Jump to content

Politiek Links of Rechts?


Verrity

Ben jij politiek links of rechts?  

64 leden hebben gestemd

  1. 1. Ik ben:

    • Extreem-Links
      1
    • Links
      8
    • Centrum-Links
      7
    • Centrum
      11
    • Centrum-Rechts
      7
    • Rechts
      15
    • Extreem-Rechts
      11


Recommended Posts

Ik ben er niet altijd even trots op, maar vanwege een aantal vervelende akkefietjes met moslims ten tijde van de middelbare school, ben ik gedeeltelijk 'rechts' politiek gesteld. Ik ben het niet eens met de extreme maatregelen van Wilders, maar heb af en toe de beperkte fantasie om alle turken en morokanen het land uit te "schoppen". Vaak wordt je al aangesproken als je alleen maar een blik werpt op een vooral 'jongere moslim'. Woorden zoals Wohlah Koran! zijn voorbeelden van het taalgebruik van deze jongeren. Ik ben een keer van mijn fiets getrapt toen ik een groepje jongeren aankeek. Vervolgens zij een van hen dat ik niets zou hebben gedaan, en "Ali" mijn fiets moest teruggeven. Waarop Ali van de fiets afsprong, en het op de grond smeet. De jongens liepen vrolijk verder, en ik had een open knie, een open elleboog, en mijn fiets was kapot. De schade bedroeg zo'n 50 euro, en de pijn is natuurlijk ook een vorm van innerlijke schade. Ik was toen overigens 15 jaar, en de jongens waren rond de 17. Het probleem is tevens dat je ze niet mag aanraken, of je krijgt met de hele familie te maken. En dat gebeurt vaak hardhandig.

De regering is gelukkig bezig deze jongeren en vooral hun ouders, die het probleem veroorzaakt hebben, aan te pakken. Met zwaardere straffen en opvoedkampen worden ze op hun daad gewezen. Aangezien we helaas niet van alle turken en morokanen last hebben, maar er ook vriendelijke kunnen zijn, ben ik niet Extreem rechts aangelegd. In ieder geval hoop ik wel dat we over tien jaar weer normaal over straat kunnen lopen. En eens 360 graden om ons heen mogen kijken, en niet steeds in oog van een groepje moslims "Wat! Wat kijk je!?" te horen krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    31

  • Amfetamientje

    24

  • Verrity

    20

  • Muay Thai

    18

Ik ben dat beetje beu gekomen met die buitenlanders(niets racistisch mee),maar zij mogen doen wat zij willen en ze gaan niet onze wet naleven,maar als wij in hun land zijn, leven wij WEL hun wetten na.

Vandaag nog, ik zat op de bus en ik wou afstappen, paar buitenlanders hebben me tegenhouden,gelukkig heeft de chauffer er mee bemoeit of anders was ik zeker in elkaar geslagen :duh:

En je kan niets doen,dan heb een veel groter groepje en dan word het TE hardhandig.

Er bestaat wel één oplossing,maar dan moet eht serieus zijn,een klacht bij de politie indienen.

Ik wil binnen 2 à 5 jaar gewoon vrij zijn,en dat die onvriendenlijke en agressieve buitenlanders weer naar hun land zijn,de vriendelijke buitenlanders mogen blijven!

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe bemoeien ze zich dan met onze levensstijl?

Ik weet niet op je die aflevering van Pauw & Witteman hebt gezien met die Iman uit Tilburg ofzo,..

Die Iman heeft Pauw & Witteman opgedragen!! om de wijn van de tafel te halen omdat hun (Ja ja hun!) de wijn (té) Westers vinden.. Maar waarom komen ze dan hierheen??!! :?

En zo zijn er nog wel meer voorbeelden:

- Jij zult geen varken eten want dat is onrein

- Als jij varken eet jij onrein mens

- Honden zijn onrein

- Wij eten alleen Halal vlees

- Alle vrouwen moeten kapje en of (Boerka)dragen anders zijn het hoeren[/font]

Deze teksten duiden er helemaal op dat iedereen die niks met hun cultuur te maken tóch moet doen wat zij willen!

Dus ze bemoeien zich wel degelijk met onze levensstijl..

En anders doet die Linkse regering het wel..

