thug Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Carbon was echter geen flop, ik vond hem juist goed ik vond hem de beste van nfs reeks maar er waren er die het niet zo tof game vonden vandaar ik zal hem zeker kopen ma eerst huren je weest nooit. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Ik vond Carbon meer een nachtelijke add-on van Most Wanted. Je had hem in een dagje flink doorgamen uitgespeeld. Met Most Wanted ben je wel ff wat langer zoet. M'n favo NfS ooit is nr 4, Road Challenge.. splitscreen tegen de wouten raggen! Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 RoadChallenge is ook een goede, dat klopt. Het is wel jammer dat ProStreet vertraagd is, maar als hij daardoor beter word vind ik het helemaal niet erg Greetz Reageren
ikt Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2007 (bewerkt) Electronic Arts heeftook nog eens bevestigd dat de game later uikomt, dit betekend dat de game in Amerika op 13 november uitkomt en in Europa op 23 november. Bewerkt: 25 september 2007 door ikt Reageren
thug Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 voor mij geefd het niet ik wacht er niet echt op. meer op SKATE en de nieuwste tony hawk en natuurlijk gtaIV Reageren
ikt Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) EA heeft de soundtrack van NFS ProStreet bekend gemaakt:The soundtrack completes a racing experience like no other. In Need for Speed ProStreet, gamers can design and build a car to compete in iconic locations from around the globe and battle in four distinct racing styles -- grip, drag, drift and the all-new speed challenge. The atmosphere is electric -- complete with energetic crowds, photo-realistic vehicles and billowing smoke -- all designed to embody the pressure and intensity of the gladiatorial challenge known as Show Down. To hear samplings of each song please visit http://www.ea.com/eatrax/ Next update: Nieuwe video's en een updateWe hebben twee nieuwe video's van NFS ProStreet voor je. In de eerste legt producer Justin Wiebe hoe de drift mode in elkaar zit. In de andere zie je een speed challenge in de Nevada woesttijn. Ook is de officieele site van NFS ProStreet geupdate, je kunt een aantal video's vinden die de verschillende tracks laten zien, locaties, race modes, street kings etc. Bezoek de officieele site. Prijzen bekend: Europeese Prosreet Advies Prijzen bekend!Op verschillende online webwinkels zijn de advies prijzen van Needforspeed Prostreet bekend gemaakt. -PC: €49,99 -Xbox360: €69,99 -PS3: €69,99 -PS2: €49,99 -PSP: €49,99 -Nitendo Wii: €59,99 -Nitendo DS: €39,99 Dus ben je nog aan het sparen? Dan weet je vanaf nu waar je aan toe bent, en hoeveel euros je nog moet sparen om op 23 November de game te kunnen kopen, en vervolgens te spelen! Bewerkt: 28 september 2007 door ikt Reageren
Racingfreak Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 70 Euro voor de PS3 en de 360 Maar ik heb toch alleen een PS2, dus dat kostme 50 Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Moeilijk voor te stellen dat EA vroeger ook wel eens goeie Need For Speed versies heeft gemaakt. 'denkt terug aan de tijd van High stakes' Wat een bagger maken ze nu zeg. Dat tunen is werkelijk geen reed aan, de gameplay is echt zwaar verneukt. Waar is de tijd dat je gewoon een mooi toernooitje moest racen met polities achter je reed aan. De afgelopen reeks need for speed versies, zijn echt een perfect voorbeeld van dat mooie graphics een spel niet gelijk leuk maken. Eeuwig zonde. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 (bewerkt) Moeilijk voor te stellen dat EA vroeger ook wel eens goeie Need For Speed versies heeft gemaakt. 'denkt terug aan de tijd van High stakes'Wat een bagger maken ze nu zeg. Dat tunen is werkelijk geen reed aan, de gameplay is echt zwaar verneukt. Waar is de tijd dat je gewoon een mooi toernooitje moest racen met polities achter je reed aan. De afgelopen reeks need for speed versies, zijn echt een perfect voorbeeld van dat mooie graphics een spel niet gelijk leuk maken. Eeuwig zonde. Ik vind dat pizzatonno gelijk heeft. De laatste NFSs die EA games op de markt heeft gebracht waren gewoon afgrijselijk slecht... Je kan duidelijk zien dat niemand zijn hoofd heeft gebruikt bij het maken van de game... Het enige wat boeiend schijnt te zijn is het tunnen van je car. Die tijd waarin je gewoon een leuke gezellige race met de cops op je hielen kon houden ligt al ver achter ons, tegenwoordig moet je je bezig houden met het kopen en upgraden van autos die vervolgens na 3 races al weer verouderd zijn... Geld speelt geen rol, wie wilt die verneukte storieline bijhouden die inelkaar is gezet met iemand zonder IQ? Ik wil gewoon gezellig racen, maar dat kan tegenwoordig niet meer Ik hoef die baggertroep niet op mijn PC te hebben, geen denken aan. Bewerkt: 30 september 2007 door Bradley H. