Jump to content

Politiek Links of Rechts?

Ben jij politiek links of rechts?  

64 leden hebben gestemd

1. 1. Ik ben:

• Extreem-Links
      1
    • Links
      8
    • Centrum-Links
      7
    • Centrum
      11
    • Centrum-Rechts
      7
    • Rechts
      15
    • Extreem-Rechts
      11

Recommended Posts

• Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LBG

31

• Amfetamientje

24

• Verrity

20

• Muay Thai

18

Geplaatst:

Ik denk dat ik meer rechts als links ben. Want ik vind niet gewoon dat de buitenlanders Nederland uit moeten. Ik vind zelf dat de buitenlanders die onze regels niet opvolgen eruit moeten.

Bijvoorbeeld pas zat ik ergens alleen, komen er een paar jongens voorbij lopen. (Turken en Marrokanen gok ik) Dus ineens hoor ik 'Hééy!!', ik kijk gelijk en zijn het een paar jongens. Dan wil een van die jongens naar me toe gaan en dus gaan vervelen. Gelukkig zeiden z'n vrienden 'laat die jongen...', want ik had echt de neiging om hem eens even te laten weten tegen wie hij het had. Door dit soort dingen ben ik meer rechts gestelt als links.

In mijn leven heb ik nou alleen nog maar dit soort dingen meegemaakt van buitenlanders, en dat noemt men dan toeval... (Zeggen ze)

Kijk, wees eerlijk, het is hier simpelweg te vol, we zijn een van de dichtbevolkste landen... Ik neem aan dat het hier 30 jaar geleden veel rustiger was.. Ik heb niks tegen de buitenlanders, alleen tegen die buitenlanders die de regels en wetten hier niet naleven.

Verder kunnen het hele normale en aardige mensen zijn waar je goed mee kunt opschieten. ;)

Geplaatst:

De buitenlanders hebben maar een klein aandeel in de 'drukte'. De dichtbevolktheid komt vooral doordat de Nederlandse bevolking na de oorlog nogal als konijnen te keer is gegaan

Geplaatst:

Daar heb je gelijk in, maar er zitten hier toch al gauw zo'n 5 miljoen buitenlanders. Als je kijkt, nog niet zo lang geleden hadden we er nog maar 15 miljoen en nu zijn het er al 17 miljoen.

Dat vind ik nou ook weer niet zo erg, als ze mij maar met rust laten... Bijvoorbeeld de allochtonen jongeren, waarom gaan die hangen en vervelen op straat? (De meeste dan) Ze kunnen in dat geval toch beter een krantenwijkje of dergelijke gaan doen.. :S

Je kan bijvoorbeeld naar Rotterdam gaan, het is daar al heel wat als je een (100%) Nederlander tegenkomt. Niet dat dat een probleem is voor mij, maar het is hier toch Nederland?

Geplaatst: (bewerkt)
Maar het is wel zo dat Moslims ons het geloof opdringen, in Nederland valt het mee in vergelijking tot andere landen maar in hun Heilige boek staat nou eenmaal niet zo leuke dingen over niet-gelovige/christelijke/joden of weet ik veel wat zoalng het maar geen molims zijn.

Sommige drijven hier erg in door en dan krijg je dit soort gevallen ::puh:

Gelukkig is het in Nederland niet zo.

Dat is inderdaad hoe sommige moslims het bekijken, maar er zijn er ongeveer een miljard die dat niet doen. Er zijn verschillende stromingen binnen de islam, de één groter dan de ander, de één strenger dan de ander, de één vriendelijker dan de ander. De extremistische stroming zegt van de 'gematigde' stroming (het merendeel dus) dat zij geen echte moslims zijn, de 'gematigde' stroming zegt juist van de extremisten dat ze geen echte moslims zijn. Je kunt het dus de ene 'groep' niet kwalijk nemen wat de andere 'groep' zegt, denkt of doet.

Ik denk dat ik meer rechts als links ben. Want ik vind niet gewoon dat de buitenlanders Nederland uit moeten. Ik vind zelf dat de buitenlanders die onze regels niet opvolgen eruit moeten.

