Jump to content

Politiek Links of Rechts?

Ben jij politiek links of rechts?  

64 leden hebben gestemd

1. 1. Ik ben:

• Extreem-Links
      1
    • Links
      8
    • Centrum-Links
      7
    • Centrum
      11
    • Centrum-Rechts
      7
    • Rechts
      15
    • Extreem-Rechts
      11

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Omdat "IK" Erom vraag. En ik dus het recht heb om het niet te doen naar het volgende:

Tony: "Jij doet toch dingen die ik je vraag?"

Jan: "Ja, ook al ken ik je niet."

Tony: "Gelieve hiervanaf te springen."

Jan: "Omdat jij het zegt en jij het aan mij vroeg ;)"

Dus......

Maar goed: Ik ben rechts omdat ik vindt dat dergelijke 1ste generatie allochtonen de boel hier lopen te regelen. ze hebben de pest aan ons en plunderen onze verzorgingsstaat d.m.v. kinderbijslag "Ik heb zoveel kinderen in Afghanistan zitten! Hoe moet ik ze verzorgen?!" Ze krijgen een sociale uitkering betaald uit het geld van de 2de generatie allochtonen en autochtonen die meestal WEL! Gewoon werken...

Overigens een deel van de 2de generatie allochtonen zijn ook zo asociaal als't maar kan.

En ik vind dat dat gekapjes overal eens afgelopen moet zijn.

Met ''dat gekapjes'' bedoel je hoofddoeken neem ik aan? Ik vind dat mensen zich minder met elkaars levensstijl moeten bemoeien en al helemaal niet met hoe andere mensen zich kleden. Tenzij iemand bijvoorbeeld een shirt met een hakenkruis of iets anders beledigends draagt, maar ik zie niet hoe een hoofddoek iemand kan beledigen. Leven en laten leven.

Ik heb gestemd op centrum links omdat ik sterk geloof in gelijkheid in de mens maar extreem rechts of extreems links hou ik niet van.

Bewerkt: door LBG
  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LBG

31

• Amfetamientje

24

• Verrity

20

• Muay Thai

18

Geplaatst:
Ik ben D66. De laatste.

D66 is Centrum-Links volgens mij :?

Niet extreem-rechts.

Ik bedoel dat ik de laatste D66 stemmer ben, soepkip

Geplaatst:

Extreem rechts, ik word hier echt heel dik bedreigd door al die buitenlanders.. En dan ook nog eens zeggen dat ze niks doen.

@LBG

Maar ze bemoeien zich wel met ofze levensstijl ;), en dragen ons ook op wat we moeten doen!

Ik ben D66. De laatste.

D66 is Centrum-Links volgens mij :?

Niet extreem-rechts.

Ik bedoel dat ik de laatste D66 stemmer ben, soepkip

Dat is off-topic :D, Dus ik snap nu nog niet wat je bedoelt ;)

Extreem rechts, ik word hier echt heel dik bedreigd door al die buitenlanders.. En dan ook nog eens zeggen dat ze niks doen.

Geen goed argument... ;) Extreem-Rechts en alle Linkse standpunten zitten er uiteraard (zwaar) naast ;) Want ze ziijn zéér destructief bezig.. Zou je je standpunt nog een keer willen beantworden? Iemand die tegen buitenlanders is is gewoon rechts ;) Er moet meer dan dat in je hoofd omgaan.

Bewerkt: door Verrity
Hoe bemoeien ze zich dan met onze levensstijl?

Ik weet niet op je die aflevering van Pauw & Witteman hebt gezien met die Iman uit Tilburg ofzo,..

Die Iman heeft Pauw & Witteman opgedragen!! om de wijn van de tafel te halen omdat hun (Ja ja hun!) de wijn (té) Westers vinden.. Maar waarom komen ze dan hierheen??!! :?

En zo zijn er nog wel meer voorbeelden:

- Jij zult geen varken eten want dat is onrein

- Als jij varken eet jij onrein mens

- Honden zijn onrein

- Wij eten alleen Halal vlees

- Alle vrouwen moeten kapje en of (Boerka)dragen anders zijn het hoeren[/font]

Deze teksten duiden er helemaal op dat iedereen die niks met hun cultuur te maken tóch moet doen wat zij willen!

Dus ze bemoeien zich wel degelijk met onze levensstijl..

En anders doet die Linkse regering het wel..

Bewerkt: door Verrity
Geplaatst:

Ik ben links omdat Adolf Hitler rechts was en ik ben voor de SP. En ik ben ook weer niet Communistisch, dus links.

Geplaatst:

Ik weet niet op je die aflevering van Pauw & Witteman hebt gezien met die Iman uit Tilburg ofzo,..

Die Iman heeft Pauw & Witteman opgedragen!! om de wijn van de tafel te halen omdat hun (Ja ja hun!) de wijn (té) Westers vinden.. Maar waarom komen ze dan hierheen??!! :?

