Jump to content

Politie


Puma

Recommended Posts

  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    9

  • pilot

    8

  • TomHagen

    8

  • danielb

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wil wel dat de politie je arresteerd omdat elke keer als ik dan een of meer sterren heb dan proberen ze je dood te maken. en als je busted bent dan houden ze je alleen maar onderschot en arresteren ze je niet.

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

In het echt is de politie ook niet echt slim hoor :clown: Heb je weleens een programma gezien als Politieachtervolgingen ofzo? Dan zetten ze een bloccade op, en dan rijdt die vent die ze willen hebben er gewoon langs! :schater: Het is sowieso grappig: dan zie je EEN auto rijden die ze achtervolgen, met een snelheid van ong. 30 km/uur, en dan rijden daar 7 politiewagens achteraan!!!!!!! Dus eigenlijk is de politie in GTA best realistisch :klap:

Nee maar serieus, de politie in GTA is echt DOM! en ze verschijnen ook altijd plotseling :duh: daar word ik zo gek van. Heb je eindelijk een fijne plek gevonden om vanaf te sniperen, ver weg van de weg, en dan verschijnt er plotseling een politiewagen achter je...

Ik hoop dat ze daar wat aan gaan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

In het echt is het ook zo, hoe anders kunnen ze die gast dan oppaken?

Hij gaat er niet plots gaan afvallen.

De politie moet strenger en gevaarlijker komen.

Want ik en de politie in GTA kunnen uhum heel goed samenwerken.

En dan kun je je eens uitleven met je auto.

Hoe anders is me (nieuwe) auto altijd kapot? :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Het leger dat zomaar even langs komt rijden als je 6 sterren hebt vind ik erg onrealistisch. De politie mag ook wel wat slimmer worden. Als in VC politie achter je aan had, en je ging bijv. de hoek om, loopt die politieman de hele tijd tegen de muur aan te lopen. Erg onrealistisch dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel dat de politie je arresteerd omdat elke keer als ik dan een of meer sterren heb dan proberen ze je dood te maken. en als je busted bent dan houden ze je alleen maar onderschot en arresteren ze je niet.

Ja, misschien zoals in Need For Speed: Most Wanted. Je ziet dan alles op het nieuws. Dan sleuren ze je uit de auto en word je gefouilleerd. Vervolgens duwen ze je in de auto en word je weggebracht.

Wegversperringen mogen ook wel wat beter. Als je in GTA door een wegvesperring ramt, heb je een deukje in je auto, doe je dat in NFS, is hij total loss. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha, probeer dit te doen:

Ga naar in SA naar de hoogste berg en laat een voertuig onploffen!

Dan krijg je een ster, en wat zie je dan!!!!???

In eens politiewagens!!!

Hoe kan dat zo snel!?!?! :bonk::bonk:

Dat is echt niet leuk!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat de politie in GTA IV wat slimmer is en ook wat sterker is. Ze zijn zo makkelijk te doden in de vorige GTA's. Ook hoop ik dat ze meer wapens gebruiken zoals: granaten etc. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Geen leger meer vind ik en geen FBI agenten meer die je achtervolgen.

Wel FBI agenten in een heli maar niet in eenwagen.

Verder moet de politie slimmer zijn om je te pakken!

En je moet niet zomaar door die blokades doorheen rijden dat vind ik onrealistich 0_0

Ik wil juist wel méér FBI agenten. In Amerika worden ze ook ingezet als het om zware rampen, moorden en dergelijke gaat.

Het leger vond ik wel overdreven, zeker wanneer er om de 50m een tank is :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vond het altijd nogal raar dat als een oud omaatje op het platteland bij het stoplicht per ongeluk de politiewagen voor haar raakt, ze dan gelijk na een wilde achtervolging uit haat wagen gesleurd wordt, en door 2 agenten wordt doodgeschoten... :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Als de politie in gta nu eens normaal zou doen,dan ben ik al tevreden 0_0 .

In Sanandreas begonnen ze al een beetje meer normaal te doen.

Maar in VC en III :bonk: .

Ik zag meer politie tegen de muur aanlopen dan dat ik politie op straat zag staan :puh: .

Ik denk wel dat R* hier aan heeft gedacht.

Een gta zonder politie.Is zoals een Hot dog zonder worst. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha, probeer dit te doen:

Ga naar in SA naar de hoogste berg en laat een voertuig onploffen!

Dan krijg je een ster, en wat zie je dan!!!!???

In eens politiewagens!!!

Hoe kan dat zo snel!?!?! :bonk::bonk:

Dat is echt niet leuk!

Dat is idd Fake en natuurlijk niet leuk... moet is doen in Los Santos en dan op die eenne gebouw waar je op kan!

Ga daar maar eens cheats doen met auto en alten ontploffen! rennen ineens politie naar boven en heli's ook natuulijk Fake! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...