Dat is dan één imam die veel te fanatiek over zijn geloof is, misschien is dat dan ook wel de reden dat hij daar was uitgenodigd. Ik heb nog nooit last gehad van een allochtoon die me verteld wat ik wel of niet moet doen. Ik heb nog nooit van een moslim gehoord dat ik geen ''haram'' vlees mag eten of geen hond mag hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Kben rechts, en vooral het met Rita Verdonk eens. _O_ We krijgen hier al teveel inwoners en dan moeten we het zkr ook nog ff verdubbelen met allochtonen, ze blijven maar lkkr in hun eigen land. Als de economie in Amerika stijgt, gaan we tog ook niet allemaal daarheen immigreren?

En als je regels gaat stellen, moet je, vind ik ook geen uitzondering maken voor iemand die toevallig in de politiek zit, maar via een valse naam (illegaal dus) is binnengekomen. Als je niet eerlijk kan zijn, moet je al helemaal oprotten. :cya:

Ik zeg ook niet dat moslims altijd extremistich zijn ofzo, maar het is tog wel raar dat de meeste terroristen moslims zijn :D

En ze moeten trouwens gewoon nederland kunnen praten, je moet elkaar gewoon kunnen verstaan en anders mag je van mij weg of een curcus volgen of wat dan ook

Bewerkt: door GTAfan054
Link to comment
Delen op andere websites

Als de economie in Amerika stijgt, gaan we tog ook niet allemaal daarheen immigreren?

Maarrrr.... dat doen we wel :puh:

In amerika zijn de probleme daar nog 10x zo erg maar dat zullen wij over paar jaartjes ook wel mee maken, datis met het meeste zo in Amerika.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je in een achterstandswijk door allochtonen wordt lastiggevallen/in mekaar geslagen kan ik nog wel begrijpen. Die moeten overleven, en kiezen voor het criminele pad. Maar zomaar, om niks, dat moet ophouden(in achterstandswijken ook hoor). Ikzelf vind het ook zo irritant, ook als je met wat meisjes gewoon door de stad loopt komen er van die Marokkanen/Turken(allemaal hetzelfde) roepen van "hé ga met ons mee" enzo. Ik negeer ze meestal, maar als ze me aanraken sla ik er gewoon een heel hard en dan zie je ze rennen hoor.

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Dat je in een achterstandswijk door allochtonen wordt lastiggevallen/in mekaar geslagen kan ik nog wel begrijpen. Die moeten overleven, en kiezen voor het criminele pad. Maar zomaar, om niks, dat moet ophouden(in achterstandswijken ook hoor). Ikzelf vind het ook zo irritant, ook als je met wat meisjes gewoon door de stad loopt komen er van die Marokkanen/Turken(allemaal hetzelfde) roepen van "hé ga met ons mee" enzo. Ik negeer ze meestal, maar als ze me aanraken sla ik er gewoon een heel hard en dan zie je ze rennen hoor.

buitenlanders die crimineel zijn omdat ze geen geld hebben? dat is bullshit, ze krijgen allemaal een uitkering en hun maar zeggen dat hollanders gierig zijn, zullen we al die uitkeringen eens stopzetten, dan zijn we gierig,

ik was het een met pim fortuin, jammer dat die is doodgeschoten, geert wilders heeft 80% gelijk maar die andere 20% vind ik iets te ver gaan.. maar heb ook geen zin om over 20 jaar ofzo tussen 90% zwarte te lopen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben dat beetje beu gekomen met die buitenlanders(niets racistisch mee),maar zij mogen doen wat zij willen en ze gaan niet onze wet naleven,maar als wij in hun land zijn, leven wij WEL hun wetten na.

Vandaag nog, ik zat op de bus en ik wou afstappen, paar buitenlanders hebben me tegenhouden,gelukkig heeft de chauffer er mee bemoeit of anders was ik zeker in elkaar geslagen :duh:

En je kan niets doen,dan heb een veel groter groepje en dan word het TE hardhandig.

Er bestaat wel één oplossing,maar dan moet eht serieus zijn,een klacht bij de politie indienen.

Ik wil binnen 2 à 5 jaar gewoon vrij zijn,en dat die onvriendenlijke en agressieve buitenlanders weer naar hun land zijn,de vriendelijke buitenlanders mogen blijven!

Wanneer het dat tuig uitkomt moorden ze een hele bus uit...