Bijvoorbeeld pas zat ik ergens alleen, komen er een paar jongens voorbij lopen. (Turken en Marrokanen gok ik) Dus ineens hoor ik 'Hééy!!', ik kijk gelijk en zijn het een paar jongens. Dan wil een van die jongens naar me toe gaan en dus gaan vervelen. Gelukkig zeiden z'n vrienden 'laat die jongen...', want ik had echt de neiging om hem eens even te laten weten tegen wie hij het had. Door dit soort dingen ben ik meer rechts gestelt als links.

In mijn leven heb ik nou alleen nog maar dit soort dingen meegemaakt van buitenlanders, en dat noemt men dan toeval... (Zeggen ze)

Ik heb nog nooit last gehad van 'buitenlanders', ik heb vaker last van neonazi's en dergelijke scooterjochies. Zal wel toeval zijn.

Ik heb niks tegen de buitenlanders, alleen tegen die buitenlanders die de regels en wetten hier niet naleven.

Ik heb ook iets tegen criminelen, maakt me niet uit of het dan om 'buitenlanders' gaat of autochtonen.

Daar heb je gelijk in, maar er zitten hier toch al gauw zo'n 5 miljoen buitenlanders. Als je kijkt, nog niet zo lang geleden hadden we er nog maar 15 miljoen en nu zijn het er al 17 miljoen.

Dat vind ik nou ook weer niet zo erg, als ze mij maar met rust laten... Bijvoorbeeld de allochtonen jongeren, waarom gaan die hangen en vervelen op straat? (De meeste dan) Ze kunnen in dat geval toch beter een krantenwijkje of dergelijke gaan doen.. :S

Je kan bijvoorbeeld naar Rotterdam gaan, het is daar al heel wat als je een (100%) Nederlander tegenkomt. Niet dat dat een probleem is voor mij, maar het is hier toch Nederland?

Precies datzelfde kun je je afvragen van de autochtone jongeren, want zoals ik al zei: Ik zie minstens even vaak groepjes autochtonen op straat staan als allochtonen en ik heb van die laatste nog nooit last gehad. Prima dat je iets tegen hangjongeren hebt, maar laat het woord 'allochtone' dan weg.

@Hieronder: Wie zegt dat ik het over alleen Nederland heb? Je zegt dat het in Nederland niet zo is, maar in andere landen blijkbaar wel.

Bewerkt: door Piet-Herr
Geplaatst:
Dat is inderdaad hoe sommige moslims het bekijken, maar er zijn er ongeveer een miljard die dat niet doen. Er zijn verschillende stromingen binnen de islam, de één groter dan de ander, de één strenger dan de ander, de één vriendelijker dan de ander. De extremistische stroming zegt van de 'gematigde' stroming (het merendeel dus) dat zij geen echte moslims zijn, de 'gematigde' stroming zegt juist van de extremisten dat ze geen echte moslims zijn. Je kunt het dus de ene 'groep' niet kwalijk nemen wat de andere 'groep' zegt, denkt of doet.

Doe ik ook niet, daarom zei ik ook

Gelukkig is het in Nederland niet zo.
;)
Geplaatst:

Ik heb gestemd op Extreem Rechts, waarom? omdat ik mezelf zo ontwikkeld heb, en nee lieve mensen, ik ben geen ''Nazie'', helaas zijn sommige hersentjes van mede land bewoners daar te klein voor.. :N

En nee ik ben ook geen ''WHITE POWER'' figuur, ik heb zelf een hekel aan die white power sukkeltjes, waarom denken jullie dat extreem rechts (helaas) zo klein is? dat komt door dat stelletje ongeschoolde blanke kut jochies met de pukkels op de neus die denken alles beter te weten, ik mag dan wel extreem rechts zijn maar ik ga genoeg om met gekleurde mensen, de gekleurde mensen die ik ken zijn meestal ook wat ouder en die hebben gelukkig wel hersens, sommige zijn het zelfs in veel dingen met mij eens.

Ik ben zelf ook erg voor Nationalisme hier in Nederland, tegenwoordig durft niemand zich meer te uiten trots te zijn op zijn Nederlandse Nationaliteit, belachelijk vindt ik dit. Maarja zoals ik vaker zeg, het vrrije woord wordt vermoord. En met die sleuz eindig ik nu dit bericht.

Met de vriendelijke groeten,

Het broertje van geerd wilders, (nee grapje :puh:)

Exorcist.

