Jump to content

Politie


Puma

Recommended Posts

ik hoop ook dat je zelf als politie de missies wat anders worden.

een voorbeeld: de vorige keren moest je met je polite wagen of motor een auto laten ontploffen ofzo of mennekes neerknallen maar dit een auto laten ontploffen was best wel moelijk vanuit een politie auto dus deed ik altijd de polite missies met de tank ;)

maar ik vind dat je voor de tank, politie auto, motor, bus, en de fbi allemaal andere missies krijgt.. want dat is denk ik wel het realistisch;)

- het zou bijv. leuk zijn als je in je politie auto stapten en je zou de missies gaan doen dat hij zich dan verkleed als politie agent en als je de missie stopt hij zich weer in zijn normale kleren verkleed. en dat je mensen kon arresteren en vervoeren naar het politie bureau of dat je de criminelen moet vervoeren van het politiebureau naar de de gevangenis of andersom etc. Dat lijkt me echt vet :)

- ook een leuke verbetering zou zijn als je met de politie helikopter missies kon doen zoals een voortvluchtige volgen en er bijvoorbeeld als het donker is met licht opschijnen ;)

- ik hoop ook dat als je politie bent niet zo snel politie op je afkomt.. bijvoorbeeld je bent politie missies aan het doen en je moet iemand vermoorden, en je vermoord hem krijg je in een keer de politie achter je aan :? dat lijkt me niet egt logisch;) ze moeten pas achter je aan komen als je bijvoorbeeld de verkeerde mensen vermoord ;) of omdat je niet goed handeld enz.

sorry voor de lange tekst maar ik moest het even kwijt want dit was in de vorige gta's egt niks :?:(:7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    9

  • pilot

    8

  • TomHagen

    8

  • danielb

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind de politie in de vorige GTA's dom, idioot, gek en hebben hun rijbewijs geript.

Maar dat was ook echt zo iets van GTA om van die gekke cops achter je aan te krijgen.

Maar nu het realisticher wordt vind ik dat de cops ook realisitcher moet worden bijvoorbeeld dat ze je niet moeten dood meppen of stompen als je een burger een stomp verkoopt.

Ze moeten gewoon je meenemen naar het bureau of een boete geven en als je probeert te vluchten moeten ze gewoon keihard achter je aan gaan.

Ik vind ook dom dat die sterren soms blijfen als de politie je niet eens kan vinden.

Dus dat mag ook wel anders, dus dat je een bepaalde gebouw inrent of je gaat je verstoppen.

De politie moet ook wat slimmer zijn en niet zo dom die de hele tijd dom rond gaat schieten.

Want als de politie gewoon slimmer is, is het leuker om ze achter je aan te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk zijn ze wel slimmer, als je de tweede trailer bekijkt zie je ze de Bank of Liberty helemaal omsingelen, en je ziet een aantal agenten hurkend en voorzichtig langskomen. Wanneer Niko dan vlucht, schieten ze op je wagen, en rijdt je weg gaan ze achter je aan. Wat mij betreft is dit al een hele verbetering! Zoals het nou lijkt, denk ik dat, als de politie een wegversperring opzet en je rijdt de andere kant op, in de wagens stappen en achter je aan rijden. Hopelijk krijgen ze ook sterkere wapens, in plaats van die simpele 9mm's.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat altijd vet in spellen da je de politie van ver af aan hoort kome :D of da je door de stad loopt en je hoort zon hele verre sirene :) mer ze moeten wat meer dekking zoeken en wa realistischer opstellen op de weg. En geen "search kill destroy" instinct meer hebben. Dus als je achter een gebouw schuilt of in een donkere steeg da ze dan echt moete zoeke en nie precies weten waar jij staat :Y

Link to comment
Delen op andere websites

De politie moet gewoon zo realistisch wroden egt dan wrod het spel stukken beter

trouwens in die 2de trailer is dat wel vet die hele teams en al voor die bank kijk dat is het nou !!!

ik denk dat we ons niet bang hoeven te maken over gehandicapte polities deze keer word het denk ik wel vett

tenminste wat je al ziet in de 2de trailer ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

jah het lijkt me wel vet als de politie zon egte actie gaat maken.. maar jullie zeggen allemaal wel dat je dat in de trailer hebt gezien maar wie zegt dat het ook zo egt gaat gebeuren...:? misschien kom het alleen maar voor in het voorfilmpje van je missie of komt het alleen maar voor in één missie!!

Link to comment
Delen op andere websites

jah het lijkt me wel vet als de politie zon egte actie gaat maken.. maar jullie zeggen allemaal wel dat je dat in de trailer hebt gezien maar wie zegt dat het ook zo egt gaat gebeuren...:? misschien kom het alleen maar voor in het voorfilmpje van je missie of komt het alleen maar voor in één missie!!

ja inderdaad. net zoals er werd gedacht dat er in sa de kofferbak zou kunnen worden gebruikt, maar dit was ook alleen in een cutscene. ook was achter auto's hangen ook al een feature die verwacht werd voor sa..en dat gerucht was door bladen gestart. maar nu ze dit in de trailer hebben laten zien voor iv denk ik toch wel dat je het echt kan hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

jah het lijkt me wel vet als de politie zon egte actie gaat maken.. maar jullie zeggen allemaal wel dat je dat in de trailer hebt gezien maar wie zegt dat het ook zo egt gaat gebeuren...:? misschien kom het alleen maar voor in het voorfilmpje van je missie of komt het alleen maar voor in één missie!!

ja inderdaad. net zoals er werd gedacht dat er in sa de kofferbak zou kunnen worden gebruikt, maar dit was ook alleen in een cutscene. ook was achter auto's hangen ook al een feature die verwacht werd voor sa..en dat gerucht was door bladen gestart. maar nu ze dit in de trailer hebben laten zien voor iv denk ik toch wel dat je het echt kan hoor.