Dus dat je zegt: "De Chauffeur bemoeide zich ermee." Ik denk dat je geluk gehad hebt...

Een klacht bij de politie? Kom nou zeg die zijn harstikke links heb je niks aan..

Dat vriendelijke buitenlanders mogen blijven :Y Ja ik geef je daar gelijk in...

Maar er is zoveel van het gewone tuig, dat het nog eens moeilijk kan worden deze te onderscheiden van de rotte appels...

Zoals Pennywise-The-:clown: zei: "Ik wil over een paar jaar wie 360 graden om mij heen kunnen kijken."

Wil ik dat ook weer!

Hoe bemoeien ze zich dan met onze levensstijl?

Ik weet niet op je die aflevering van Pauw & Witteman hebt gezien met die Iman uit Tilburg ofzo,..

Die Iman heeft Pauw & Witteman opgedragen!! om de wijn van de tafel te halen omdat hun (Ja ja hun!) de wijn (té) Westers vinden.. Maar waarom komen ze dan hierheen??!! :?

En zo zijn er nog wel meer voorbeelden:

- Jij zult geen varken eten want dat is onrein

- Als jij varken eet jij onrein mens

- Honden zijn onrein

- Wij eten alleen Halal vlees

- Alle vrouwen moeten kapje en of (Boerka)dragen anders zijn het hoeren[/font]

Deze teksten duiden er helemaal op dat iedereen die niks met hun cultuur te maken tóch moet doen wat zij willen!

Dus ze bemoeien zich wel degelijk met onze levensstijl..

En anders doet die Linkse regering het wel..

Dat is dan één imam die veel te fanatiek over zijn geloof is, misschien is dat dan ook wel de reden dat hij daar was uitgenodigd. Ik heb nog nooit last gehad van een allochtoon die me verteld wat ik wel of niet moet doen. Ik heb nog nooit van een moslim gehoord dat ik geen ''haram'' vlees mag eten of geen hond mag hebben.

WTF is '''haram vlees' nou weer, krijgen we nog meer ellende op ons dak?

Ik weet het niet waar je moet eens wat beter het nieuws gaan volgen jongen!

Heb jij wel een idee wat de Islam de Hollandse samenleving aandoet! Er zijn zelfs vrouwen die hun land gewoon veraden! Hollandse vrouwen die zich tot de Islam bekeren! Waar slaat dit op! "Ja, want ik heb een moslim man en als ik dat niet doe slaat 'ie me!" Stond een flink poosje geleden in de Elsevier. Dus de Islamitische cultuur wordt ons weldegelijk opgedrongen!

Jij denkt dat het niet zo is... maar dat is het wel!

Nederland gaat kapot! kapot, door naievelingen zoals jij! Man man man, waar zijn we nu mee bezig!

Als de economie in Amerika stijgt, gaan we tog ook niet allemaal daarheen immigreren?

Maarrrr.... dat doen we wel :puh:

In amerika zijn de probleme daar nog 10x zo erg maar dat zullen wij over paar jaartjes ook wel mee maken, datis met het meeste zo in Amerika.

:cya:

Kun je eventjes nagaan wat ons nog te wachten staat ;)

Het zijn daar niet de negers zoals vele denken maar gewoon de Islam & Hoodlums (eigelijk negers ja :{ ) :duh:

Dat je in een achterstandswijk door allochtonen wordt lastiggevallen/in mekaar geslagen kan ik nog wel begrijpen. Die moeten overleven, en kiezen voor het criminele pad. Maar zomaar, om niks, dat moet ophouden(in achterstandswijken ook hoor). Ikzelf vind het ook zo irritant, ook als je met wat meisjes gewoon door de stad loopt komen er van die Marokkanen/Turken(allemaal hetzelfde) roepen van "hé ga met ons mee" enzo. Ik negeer ze meestal, maar als ze me aanraken sla ik er gewoon een heel hard en dan zie je ze rennen hoor.

Ik zal ze niet aanraken zorg er maar eerst voor dat je het mobieltje dat door ons betaalt is! uit hun gierige & grijpgraage handen pakt/smijt/ramt/schopt/stompt etc. anders krijg je de hele familie aan je broek.

"Meet ge familie ghaghaghagha" zullen ze dan zeggen.