- Honden zijn onrein

Deze teksten duiden er helemaal op dat iedereen die niks met hun cultuur te maken tóch moet doen wat zij willen!

Hier ben ik het dus mee eens.

Ik heb niks tegen allochtonen of zo. Ik word er alleen kotsmisselijk van dat een stel

mafkezen denken dat ze rest van Nederland kunnen opdragen wat ze moeten doen.

Overigens ik ben redelijk rechts. Maar niet extreem.

die rechts-extremisten die zorgen alleen maar voor problemen. :duh:

Geplaatst:

- Honden zijn onrein

Hier ben ik het dus mee eens.

Ik heb niks tegen allochtonen of zo. Ik word er alleen kotsmisselijk van dat een stel

mafkezen denken dat ze rest van Nederland kunnen opdragen wat ze moeten doen.

Overigens ik ben redelijk rechts. Maar niet extreem.

die rechts-extremisten die zorgen alleen maar voor problemen. :duh:

:Y Extreem-rechts en alle andere Linkse (Extreem-Links t/m Centrum) zijn rasmongolen ;))

Geplaatst:
Lniks natuurlijk! Clowntje_93 had gelijk over Hitler! en daarom ben ik ook links!

Agnes Kant is ook links hoor. Als ik een afweging moest maken tussen Hitler en Agnes Kant koos ik uiteindelijk toch partij voor onze vriend Adolf.

Geplaatst:
Ik weet niet hoe het in Nederland zit dus ik zeg mijn mening enzo vanuit het standpunt van een belgische burger.

Ik ben Extreem-Rechts....Met andere woorden: Vlaams Belang

Ik mag wel nog niet stemmen, maar dat doet er niet toe denk ik.

Ik ben ook iemand die zegt: "eigen volk eerst". En ook ben ik ervoor dat 'vreemdelingen, allochtonen,...' zich aanpassen aan onze samenleving. Dat wil dus helemaal niet zeggen dat ik een 'racist' ofzo ben, integendeel. Ik vind het juist goed dat mensen met een andere nationaliteit naar hier komen en leven. Dat zegt iets over onze samenleving. Maar ik vind wel dat ze zich dan moeten aanpassen...

Alleen ga ik niet akkoord met een van de standpunten van het vlaams belang: De avondklok.

Ik ben redelijk sociaal dus dat zou dan willen zeggen: o.a. niet naar fuiven,...

Alleerst wil ik eerst ff zegge dat ik me koppie al een tijdje nie meer heb late zien maar goed ik denk ik zla weer is ff komen kijke :)

Als ik dat zow hoor van jouw dan ben je eerder Rechts dan Extreem Rechts.

Zelf ben ik ook wel Rechts, waarom tja... ben ook van mening dat mensen zich maar moeten aanpassen en ben het helemaal niet eens met de linkse standpunten zoals dat rijke mensen Relatief gezien meer belasting moeten betalen... wij zijn toch geen communtisten ofzow? je heb toch een bepaalde opleiding gedaan voor je salaris anders stort het binne 2 jaar om dan is ierdreen iets waarvoor je geen opleiding ovor nodig heb natuurlijk.

Ook zie je dat het helemaal fout gaat met de uitkeringen, mensen misbruiken het en dus moet er meer verschil komen tussen loon en uitkering (ook politiek rechts denk ik )

:cya:

Geplaatst:

Als ik mocht kiezen zou ik links kiezen dus zeg maar PVDA of SP ik vind hun wel goede partijen en ze hebben teminste respect voor iedereen en staan ook voor hun eigen stampunten ;)

Geplaatst:

Van extreem van welke kant dan ook moet ik niks hebben. Ik ben zelf centrum links, en dan vooral 'groen'. Ik geloof dat veel van de problemen in de wereld van vandaag de dag op te lossen zijn via groene, 'duurzame' (dat woord is synoniem met een hoop gebakken lucht tegenwoordig) technologie en mentaliteit.

Daarnaast ben ik het er zeker mee eens dat 'buitenlanders' zich dienen aan te passen aan onze cultuur, maar ik ben het sterk oneens met hoe de politiek het probeert te forceren. Naar mijn mening heeft het integratieproces vooral tijd nodig. Je ziet nu al dat de derde en vierde generatie van de vroegere gastarbeiders veel beter Nederlands spreken, minder kinderen krijgen, en veel beter aangepast zijn aan Nederland dan hun ouders. Geef het nog een generatie of twee, en het probleem lost zichzelf grotendeels op. Daarmee wil ik niet zeggen dat er niet opgetreden moet worden tegen herrieschoppers en problemen, maar er moet zeker opgehouden worden met het selectief afschilderen van allochtonen als de voornaamste schuldigen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...