Jump to content

Politie


Puma

Recommended Posts

Geen leger meer vind ik en geen FBI agenten meer die je achtervolgen.

Wel FBI agenten in een heli maar niet in eenwagen.

Verder moet de politie slimmer zijn om je te pakken!

En je moet niet zomaar door die blokades doorheen rijden dat vind ik onrealistich 0_0

Als je bv op iemand slaat proberen de flikken je al te vrmoorden!!?

Veel realistischer zou zijn moesten ze je arresteren

Mee eens.

Ik vind dat de politie een onderscheidt moet maken tussen uw verschillende criminele akties. Niet meteen beginnen schieten als je iemand slaat of beroofd. Maar dat ze je trachten tegen te houden. Natuurlijk indien je begint te moorden zullen ze zich ook beschermen door terug te schieten.

Vb :

1 ster : de politie reageert enkel als ze je zien en proberen je te arresteren.

2 sterren : de politie zoekt je en andere mensen waarschuwen de politie als ze je erkennen.

3 sterren : vanaf hier gebruikt de politie het wapen.

4 sterren : blokkades worden her en der aangebracht.

5 sterren : de FBI wordt erbij gehaald

6 sterren : een helicopter wordt ingezet.

Bewerkt: door gta-mike
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    9

  • pilot

    8

  • TomHagen

    8

  • danielb

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mee eens.

Ik vind dat de politie een onderscheidt moet maken tussen uw verschillende criminele akties. Niet meteen beginnen schieten als je iemand slaat of beroofd. Maar dat ze je trachten tegen te houden. Natuurlijk indien je begint te moorden zullen ze zich ook beschermen door terug te schieten.

Vb :

1 ster : de politie reageert enkel als ze je zien en proberen je te arresteren.

2 sterren : de politie zoekt je en andere mensen waarschuwen de politie als ze je erkennen.

3 sterren : vanaf hier gebruikt de politie het wapen.

4 sterren : blokkades worden her en der aangebracht.

5 sterren : de FBI wordt erbij gehaald

6 sterren : een helicopter wordt ingezet.

Ik denk dat er eerder een helicopter wordt ingezet dan de FBI hoor.. Maar goed het is idd wel goed bedacht verder ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mee eens.

Ik vind dat de politie een onderscheidt moet maken tussen uw verschillende criminele akties. Niet meteen beginnen schieten als je iemand slaat of beroofd. Maar dat ze je trachten tegen te houden. Natuurlijk indien je begint te moorden zullen ze zich ook beschermen door terug te schieten.

Vb :

1 ster : de politie reageert enkel als ze je zien en proberen je te arresteren.

2 sterren : de politie zoekt je en andere mensen waarschuwen de politie als ze je erkennen.

3 sterren : vanaf hier gebruikt de politie het wapen.

4 sterren : blokkades worden her en der aangebracht.

5 sterren : de FBI wordt erbij gehaald

6 sterren : een helicopter wordt ingezet.

Ik denk dat er eerder een helicopter wordt ingezet dan de FBI hoor.. Maar goed het is idd wel goed bedacht verder ;)

Dit lijkt mij wat leuker. Allhoewel dat idee dat mensen de politie waarschuwen voor jou wel erg goed is :tu:

Ook zouden er als je de politie SWAT of FBI achter je aan hebt meer verschillende voertuigen achter je aan moeten hebben.

Mijn voorbeeld:

1 ster: Politie komt te voet achter je aan. Je wordt alleen aangevallen met een gummyknuppel.

2 sterren: De politie gebruikt wapens. Mensen waarschuwen de politie waar je zit.

3 sterren: een helikopter achtervolgd je nu. En speurt met het zoeklicht naar je. Agenten komen in politie busjes (zoals een politie versie van de moonbeam.) en gebruiken nog steeds pistolen en geen shotguns.

4 sterren: Het arrestatieteam komt in Busjes (zoals een politieversie van de Boxville) ze schieten op je met uzi`s maar er komen wel minder busjes achter je aan dan in GTA SA. Zo nu en dan een blokkade. geen Heli`s

5 sterren: De FBI komt achter je aan in FBI Ranchers Washingtons en Kuruma`s. Ze schieten met Uzi`s met een geluidsdemper. Nog steeds minder auto`s achter je aan dan in GTA SA. Zo nu en dan een wegblokkade. 1 Helikopter met Politie die naar je schiet erop.

6 sterren: De nationale garde komt nu achter je aan. Ze schieten met een MP5. Er komen Barracks en Patriots achter je aan. Geen Tanks. :cry: Er staat zo nu en dan een blokkade.

Een Bell UH1 (Armadillo uit VCS) komt nu achter je aan met 2 soldaten die met een M4 op je schieten.

Dit vind ik wel wat realistischer :D

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat ze de wanted sterren eruit halen dat vindt ik niet zo realistische doe maar net zoals in gta 1 politie hoofden en dat je dan op je radio kan horen wat ze zeggen over je waar je rijd bijvoorbeel

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat ze de wanted sterren eruit halen dat vindt ik niet zo realistische doe maar net zoals in gta 1 politie hoofden en dat je dan op je radio kan horen wat ze zeggen over je waar je rijd bijvoorbeel

Ook nie echt realistisch. Als je via de autoradio hoort wat de politie zegt.