Ik vind dat er om die achterstandwijken gewoon een muur moet worden neergeplurt waar ze niet uitkunnen, geloof me het probleem lost zichzelf op.

Natuurlijk moeten we de mensen die er niks mee te maken hebben met tuig (Ja ook moslims op de voorwaarde's : Geen kapje, lekker integreren, goed je taal gaan spreken héél goed of je gaat terug dus geen ganstekrrr maar AANSTEKER.

Ze even lekker laten broeien in die in die wijk en voila na een paar jaar is iedereen dood (ze moorden mekaar gewoon uit, lees de krantjes :engel:)

Dat je in een achterstandswijk door allochtonen wordt lastiggevallen/in mekaar geslagen kan ik nog wel begrijpen. Die moeten overleven, en kiezen voor het criminele pad. Maar zomaar, om niks, dat moet ophouden(in achterstandswijken ook hoor). Ikzelf vind het ook zo irritant, ook als je met wat meisjes gewoon door de stad loopt komen er van die Marokkanen/Turken(allemaal hetzelfde) roepen van "hé ga met ons mee" enzo. Ik negeer ze meestal, maar als ze me aanraken sla ik er gewoon een heel hard en dan zie je ze rennen hoor.

buitenlanders die crimineel zijn omdat ze geen geld hebben? dat is bullshit, ze krijgen allemaal een uitkering en hun maar zeggen dat hollanders gierig zijn, zullen we al die uitkeringen eens stopzetten, dan zijn we gierig,

ik was het een met pim fortuin, jammer dat die is doodgeschoten, geert wilders heeft 80% gelijk maar die andere 20% vind ik iets te ver gaan.. maar heb ook geen zin om over 20 jaar ofzo tussen 90% zwarte te lopen :duh:

Ik ook!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je in een achterstandswijk door allochtonen wordt lastiggevallen/in mekaar geslagen kan ik nog wel begrijpen. Die moeten overleven, en kiezen voor het criminele pad. Maar zomaar, om niks, dat moet ophouden(in achterstandswijken ook hoor). Ikzelf vind het ook zo irritant, ook als je met wat meisjes gewoon door de stad loopt komen er van die Marokkanen/Turken(allemaal hetzelfde) roepen van "hé ga met ons mee" enzo. Ik negeer ze meestal, maar als ze me aanraken sla ik er gewoon een heel hard en dan zie je ze rennen hoor.

Ik zal ze niet aanraken zorg er maar eerst voor dat je het mobieltje dat door ons betaalt is! uit hun gierige & grijpgraage handen pakt/smijt/ramt/schopt/stompt etc. anders krijg je de hele familie aan je broek.

"Meet ge familie ghaghaghagha" zullen ze dan zeggen.

Ik vind dat er om die achterstandwijken gewoon een muur moet worden neergeplurt waar ze niet uitkunnen, geloof me het probleem lost zichzelf op.

Ja, en geen eten naar toe vervoeren, en over een paar maanden kijken en de doden oprapen. Probleem opgelost. :schater:

BTW laat die familie maar komen we moeten niet bang zijn dan geven we alleen maar op en dan kunnen ze zo ons land veroveren(bij wijze van spreke). Zo werkt terrorisme, je moet juist schijt eraan hebben en ook al wordt je doodgestoken dan heb je bijgedragen aan vrijheid zie het zo maar. ;)

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het meer zo:

The fact is not to die for your own country..

But make the other basterd die for his!

Vertaling:

Het feit is dat je niet hoeft dood te gaan voor je eigen land...

Maar laat die andere klootzak sterven voor zijnes.

Link to comment
Delen op andere websites

Zullen we dit topic anders even veranderen in het grote ik-haat-buitenlanders-en-dat-vind-ik-stoer-topic veranderen? Echt hoor, wat een stel racisten loopt hier rond :{

Wanneer het dat tuig uitkomt moorden ze een hele bus uit...

Dus dat je zegt: "De Chauffeur bemoeide zich ermee." Ik denk dat je geluk gehad hebt...

Een klacht bij de politie? Kom nou zeg die zijn harstikke links heb je niks aan..

Gelukkig maar dat de politie wel gewoon objectief blijft kijken naar mensen en jouw allochtonenhaat niet deelt.