Geplaatst:
-Vanmorgen ging mijn wekkerradio af. 3FM, lekker nederlandse zender maar... Om 10 voor 8 kwam er een nummer met allemaal van die turkse deuntjes en instrumenten. Natuurlijk meteen de radio uitgeflikkert. Waarom moet dat? Wij zijn toch nederlanders? Dan willen wij toch westerse muziek horen?

Nee, anders zijn we een racistisch land en niet multi-cultureel genoeg.

Maar je hebt wel gelijk ik kijk bijna iedere donderdag naar TMF NL en als dan Hey schatje Hey schatje hoor en die klotekop (Maar hij heeft geen klote anders ga je dat niet lopen zingen ;)) van Yes-R.

Flikker je toch meteen de TV uit?

- Op dat zelfde schoolreisje is een meisje uit mijn klas in elkaar geslagen door dat buitenlandse tuig omdat ze verkeerd keek...

En al die aanslagen dan? Vandaag ook weer een poging tot een aanslag in Londen. En waarom zijn al die aanslagen? Die islamieten willen dat WIJ. Wij de westerse mensen die cristelijk zijn of niet geloven islamitisch worden! Dit is echt zo belachelijk. Wie durft er nog te zeggen dat ze ons hun geloof niet opdringen???

Dat tuig... maar ze lopen al die meisjes hier wel met z'n allen te verkrachten.

Heuh... Piet-Herr?

Gast, dat noemen wij een multiculturele samenleving.

Nee, dan zit je er naast. De multiculturele samenleving is in het geheel allerlei culturen bij elkaar.

Maar zoals ik het al zei het gaat om het tuig!

Islamieten en van die idiote negers die denken dat ze heel wat zijn hier..

Wie durft er nog te zeggen dat ze ons hun geloof niet opdringen???

Ik meld me aan :sigaar:

Doe even lekker gewoon maat.. Jij spoort niet... echt niet :ch:

Ik zie het meer zo:

The fact is not to die for your own country..

But make the other basterd die for his!

Vertaling:

Het feit is dat je niet hoeft dood te gaan voor je eigen land...

Maar laat die andere klootzak sterven voor zijnes.

Jij hebt altijd die dingen uit Call of Duty. :puh:

Dit heeft er trouwens helemaal niks mee te maken, je vind het gewoon leuk om dat te zeggen. Als ik het fout heb, zeg dan wat je punt is.

Vonden de mensen die deze teksten het dan ook leuk om het te zeggen? Nee, het moest.. we waren in oorlog!

Deze teksten staan wel degelijk ergens op..

En als het niet zo is.. bewijs het me dan. Ik ben geen clown. Ik ben samen met Piet-Herr wel de meest serieuse personen in dit hele topic!

Wij lopen niet te dollen. We proberen een goede discussie te voeren, en als er dan een idioot als jij je met dit soort onzin: dat ik het leuk vindt om het te zeggen die teksten uit COD2 slaan echt op iets!

En anders laat je dit topic rusten. post iets serieus, of ga fietsen maken :engel: ( Dat is nog netjes gezegt ook ).

Diegene die ons een geloof proberen op te leggen zitten fout maar in de praktijk valt het heel erg mee, ik heb nog nooit gehoord van een moslim dat ie me iets aan doet als ik geen moslim wordt.

Tuurlijk niet! Je bent een idioot! een Westerse idioot om precies te zijn. Moslims kunnen geen mensen als jou gebruiken wij zijn varkens in hun ogen oh! Westerse varkens om precies te zijn.. :engel:

Maar ze komen wel met z'n allen hierheen. Gaan moskeeen (eigelijk wapenarsenalen want niet-moslims zijn onrein mogen dus niet naar binnen :ch: ) bouwen roven het land leeg, en terroriseren iedereen die op hun pad komt..

En durf jij dat nog te zeggen..

Ik heb gestemd op Extreem Rechts, waarom? omdat ik mezelf zo ontwikkeld heb, en nee lieve mensen, ik ben geen ''Nazie'', helaas zijn sommige hersentjes van mede land bewoners daar te klein voor.. :N

En nee ik ben ook geen ''WHITE POWER'' figuur, ik heb zelf een hekel aan die white power sukkeltjes, waarom denken jullie dat extreem rechts (helaas) zo klein is? dat komt door dat stelletje ongeschoolde blanke kut jochies met de pukkels op de neus die denken alles beter te weten, ik mag dan wel extreem rechts zijn maar ik ga genoeg om met gekleurde mensen, de gekleurde mensen die ik ken zijn meestal ook wat ouder en die hebben gelukkig wel hersens, sommige zijn het zelfs in veel dingen met mij eens.

