Jump to content

Politie

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hoef niet te hopen dat de politie realistischer gaat worden, want dat word het. Screens en feiten spreken nu al genoeg hoe de politie is. Ik hoop dat de politieauto's elkaar niet zomaar gaan aanrijden om bij je te komen. Ik hoop dat ze echt voorzichtig zijn als ze achter je aan komen en dan kan je ze soms ook sneller kwijtraken. :D

• Reacties 222
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• JasonStatham

9

• pilot

8

• TomHagen

8

• danielb

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik hoop dat de politie niet meer is zoals; jou doden, en zo snel mogelijk. Maar meer, jou oppakken\doden, zonder dat ze zelf dood willen! Dat ze ook echt moeite doen om niet dood te gaan, (dekking zoeken, op het verkeer letten, zien waar je heen gaat etc)

Geplaatst:
Ik hoop dat de politie niet meer is zoals; jou doden, en zo snel mogelijk. Maar meer, jou oppakken\doden, zonder dat ze zelf dood willen! Dat ze ook echt moeite doen om niet dood te gaan, (dekking zoeken, op het verkeer letten, zien waar je heen gaat etc)

Ja, ik vond het ook zo dom dat ze naar je toe kwamen lopen/rennen en maarr op je gaan schieten. :duh:

Dat mogen ze wel veranderen.

Geplaatst:
Ja die politie mag voor het mij hetzelfde blijven is altijd wel lachen met die agenten. :D

jij gaat dus niet voor realisme? :puh:

Geplaatst:
Ja die politie mag voor het mij hetzelfde blijven is altijd wel lachen met die agenten. :D

Hoe realistischer een spel hoe beter ^_^

Maar GTA is natuurlijk geen simulator he :puh:

Geplaatst:

Hoe realistischer een spel hoe beter ^_^

Maar GTA is natuurlijk geen simulator he :puh:

Ja, als alles tot op de kleinste details realistisch zou worden, zou het de gameplay verpesten en zou het zelfs moeilijker worden.

Geplaatst:

Ik hoop dat de politie niet zo wordt als in de vorige gta's. Daar gingen ze met tanken achter je aan ^_^, nie terg realistisch dus.

Geplaatst:
In SA heb je ook nog andere hoor.

Op het platteland zijn andere dan in de stad.. en ik weet niet zeker maar volgens mij zijn ze ook per stad iets anders (de wagens zijn dan sowieso anders) :bier:

Ja, dat is waar wat ie zegt, ik weet het ook hoor! :bier::bier:

Geplaatst:

Ik zou het leuk vinden als de politie niet meteen zou komen.

In de vorige gta's was het zo dat stel je doet een misdaad.

En binnen 5 seconden komt er politie aanrijden.

En als je 6 sterren hebt is er overal maar dan ook overal in de stad politie.

Klopte niet helemaal.

Ook soms dan rijd die politie gewoon mensen dood.

Zelf ambulances en brandweer rijden soms mensen dood.

En nu ik het over ambulances heb:

Als je 500 minigunkogels door iemand heen heb geschoten dan vind ik het erg stom dat er een ambulance komt en dat figuur terplekke beter maakt.

het geheim... raar iets zo'n spoiler...[/font]

Geplaatst:

ik wil niet dat het leger erin komt was egt onrealistisch en het zou gaaf zijn dat je iemand kan gijzelen en de politie ook bemiddelt en niet op je schiet dat zat ook in true crime nyc toen kwam als je het te bont maakte alleen de swat en je kon ook mensen gijzelen :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
ik wil niet dat het leger erin komt was egt onrealistisch en het zou gaaf zijn dat je iemand kan gijzelen en de politie ook bemiddelt en niet op je schiet dat zat ook in true crime nyc toen kwam als je het te bont maakte alleen de swat en je kon ook mensen gijzelen :puh:

Inderdaad, geen Tanks meer!

Wel FBI, die gasjes zijn eg dom :D

Mensen gijzelen zou ook wel leuk zijn

Dat de SWAT snipers op de daken heeft

Dat de SWAT nacktkijkers of infrarood kijkers hebbe

Dat de SWAT een huis binnen KUNNEN vallen (geen savehouse, maar bijv. een flat)

Dat er Spijkerbanden bij de wegblokkades ligge

Dat de politie je ZOEKT inplaats voor je neus te spawnen met een slap waterpistooltje :duh:

Dat (zoals hierboven) de schoten wat sterker zijn

Dat politie bij gevaarlijke acties armor hebbe

Dat de Ambulances en Brandweerwagens geen mensen meer overrijden

Dat de politie je klem zet, inplaats je helemaal aan gort te beuken

Als je wegrent, dat zij dan niet meteen op je gaan schieten

Dat je ook normaal gevangen genomen kunt worde (dus dat ze niet eerst een gat in je hoofd slaan :bonk: )

Dat je ook in de cel kan komen en daar moet overleven (anders slaan andere je neer!)

Dat je ook uit kan breken (als je in cel zit)

En nu krijg ik kramp in m'n hande

P.S. Als ik nu al pijn in m'n hande krijg, dan is er iets goed mis! :D[/font]

Bewerkt: door Picaku
Geplaatst:

ik hoop dat de polie veel slimer word en dat ze dekking zoeken als je op hun schiet.

en ik hoop dat de fbia weer veel zwaardre wapens draagt zoals in gt3,toen droegen ze een m16 en ak47.

het zou tof zijn dat kunt onderduiken bij bv vrienden die je maakt in het verhaal.

.

Geplaatst:

ik hoop dat de polie veel slimer word en dat ze dekking zoeken als je op hun schiet.

en ik hoop dat de fbia weer veel zwaardre wapens draagt zoals in gt3,toen droegen ze een m16 en ak47.

het zou tof zijn dat kunt onderduiken bij bv vrienden die je maakt in het verhaal.

.

Geplaatst:
Ja het zou beter zij als er dan 3 verschilende politie voertuigen in de stad waren.

een oudere versie zoals die in las venturas. Een gewone. en zon arrestatie busje. Een soort van Moonbeam politie versie. Ook zouden de wegblokkades wat beter uitgewerkt moeten worden.

dat er tanks door de stad rijden vind ik ook erg onrealistisch. Dan zouden ze eigenlijk legerjeeps en GMCs achter je aan moeten sturen.

Hahaha, 'Moonbeam' politie versie' Dat noemen ze ne combi jongen :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...