Dat vriendelijke buitenlanders mogen blijven :Y Ja ik geef je daar gelijk in...

Maar er is zoveel van het gewone tuig, dat het nog eens moeilijk kan worden deze te onderscheiden van de rotte appels...

Zoals Pennywise-The-:clown: zei: "Ik wil over een paar jaar wie 360 graden om mij heen kunnen kijken."

Wil ik dat ook weer!

Dat is dan één imam die veel te fanatiek over zijn geloof is, misschien is dat dan ook wel de reden dat hij daar was uitgenodigd. Ik heb nog nooit last gehad van een allochtoon die me verteld wat ik wel of niet moet doen. Ik heb nog nooit van een moslim gehoord dat ik geen ''haram'' vlees mag eten of geen hond mag hebben.

WTF is '''haram vlees' nou weer, krijgen we nog meer ellende op ons dak?

Ik weet het niet waar je moet eens wat beter het nieuws gaan volgen jongen!

Heb jij wel een idee wat de Islam de Hollandse samenleving aandoet! Er zijn zelfs vrouwen die hun land gewoon veraden! Hollandse vrouwen die zich tot de Islam bekeren! Waar slaat dit op! "Ja, want ik heb een moslim man en als ik dat niet doe slaat 'ie me!" Stond een flink poosje geleden in de Elsevier. Dus de Islamitische cultuur wordt ons weldegelijk opgedrongen!

Zet jij eerst maar eens even je anti-allochtonenbril af. Alles wat mensen met zwart haar fout doen is vreselijk, alles wat autochtonen fout doen zie je niet en alles wat 'de buitenlanders' niet fout doen zie je niet of buig je zo krom dat het ineens wel fout is. Leuk hè, om hele bevolkingsgroepen te kleineren omdat ééntje volgens jou iets fout doet. Generaliseren kun je leren :klap:

'Je land veraden', in hemelsnaam waar heb je het over :bonk: Alsof 'wij' Nederlanders alles wat buitenlanders doen moeten verafschuwen, alsof 'we' ze moeten haten en 'we' ons tegen ze moeten verzetten alsof het ongedierte is. Wie denk jij wel helemaal dat je bent om andere mensen te beledigen omdat ze moslim willen worden? Zie jij soms liever een soort Derde Rijk waarin mensen met een ander geloof minderwaardig zijn? Ons wordt helemaal niets opgedrongen, dat is alleen maar wat jij graag wil zien. Zoals LBG al zei, dat is één iemand die op TV komt, verder niet. Nooit heb ik iemand gezien die 'ons' iets probeert op te dringen qua geloof, behalve Jehovagetuigen. Maar nee, die zijn niet buitenlands dus die zullen het wel goed bedoelen :7 De enige die zich hier laat beïnvloeden ben jij, jij neemt lukraak alles aan wat Geert Wilders van de daken schreeuwt (en dan beweer je dat anderen naïef zijn), jij maakt van alles wat af en toe in de krant staat iets wat dagelijks gebeurt, jij gaat lekker mee met de huidige trend om maar zo bang mogelijk te zijn voor buitenlanders en dan in het speciaal voor moslims. Racist.

Jij denkt dat het niet zo is... maar dat is het wel!

Nederland gaat kapot! kapot, door naievelingen zoals jij! Man man man, waar zijn we nu mee bezig!

De enigen die de samenleving 'kapot' maken zijn neonazi's en racisten zoals jij, mensen die zo veel mogelijk proberen om buitenlanders in een hoekje te drijven en de haat tegen ze probeert op de stoken. Of denk je soms dat het goed zal zijn voor de maatschappij als de bevolking is verdeelt in twee groepen en ze elkaar niet uit kunnen staan?

Ik zal ze niet aanraken zorg er maar eerst voor dat je het mobieltje dat door ons betaalt is! uit hun gierige & grijpgraage handen pakt/smijt/ramt/schopt/stompt etc. anders krijg je de hele familie aan je broek.

"Meet ge familie ghaghaghagha" zullen ze dan zeggen.

Ik vind dat er om die achterstandwijken gewoon een muur moet worden neergeplurt waar ze niet uitkunnen, geloof me het probleem lost zichzelf op.

Natuurlijk moeten we de mensen die er niks mee te maken hebben met tuig (Ja ook moslims op de voorwaarde's : Geen kapje, lekker integreren, goed je taal gaan spreken héél goed of je gaat terug dus geen ganstekrrr maar AANSTEKER.