Ik ben zelf ook erg voor Nationalisme hier in Nederland, tegenwoordig durft niemand zich meer te uiten trots te zijn op zijn Nederlandse Nationaliteit, belachelijk vindt ik dit. Maarja zoals ik vaker zeg, het vrrije woord wordt vermoord. En met die sleuz eindig ik nu dit bericht.

Met de vriendelijke groeten,

Het broertje van geerd wilders, (nee grapje :puh:)

Exorcist.

Huh? Je neigt meer naar rechts in mijn ogen.. Weet jij wel wat extreem-rechts allemaal inhoudt? Die houden alles in wat jij in het bovenstaande verafschuwt.

Iets klopt niet aan je verhaaltje ;)

Maar als ik het zo zie ben je rechts en dat maakt me wel wat blijer wat extreem-rechts zijn idioten ;)

(Alles wat niet rechts is is klote in mijn ogen xD)

@ Piet-Herr:

A - Hoe durf je mij een handlanger van Hitler te noemen?!

B - Hoe durf je mij een Neo-Nazi te noemen?

C - Hoe durf je mij Extreem-Rechtser dan Hitler Himself te noemen?

D - Hoe durf je mij een Facist te noemen?

E - Wat zijn de kenmerken van Facisme dan :{

Geplaatst:

Wow jij kan echt op en volwassen manier een discussie voeren... iedereen die het niet met je eens is een idioot noemen. Flikker toch op vieze racist met je ''Islamieten en van die idiote negers die denken dat ze heel wat zijn hier..''.

Geplaatst:
Nee, anders zijn we een racistisch land en niet multi-cultureel genoeg.

Maar je hebt wel gelijk ik kijk bijna iedere donderdag naar TMF NL en als dan Hey schatje Hey schatje hoor en die klotekop (Maar hij heeft geen klote anders ga je dat niet lopen zingen ;)) van Yes-R.

Flikker je toch meteen de TV uit?

Alleen omdat het buitenlands is vind je het niet leuk? Doe meteen nog een keer de klompendans, of ben je meer van de Deutsche Schlager?

- Op dat zelfde schoolreisje is een meisje uit mijn klas in elkaar geslagen door dat buitenlandse tuig omdat ze verkeerd keek...

En al die aanslagen dan? Vandaag ook weer een poging tot een aanslag in Londen. En waarom zijn al die aanslagen? Die islamieten willen dat WIJ. Wij de westerse mensen die cristelijk zijn of niet geloven islamitisch worden! Dit is echt zo belachelijk. Wie durft er nog te zeggen dat ze ons hun geloof niet opdringen???

Dat tuig... maar ze lopen al die meisjes hier wel met z'n allen te verkrachten.

Ja, dat dan namelijk álle buitenlanders die hierheen komen. Wat een onzin zeg, ik ben ook tegen criminelen, maar daar hebben allochtonen verder niks mee te maken. Ik volg vrij regelmatig het nieuws, maar van alle kindermoordenaars of verkrachters zie ik zelden een buitenlander veroordeeld worden.

Heuh... Piet-Herr?

Riep je? :$

Nee, dan zit je er naast. De multiculturele samenleving is in het geheel allerlei culturen bij elkaar.

Maar zoals ik het al zei het gaat om het tuig!

Islamieten en van die idiote negers die denken dat ze heel wat zijn hier..

Ongelofelijk, je blijft het maar roepen hè :7

Steeds maar roep je zoiets, dan ga ik er op in en dan negeer je dat vervolgens helemaal, maar de volgende keer begin je weer opnieuw met precies hetzelfde roepen. En dan vergeet ik nog dat je zelf volhoudt geen racist te zijn :cab:

Zet jij eerst maar eens even je anti-allochtonenbril af. Alles wat mensen met zwart haar fout doen is vreselijk, alles wat autochtonen fout doen zie je niet en alles wat 'de buitenlanders' niet fout doen zie je niet of buig je zo krom dat het ineens wel fout is. Leuk hè, om hele bevolkingsgroepen te kleineren omdat ééntje volgens jou iets fout doet. Generaliseren kun je leren :klap:

Doe even lekker gewoon maat.. Jij spoort niet... echt niet :ch:

Gelukkig doen racisten en neonazi's wel altijd normaal en sporen ze allemaal :tu:

Vonden de mensen die deze teksten het dan ook leuk om het te zeggen? Nee, het moest.. we waren in oorlog!