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Moeilijk voor te stellen dat EA vroeger ook wel eens goeie Need For Speed versies heeft gemaakt. 'denkt terug aan de tijd van High stakes'Wat een bagger maken ze nu zeg. Dat tunen is werkelijk geen reed aan, de gameplay is echt zwaar verneukt. Waar is de tijd dat je gewoon een mooi toernooitje moest racen met polities achter je reed aan. De afgelopen reeks need for speed versies, zijn echt een perfect voorbeeld van dat mooie graphics een spel niet gelijk leuk maken. Eeuwig zonde. Ik vind dat pizzatonno gelijk heeft. De laatste NFSs die EA games op de markt heeft gebracht waren gewoon afgrijselijk slecht... Je kan duidelijk zien dat niemand zijn hoofd heeft gebruikt bij het maken van de game... Het enige wat boeiend schijnt te zijn is het tunnen van je car. Die tijd waarin je gewoon een leuke gezellige race met de cops op je hielen kon houden ligt al ver achter ons, tegenwoordig moet je je bezig houden met het kopen en upgraden van autos die vervolgens na 3 races al weer verouderd zijn... Geld speelt geen rol, wie wilt die verneukte storieline bijhouden die inelkaar is gezet met iemand zonder IQ? Ik wil gewoon gezellig racen, maar dat kan tegenwoordig niet meer Ik hoef die baggertroep niet op mijn PC te hebben, geen denken aan. Gelijk hebben jullie beiden . NFS is niet meer zoals het was. Tegenwoordig maken ze niet eens een Online-Mode erin, wat wel erg belangrijk is voor een racegame. Het lijkt erop dat de NFS serie steeds slechter aan het worden is Reageren
Dx11 Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 (bewerkt) Superrrrrrrrrtip! >>> Door Froodooo: Link verwijderd: reclame <<< Hier kan je NFSPS wel erg goedkoop pre-orderen[/url] De orginele versie, maar zonder wachtrij en een stuk goedkoper, 70 euro betalen we zijn toch niet gek! Bewerkt: 8 oktober 2007 door Froodooo Reageren
ikt Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 (bewerkt) Woei EBGames heeft een nieuwe trailer van Need for Speed ProStreet op hun site gezet. De trailer laat je een impressie zien van de races, evenementen en natuurlijk de dames in het spel.[/url]Trailer: Klikkie! Eindelijk heeft EA de online features van NFS PS bekend gemaakt. Gamespot heeft vandaag een preview en een video? online gezet met daarin de online features. Het is een goeie hands on omdat er veel informatie instaat over het online gedeelte in NFS PS. Ook hebben een negental screenshots weten te bemachtigen. Bewerkt: 4 oktober 2007 door ikt Reageren
PrI3sT Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 yes ik keek even naar de nieuwe trailer en de dodge charcher r/t zit erin Reageren
ikt Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 (bewerkt) Whoeha! 3 nieuwtjes op 1 dag! En twee van vandaag Carlist Part 3 bekend gemaaktEA games heeft dan eindelijk weer is een carlist vrijgegeven, in deze 3e carlist zien we weer is een aantal te-gekke auto´s! 1998 Toyota Supra 2006 Volkswagen R32 1967 Chevrolet Camaro SS 2006 Porsche Cayman S 2006 Nissan 350 Z 1969 Dodge Charger 2006 Honda Civic Si 2003 Infiniti G35 Prostreet demo eind oktober! - UPDATEOpgelet Xbox360 gamers! Eind oktober komt er een SP demo op Xboxlive vrij, in deze demo heb je de mogelijkheid om te gaan rijden met de: Nissan GT-R (2009), en de BMW M3 E92 (2008) Je zal de mode Speed-challnge en Grip-challnge mogen uitproberen. Ik zou zeggen hou deze website vooral in de gaten voor de laatste nieuwtjes! Er is nu ook een video van de DEMO beschikbaar, zie de demo video hier op Gamespot Interview met het Audio-teamVandaag heeft EA Games op het Engelstalige Prostreet weblog een interview geplaatst. In dit interview spreekt EA met het Audio-team van Prostreet, dit audio-team neemt de geluiden van de auto´s op, die ook in prostreet verwerkt zullen worden! Lees nu het Interview. Costumization TrailerEA heeft vandaag een Customization (Tuning) video release. In deze video zie je hoe en wat je allemaal kunt tunen, deze video is nu nog alleen te zien op IGN.com maar daar zal binnenkort ook verandering in komen. Je kunt de video tijdelijk hier bekijken. Gamespot AU heeft het eerste interview met NFS PS model Krystal Forscutt gehouden. In de video hebben ze het over de beleving van Krystal met Need for Speed ProStreet, haar rij ervaring op de weg en in het spel, en nog veel meer. Bewerkt: 11 oktober 2007 door ikt Reageren
thug Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 nfs MW kon er nog bij maar vanaf carbon begon het een troep te worden je ziet echt dat ze het in rapke hebben gemaakt pas op nfs carbon valt heel goed mee maar was niet meer gelijk vroeger. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.