Ze even lekker laten broeien in die in die wijk en voila na een paar jaar is iedereen dood (ze moorden mekaar gewoon uit, lees de krantjes :engel:)

Ja, en Hitler had zeker ook gelijk :7

buitenlanders die crimineel zijn omdat ze geen geld hebben? dat is bullshit, ze krijgen allemaal een uitkering en hun maar zeggen dat hollanders gierig zijn, zullen we al die uitkeringen eens stopzetten, dan zijn we gierig,

ik was het een met pim fortuin, jammer dat die is doodgeschoten, geert wilders heeft 80% gelijk maar die andere 20% vind ik iets te ver gaan.. maar heb ook geen zin om over 20 jaar ofzo tussen 90% zwarte te lopen :duh:

Ik ook!

Geert Wilders is een eikel die puur en alleen maar haat probeert te zaaien. Alles wat 'ie zegt slaat werkelijk waar helemaal nergens op en is ook gebaseerd op niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben heus niet voor om alle buitelanders er uit te gooien maar ik zal eerlijk zijn... ik mag de meeste niet en ik heb al zat ervaringen meegemaakt waardoor ik die mening kan hebben.

Het is gewoon zo, er is VEEL meer criminaltiteit bij buitenlanders dan bij Nederlands, en als je niet naar de problemen durft te kijken wordt het maar erger, zorg niet dat ze in dat criminele zooi willen vallen want dat is allemaal cool en die shit... Danku "gangster Rappers" die verzieke echt veel.

Als je de problemen blijft negeren kun je nu wel naar Rotterdam gaan om te zien wat er van komt ; Bijerlandselaan ; gezellig 5-10 jaar geleden ---> nu een hel het is daar echt een grote puinzooi...

Link to comment
Delen op andere websites

Pier-Herr volgens mij ben jij zo Links als't maar kan..

Wilders is overigens geen eiikel. Hij zegt wel sommige dingen die niet door de beugel kunnen, maar moet dit land dan links worden?

Wat bedoel je met: '"Ja, en Hitler had zeker ook gelijk."

Link to comment
Delen op andere websites

Zullen we dit topic anders even veranderen in het grote ik-haat-buitenlanders-en-dat-vind-ik-stoer-topic veranderen? Echt hoor, wat een stel racisten loopt hier rond :{
Wanneer het dat tuig uitkomt moorden ze een hele bus uit...

Dus dat je zegt: "De Chauffeur bemoeide zich ermee." Ik denk dat je geluk gehad hebt...

Een klacht bij de politie? Kom nou zeg die zijn harstikke links heb je niks aan..

Gelukkig maar dat de politie wel gewoon objectief blijft kijken naar mensen en jouw allochtonenhaat niet deelt.

Dat vriendelijke buitenlanders mogen blijven :Y Ja ik geef je daar gelijk in...

Maar er is zoveel van het gewone tuig, dat het nog eens moeilijk kan worden deze te onderscheiden van de rotte appels...

Zoals Pennywise-The- :clown: zei: "Ik wil over een paar jaar wie 360 graden om mij heen kunnen kijken."

Wil ik dat ook weer!

Dat is dan één imam die veel te fanatiek over zijn geloof is, misschien is dat dan ook wel de reden dat hij daar was uitgenodigd. Ik heb nog nooit last gehad van een allochtoon die me verteld wat ik wel of niet moet doen. Ik heb nog nooit van een moslim gehoord dat ik geen ''haram'' vlees mag eten of geen hond mag hebben.

WTF is '''haram vlees' nou weer, krijgen we nog meer ellende op ons dak?

Ik weet het niet waar je moet eens wat beter het nieuws gaan volgen jongen!

Heb jij wel een idee wat de Islam de Hollandse samenleving aandoet! Er zijn zelfs vrouwen die hun land gewoon veraden! Hollandse vrouwen die zich tot de Islam bekeren! Waar slaat dit op! "Ja, want ik heb een moslim man en als ik dat niet doe slaat 'ie me!" Stond een flink poosje geleden in de Elsevier. Dus de Islamitische cultuur wordt ons weldegelijk opgedrongen!