Deze teksten staan wel degelijk ergens op..

En als het niet zo is.. bewijs het me dan. Ik ben geen clown. Ik ben samen met Piet-Herr wel de meest serieuse personen in dit hele topic!

Wij lopen niet te dollen. We proberen een goede discussie te voeren, en als er dan een idioot als jij je met dit soort onzin: dat ik het leuk vindt om het te zeggen die teksten uit COD2 slaan echt op iets!

En anders laat je dit topic rusten. post iets serieus, of ga fietsen maken :engel: ( Dat is nog netjes gezegt ook ).

Het is dat je zelf zegt dat je serieus bent, anders had ik je niet geloofd; wat je allemaal zegt klinkt als één grote grap in de richting van racisme en dergelijke. Wil je trouwens zeggen dat jou quote wel iets aan het topic toevoegde?

Tuurlijk niet! Je bent een idioot! een Westerse idioot om precies te zijn. Moslims kunnen geen mensen als jou gebruiken wij zijn varkens in hun ogen oh! Westerse varkens om precies te zijn.. :engel:

Maar ze komen wel met z'n allen hierheen. Gaan moskeeen (eigelijk wapenarsenalen want niet-moslims zijn onrein mogen dus niet naar binnen :ch: ) bouwen roven het land leeg, en terroriseren iedereen die op hun pad komt..

En durf jij dat nog te zeggen..

Lekker mensen aan het uitschelden? En dan daarboven nog doodleuk melden dat jij de enige bent die serieus aan het discussiëren is :7

Ik vraag me af hoeveel jij überhaupt afweet van de islam, want je praat net als zo'n neonazi uit één of ander dorp die nog nooit een buitenlander heeft gezien. Waar haal je het vandaan dat alle moslims tegen het Westen zijn? Heb je één van m'n vorige posts gezien, over stromingen binnen de islam? Er zullen vast kleine, radicale stromingen zijn binnen de islam die het Westen verafschuwen, maar daar willen de meeste moslims niks mee te maken hebben.

Uit dat tweede blijkt nogmaals hoe weinig jij afweet van de islam, want het is klinklare onzin dat niet-moslims niet bij moskeeën naar binnen mogen. Maar goed, blijf jij maar lekker geloven wat je wil, blijf jij maar lekker racistisch doen tegenover moslims, blijf jij maar lekker geloven wat Geert Wilders roept. Verdiep je ook vooral niet in datgene wat je haat, straks kom je er per ongeluk achter dat alles wat je altijd gezegd hebt onzin is!

A - Hoe durf je mij een handlanger van Hitler te noemen?!

B - Hoe durf je mij een Neo-Nazi te noemen?

C - Hoe durf je mij Extreem-Rechtser dan Hitler Himself te noemen?

D - Hoe durf je mij een Facist te noemen?

E - Wat zijn de kenmerken van Facisme dan :{

A - Dat heb ik nooit gezegd

B, C -

Ik zal ze niet aanraken zorg er maar eerst voor dat je het mobieltje dat door ons betaalt is! uit hun gierige & grijpgraage handen pakt/smijt/ramt/schopt/stompt etc. anders krijg je de hele familie aan je broek.

"Meet ge familie ghaghaghagha" zullen ze dan zeggen.

Ik vind dat er om die achterstandwijken gewoon een muur moet worden neergeplurt waar ze niet uitkunnen, geloof me het probleem lost zichzelf op.

Natuurlijk moeten we de mensen die er niks mee te maken hebben met tuig (Ja ook moslims op de voorwaarde's : Geen kapje, lekker integreren, goed je taal gaan spreken héél goed of je gaat terug dus geen ganstekrrr maar AANSTEKER.

