgens mij of in het boekje van je router. (Dat weet ik niet precies) Dan heb je het voltooid en dan kan je gaan internetten!

Je moet de wepsleutel in iedergeval invoeren dat is het belangrijkste.

Ok maar hoe vind ik die wepsleutel?? weet iemand dit?? het schijnt dat die wepsleutel ook op je computer te vinden is... kan iemand dit ff uitleggen hoe ik dit dan vind (op computer) want die papieren (van internet) kan ik niet meer vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je het al aan je ouders gevraagd?

Zelf zou ik niet weten hoe je dat moet opzoeken, maar misschien zit er in de buurt een onbeveiligd modem

nee me ouders weten het ook niet :duh: .. en er zit ook geen onbeveiligde netwerkverbinding in me buurt...

Weet iemand anders miss hoe je hem moet vinden via de computer?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Hallo, ik heb net een psp aangekocht en ik zit met wat problemen voor het draadloos netwerk

wanneer ik mijn wep-sleutel invoer dan krijg ik op mijn scherm:

De door u ingevoerde tekens zijn ongeldig.

voor hexadecimaal: gebruik 10 of 26 tekens uit de bereiken 0-9, a-f en A-F

voor ASCII: gebruik 5 of 13 tekens

terwijl ik wel degelijk mijn juiste wep-sleutel invoer

??????????

HELP

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...
Hallo, ik heb net een psp aangekocht en ik zit met wat problemen voor het draadloos netwerk

wanneer ik mijn wep-sleutel invoer dan krijg ik op mijn scherm:

De door u ingevoerde tekens zijn ongeldig.

voor hexadecimaal: gebruik 10 of 26 tekens uit de bereiken 0-9, a-f en A-F

voor ASCII: gebruik 5 of 13 tekens

terwijl ik wel degelijk mijn juiste wep-sleutel invoer

??????????

HELP

dat probbleem heb ik dus ook wie weet wat ik verkeert doe of wat ik juist moet dan??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...