Ofwel moeten alle wagens uitgerust zijn met een politieradio. :schater:

Wat de sterren betreft, is het mij eender wat ze er zetten zolang je maar weet hoe ver je staat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik hoop dat de politie gewoon net als in het echt lang blijft achtervolgen maar je moet wel voldoende mogelijkheden om de politie te ontsnappen vindt ik want anders is het echt niet veel aan. en als er weer zoals gewonnlijk een tank aan het eind achter je aan komt moet dat ding ook gaan schieten en niet zo knullig dat de persone uitstappen en dan met een m-4 op je gaan schieten want dat slaat ook nergens op. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Geen leger meer vind ik en geen FBI agenten meer die je achtervolgen.

Wel FBI agenten in een heli maar niet in eenwagen.

Verder moet de politie slimmer zijn om je te pakken!

En je moet niet zomaar door die blokades doorheen rijden dat vind ik onrealistich 0_0

Als je bv op iemand slaat proberen de flikken je al te vrmoorden!!?

Veel realistischer zou zijn moesten ze je arresteren

Mee eens.

Ik vind dat de politie een onderscheidt moet maken tussen uw verschillende criminele akties. Niet meteen beginnen schieten als je iemand slaat of beroofd. Maar dat ze je trachten tegen te houden. Natuurlijk indien je begint te moorden zullen ze zich ook beschermen door terug te schieten.

Vb :

1 ster : de politie reageert enkel als ze je zien en proberen je te arresteren.

2 sterren : de politie zoekt je en andere mensen waarschuwen de politie als ze je erkennen.

3 sterren : vanaf hier gebruikt de politie het wapen.

4 sterren : blokkades worden her en der aangebracht.

5 sterren : de FBI wordt erbij gehaald

6 sterren : een helicopter wordt ingezet.

In SA schoot de politie pas op je als je op hun schoot, als je een politie agent slaat dan slaat hij je terug met een gummy knuppel

Link to comment
Delen op andere websites

Een speciale feature voor als je al veel misdaden op je geweten hebt. Dat de politie je gewoon kan herkennen en je arresteerd en dat dat altijd blijft totdat je de politie een grote som geld betaalt ofzo.. Want nu is het zo dat je pas gearresteerd word als je echt net iets verkeerd hebt gedaan, maar bij een grote crimineel is dat in het echt natuurlijk niet,

Link to comment
Delen op andere websites

de wanted sterre moeten eruit.

maar dat is al bevestigd.

ik hoop ook dat je ze kan omkopen net als in G'father.

en ik hoop ook dat de swat veel beter georganiseerd is.

-opdragten doorgeven-

-dekking zoeken-

-samen bepalen wie eerst gaat-

en dat soort dinge

Link to comment
Delen op andere websites

de wanted sterre moeten eruit.

maar dat is al bevestigd.

ik hoop ook dat je ze kan omkopen net als in G'father.

en ik hoop ook dat de swat veel beter georganiseerd is.

-opdragten doorgeven-

-dekking zoeken-

-samen bepalen wie eerst gaat-

en dat soort dinge

hoe bedoel je? dat het al bevestigd is dat ze eruit zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

In SA schoot de politie pas op je als je op hun schoot, als je een politie agent slaat dan slaat hij je terug met een gummy knuppel

ik werd altyd al besgoten als ik gewoon een wapen in mijn hand had en dermee liep als ik 1 ster had.

Link to comment
Delen op andere websites

In SA schoot de politie pas op je als je op hun schoot, als je een politie agent slaat dan slaat hij je terug met een gummy knuppel

ik werd altyd al besgoten als ik gewoon een wapen in mijn hand had en dermee liep als ik 1 ster had.

Je bedoelt als je het politie bureau binnen loopt?

Of gewoon als je met een wapen op de straat loop?

MVG gtaman122 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

In SA schoot de politie pas op je als je op hun schoot, als je een politie agent slaat dan slaat hij je terug met een gummy knuppel

ik werd altyd al besgoten als ik gewoon een wapen in mijn hand had en dermee liep als ik 1 ster had.

Je bedoelt als je het politie bureau binnen loopt?

Of gewoon als je met een wapen op de straat loop?

MVG gtaman122 :sigaar:

hij bedoelt het denk ik zoals hij zegt :puh:

als je 1 ster hebt en je loopt met een wapen in je hand over straat en politie ziet je dan zullen ze op je schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

In SA schoot de politie pas op je als je op hun schoot, als je een politie agent slaat dan slaat hij je terug met een gummy knuppel

ik werd altyd al besgoten als ik gewoon een wapen in mijn hand had en dermee liep als ik 1 ster had.

Je bedoelt als je het politie bureau binnen loopt?

Of gewoon als je met een wapen op de straat loop?

MVG gtaman122 :sigaar:

hij bedoelt het denk ik zoals hij zegt :puh:

als je 1 ster hebt en je loopt met een wapen in je hand over straat en politie ziet je dan zullen ze op je schieten.

dat is het precies ;)

ik hoop dat de politie op je gaat sgiete als ze pas het teken kryge om te moge sgiete

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...