Ze even lekker laten broeien in die in die wijk en voila na een paar jaar is iedereen dood (ze moorden mekaar gewoon uit, lees de krantjes hypocrite.gif)

B, D, E:

1. Het fascisme legt de nadruk op waar men tegen is: Fascisten zijn eigenlijk tegen alles wat ze ‘vreemd’ vinden, tegen mensen van andere culturen.
  2. Het fascisme is nationalistisch: Fascisten vinden het belang van hun eigen volk veel belangrijker dan dat van andere, hun eigen staat moet machtig worden.
  3. Het fascisme kent het leidersbeginsel: Fascisten vinden dat overal leiders nodig zijn. Aan het hoofd van het land staat een leider. Het volk moet de leider gehoorzamen, de leider is namelijk de beste en kan dus goed besluiten nemen. Mussolini liet zich ‘Duce’ noemen en Hitler ‘Führer’, de woorden betekenen allebei Leider.
  4. Het fascisme gaat uit van de ongelijkheid van mensen: Fascisten vinden dat sommigen mensen gewoon beter zijn dan andere. De Duitser vonden het arische ras, zichzelf, het beste. Daarna kwamen de Slavische volken, die hoefde niet persé dood. Op de laatste plaats kwamen de joden en zigeuners, al het kwade in de wereld was volgens de nazi's hun schuld, zij moesten allemaal dood.
  5. Het fascisme is totalitair: Volgens fascisten moet de staat het hele leven van ieder mens regelen.
  6. Het fascisme gaat meer uit van gevoel dan van verstand: Fascisten vinden dat aan verstand te veel een aan gevoel te weinig waarde word gehecht. Het is niet belangrijk dat alles bewezen word. Sommige dingen voel je gewoon. Een goede fascist voelt dat zijn leider altijd gelijk heeft.
  7. Het fascisme verheerlijkt de daad van geweld: In parlementaire democratie word alleen gepraat. In een fascistische staat moet gehandeld worden. Vooral daden met geweld vinden de fascisten goed. De oorlog wordt verheerlijkt als een mannelijke daad. Daar kunnen de mensen hun kwaliteiten laten zien en zich van hun beste kant tonen.
  8. Het fascisme geeft aan de vrouw een ondergeschikte plaats: Vrouwen mogen geen functies in de samenleving hebben. De vrouwen moeten alleen voor het gezin zorgen, het moederschap wordt verheerlijkt.

Duits fascisme:

1. Het Duitse volk moet raszuiver gehouden worden: er mochten alleen Ariërs in Duitsland zijn.
  2. Het Duitse volk heeft leefruimte nodig: de nazi’s erkende de bestaande grenzen niet. De Duitsers moesten nieuw grondgebied veroveren in Oost-Europa.

bron

De kenmerken waar jij sowieso aan voldoet zijn dikgedrukt.

Ik ben geen clown. Ik ben samen met Piet-Herr wel de meest serieuse personen in dit hele topic!

En anders laat je dit topic rusten. post iets serieus, of ga fietsen maken hypocrite.gif ( Dat is nog netjes gezegt ook ).

k gast nu ga je iets te ver, je mag van mij elk standpunt posten wat je wil, daar zijn we immers een vrij land voor he

maar je gaat ons niet debiel noemen zonder reden, als jij andere standpunten niet wilt acepteren, ok maar ga die van jouw niet opdringen aan ons en doe niet of jij beter dan ons bent door te zeggen dat alleen jij Piet-Herr serieus zijn.

Ego-trippers van tegenwoordig.

EDIT : Punt 3 van pietherr

Het fascisme kent het leidersbeginsel: Fascisten vinden dat overal leiders nodig zijn. Aan het hoofd van het land staat een leider. Het volk moet de leider gehoorzamen, de leider is namelijk de beste en kan dus goed besluiten nemen. Mussolini liet zich ‘Duce’ noemen en Hitler ‘Führer’, de woorden betekenen allebei Leider.

(die dus)

mag nu dus ook wel dikgedrukt zijn, schijnbaar zei jij jezelf superieur aan ons ofzow...

Bewerkt: door Plantebak

Ik ben zelf rechts.

Van mij mogen de allochtonen die zich niet aan kunnen passen en er heir chaos proberen van te maken mogen opdonderen.

Laat ze hun eigen landje maar onveilig maken.

Want het slaat toch nergens op want alles wat er over hun gezegd wordt is racistisch maar als er wat over ons gezegd wordt is er niets aan de hand.