Zet jij eerst maar eens even je anti-allochtonenbril af. Alles wat mensen met zwart haar fout doen is vreselijk, alles wat autochtonen fout doen zie je niet en alles wat 'de buitenlanders' niet fout doen zie je niet of buig je zo krom dat het ineens wel fout is. Leuk hè, om hele bevolkingsgroepen te kleineren omdat ééntje volgens jou iets fout doet. Generaliseren kun je leren :klap:

'Je land veraden', in hemelsnaam waar heb je het over :bonk: Alsof 'wij' Nederlanders alles wat buitenlanders doen moeten verafschuwen, alsof 'we' ze moeten haten en 'we' ons tegen ze moeten verzetten alsof het ongedierte is. Wie denk jij wel helemaal dat je bent om andere mensen te beledigen omdat ze moslim willen worden? Zie jij soms liever een soort Derde Rijk waarin mensen met een ander geloof minderwaardig zijn? Ons wordt helemaal niets opgedrongen, dat is alleen maar wat jij graag wil zien. Zoals LBG al zei, dat is één iemand die op TV komt, verder niet. Nooit heb ik iemand gezien die 'ons' iets probeert op te dringen qua geloof, behalve Jehovagetuigen. Maar nee, die zijn niet buitenlands dus die zullen het wel goed bedoelen :7 De enige die zich hier laat beïnvloeden ben jij, jij neemt lukraak alles aan wat Geert Wilders van de daken schreeuwt (en dan beweer je dat anderen naïef zijn), jij maakt van alles wat af en toe in de krant staat iets wat dagelijks gebeurt, jij gaat lekker mee met de huidige trend om maar zo bang mogelijk te zijn voor buitenlanders en dan in het speciaal voor moslims. Racist.

Jij denkt dat het niet zo is... maar dat is het wel!

Nederland gaat kapot! kapot, door naievelingen zoals jij! Man man man, waar zijn we nu mee bezig!

De enigen die de samenleving 'kapot' maken zijn neonazi's en racisten zoals jij, mensen die zo veel mogelijk proberen om buitenlanders in een hoekje te drijven en de haat tegen ze probeert op de stoken. Of denk je soms dat het goed zal zijn voor de maatschappij als de bevolking is verdeelt in twee groepen en ze elkaar niet uit kunnen staan?

Ik zal ze niet aanraken zorg er maar eerst voor dat je het mobieltje dat door ons betaalt is! uit hun gierige & grijpgraage handen pakt/smijt/ramt/schopt/stompt etc. anders krijg je de hele familie aan je broek.

"Meet ge familie ghaghaghagha" zullen ze dan zeggen.

Ik vind dat er om die achterstandwijken gewoon een muur moet worden neergeplurt waar ze niet uitkunnen, geloof me het probleem lost zichzelf op.

Natuurlijk moeten we de mensen die er niks mee te maken hebben met tuig (Ja ook moslims op de voorwaarde's : Geen kapje, lekker integreren, goed je taal gaan spreken héél goed of je gaat terug dus geen ganstekrrr maar AANSTEKER.

Ze even lekker laten broeien in die in die wijk en voila na een paar jaar is iedereen dood (ze moorden mekaar gewoon uit, lees de krantjes :engel: )

Ja, en Hitler had zeker ook gelijk :7

buitenlanders die crimineel zijn omdat ze geen geld hebben? dat is bullshit, ze krijgen allemaal een uitkering en hun maar zeggen dat hollanders gierig zijn, zullen we al die uitkeringen eens stopzetten, dan zijn we gierig,

ik was het een met pim fortuin, jammer dat die is doodgeschoten, geert wilders heeft 80% gelijk maar die andere 20% vind ik iets te ver gaan.. maar heb ook geen zin om over 20 jaar ofzo tussen 90% zwarte te lopen :duh:

Ik ook!

Geert Wilders is een eikel die puur en alleen maar haat probeert te zaaien. Alles wat 'ie zegt slaat werkelijk waar helemaal nergens op en is ook gebaseerd op niets.

Wil je anders dat Belgie en Nederland kapot gaat,door buitenlanders die onze samenleveing verpesten omdat ze vinden dat het hier fijn is.Oké,als wij naar met vakantie naar buitenland gaan,dan moeten ze ook niet ons verwijten,maar wij blijven niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...