Ja, die omsingeling van de bank lijkt me echt een cutsene. Terwijl die scene waarbij hij aan de truck hangt me toch wel ECHT ingame lijkt, en daarmee bedoel ik dus dat het niet tijdens een cutsene was.

Voor de rest kan je het gewoon niet goed weten... Dat ze die deur intrappen lijkt me wel duidelijk een cutsene, maar dat hij op de motor zit met een helm op lijkt me dan wel weer compleet ingame.

Link to comment
Delen op andere websites

jah het lijkt me wel vet als de politie zon egte actie gaat maken.. maar jullie zeggen allemaal wel dat je dat in de trailer hebt gezien maar wie zegt dat het ook zo egt gaat gebeuren...:? misschien kom het alleen maar voor in het voorfilmpje van je missie of komt het alleen maar voor in één missie!!

ja inderdaad. net zoals er werd gedacht dat er in sa de kofferbak zou kunnen worden gebruikt, maar dit was ook alleen in een cutscene. ook was achter auto's hangen ook al een feature die verwacht werd voor sa..en dat gerucht was door bladen gestart. maar nu ze dit in de trailer hebben laten zien voor iv denk ik toch wel dat je het echt kan hoor.

Ja, die omsingeling van de bank lijkt me echt een cutsene. Terwijl die scene waarbij hij aan de truck hangt me toch wel ECHT ingame lijkt, en daarmee bedoel ik dus dat het niet tijdens een cutsene was.

Voor de rest kan je het gewoon niet goed weten... Dat ze die deur intrappen lijkt me wel duidelijk een cutsene, maar dat hij op de motor zit met een helm op lijkt me dan wel weer compleet ingame.

ja aan de animatie kan je een beetje zien of het ingame ook echt kan of niet, en zoals je hem achter die vrachtwagen ziet hangen en aan die helicopter zou ik toch echt zweren dat dit gameplay is en niet een cutsene.

En over die deur..als je goed kijkt naar dat slot, lijkt het wel zo gemodelled dat het echt breekbaar is..dus deuren intrappen zou makkelijk mogelijk kunnen zijn in gta iv..net zoals bij saints row, maar dan met een mooiere animatie :puh: zou wel top wezen iig :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop ook dat je zelf als politie de missies wat anders worden.

een voorbeeld: de vorige keren moest je met je polite wagen of motor een auto laten ontploffen ofzo of mennekes neerknallen maar dit een auto laten ontploffen was best wel moelijk vanuit een politie auto dus deed ik altijd de polite missies met de tank ;)

maar ik vind dat je voor de tank, politie auto, motor, bus, en de fbi allemaal andere missies krijgt.. want dat is denk ik wel het realistisch;)

- het zou bijv. leuk zijn als je in je politie auto stapten en je zou de missies gaan doen dat hij zich dan verkleed als politie agent en als je de missie stopt hij zich weer in zijn normale kleren verkleed. en dat je mensen kon arresteren en vervoeren naar het politie bureau of dat je de criminelen moet vervoeren van het politiebureau naar de de gevangenis of andersom etc. Dat lijkt me echt vet :)

- ook een leuke verbetering zou zijn als je met de politie helikopter missies kon doen zoals een voortvluchtige volgen en er bijvoorbeeld als het donker is met licht opschijnen ;)

- ik hoop ook dat als je politie bent niet zo snel politie op je afkomt.. bijvoorbeeld je bent politie missies aan het doen en je moet iemand vermoorden, en je vermoord hem krijg je in een keer de politie achter je aan :? dat lijkt me niet egt logisch;) ze moeten pas achter je aan komen als je bijvoorbeeld de verkeerde mensen vermoord ;) of omdat je niet goed handeld enz.

sorry voor de lange tekst maar ik moest het even kwijt want dit was in de vorige gta's egt niks :?:(:7

Ik ga met je akkoord wat het vetgedrukte betreft. Ik ga er ook van uit als je de politie missies doet dat de politie je gerust moet laten want je werkt in feite voor hen. Eénmaal je de politiewagen verlaat kunnen ze achter je aangaan want dan merken ze in feite dat je geen van hen bent. Moest telke male er een agent schiet of een voertuig ramt een andere politie achter hem aankomen dan zou er constant politie achter politie aan moeten gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat de politie je enkele dagen blijft opzoeken :eten: .

Volgens mij staat er in het feiten of geruchten topic, dat de politie je zal herkennen als je iets misdaan hebt. Yeah!

Met een nieuw pak of (haar)snit zou je de politie natuurlijk op een dwaalspoor kunnen brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu dat ik de 2de trailer heb gezien (al enkele dagen geleden ondertussen), heb ik er vertrouwen in dat de politie veel beter in elkaar zal zitten. Je zag dat ze een zekere tactiek hebben, achter objecten schuilen, omsingelen...

En nu dat de politie je ook zou herkennen enkele uren of dagen nadat jeiets hebt misdaan, yeah!

Link to comment
Delen op andere websites

Geen leger meer vind ik en geen FBI agenten meer die je achtervolgen.

Wel FBI agenten in een heli maar niet in eenwagen.

Verder moet de politie slimmer zijn om je te pakken!

En je moet niet zomaar door die blokades doorheen rijden dat vind ik onrealistich 0_0

Als je bv op iemand slaat proberen de flikken je al te vrmoorden!!?

Veel realistischer zou zijn moesten ze je arresteren

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...