En over die vrijheid dat slaat ook nergens op want als je vertelt dat ze mogen blijven dan is er niets aan de hand maar als je zegt dat je het er niet mee eens bent krijg je een kogel door je hoofd kijk maar naar Pim Fortuyn en Theo van Gog en geert wilders moet gewoon bodyguards bij zich hebben omdat er een grote kans is dat hij ook nog neergeschoten wordt.

En bijv. Negerzoenen ongeveer 80 jaar hebben ze zo geheten en nu zijn hun hier en zeggen dat mag niet want dat is weer racistisch maar natuurlijk mag blanke vla, Joden koek en alles weer wel.

En heb je ruzie met 1 van hun dan heb je gelijk ruzie met allemaal en wachten ze je na schooltijd op om je in elkaar te slaan.

Hoelang zal het nog duren voor dat de Zwarte pieten ook niet meer mogen.

En hun mogen hier wel een moskee bouwen (waar je er in bijna elk dorp wel 1 van hebt) maar geloof me als wij naar turkije gaan mogen we daar echt geen kerk bouwen.

Je kijkt die mensen 1 keer aan en je wordt bedreigt!

Er wonen hier 5 miljoen mensen die allochtoon zijn moet je voorstellen 1 op de 3 mensen is allochtoon.

Er zit zelf al een paar allochtonen in de regering.

En ondertussen zitten ze aanslagen te plegen kijk maar naar 9/11 En dat is gedaan door Bin Laden samen met zjin Al Qaida omdat hun vinden dat de islam goed is en het christendom slecht is en dus wil hij de westerse wereld kapotmaken door allemaal mensen dood te maken. dat gaat toch helemaal nergens over.

Bewerkt: door -->nick<--
Geplaatst:
Ik ben zelf rechts.

Van mij mogen de allochtonen opdonderen.

Want het slaat toch nergens op want alles wat er over hun gezegd wordt is racistisch maar als er wat over ons gezegd wordt is er niets aan de hand.

En over die vrijheid dat slaat ook nergens op want als je vertelt dat ze mogen blijven dan is er niets aan de hand maar als je zegt dat je het er niet mee eens bent krijg je een kogel door je hoofd kijk maar naar Pim Fortuyn en Theo van Gog en geert wilders moet gewoon bodyguards bij zich hebben omdat er een grote kans is dat hij ook nog neergeschoten wordt.

En bijv. Negerzoenen ongeveer 80 jaar hebben ze zo geheten en nu zijn hun hier en zeggen dat mag niet want dat is weer racistisch maar natuurlijk mag blanke vla, Joden koek en alles weer wel.

En heb je ruzie met 1 van hun dan heb je gelijk ruzie met allemaal en wachten ze je na schooltijd op om je in elkaar te slaan.

En hun mogen hier wel een moskee bouwen (waar je er in bijna elk dorp wel 1 van hebt) maar geloof me als wij naar turkije gaan mogen we daar echt geen kerk bouwen.

Er wonen hier 5 miljoen mensen die allochtoon zijn moet je voorstellen 1 op de 3 mensen is allochtoon.

En ondertussen zitten ze aanslagen te plegen kijk maar naar 9/11 En dat is gedaan door Bin Laden samen met zjin Al Qaida omdat hun vinden dat de islam goed is en het christendom slecht is en dus wil hij de westerse wereld kapotmaken door allemaal mensen dood te maken. dat gaat toch helemaal nergens over.

Jij denkt dat elke allochtoon hetzelfde is. Je bent een racist, daar kan je niet omheen want je doet er moeilijk over dat er allochtonen in de regering zitten. Je zegt wel dat je niks over hun mag zeggen omdat je anders een racist wordt genoemd, maar in jouw geval is dat gewoon een feit, niet eens een mening.

Ik ben zelf rechts.

Van mij mogen de allochtonen opdonderen.

Jij denkt dat elke allochtoon hetzelfde is. Je bent een racist, daar kan je niet omheen want je doet er moeilijk over dat er allochtonen in de regering zitten. Je zegt wel dat je niks over hun mag zeggen omdat je anders een racist wordt genoemd, maar in jouw geval is dat gewoon een feit, niet eens een mening.

Het is wel waar wat hij zegt,maar dat elke buitenlanders zo is ,dat is wel weer overdreven!

Maar wij moeten werken voor die buitenlanders en zij dan geld krijgen als ze alleen in hun zetel liggen,maar ik spreek niet over alle buitenlanders!

Bewerkt: door sevaboy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...