Jump to content

Politiek Links of Rechts?


Verrity

Ben jij politiek links of rechts?  

64 leden hebben gestemd

  1. 1. Ik ben:

    • Extreem-Links
      1
    • Links
      8
    • Centrum-Links
      7
    • Centrum
      11
    • Centrum-Rechts
      7
    • Rechts
      15
    • Extreem-Rechts
      11


Recommended Posts

Ik ben zelf rechts.

Van mij mogen de allochtonen opdonderen.

Laat ze hun eigen landje maar onveilig maken.

Want het slaat toch nergens op want alles wat er over hun gezegd wordt is racistisch maar als er wat over ons gezegd wordt is er niets aan de hand.

En over die vrijheid dat slaat ook nergens op want als je vertelt dat ze mogen blijven dan is er niets aan de hand maar als je zegt dat je het er niet mee eens bent krijg je een kogel door je hoofd kijk maar naar Pim Fortuyn en Theo van Gog en geert wilders moet gewoon bodyguards bij zich hebben omdat er een grote kans is dat hij ook nog neergeschoten wordt.

En bijv. Negerzoenen ongeveer 80 jaar hebben ze zo geheten en nu zijn hun hier en zeggen dat mag niet want dat is weer racistisch maar natuurlijk mag blanke vla, Joden koek en alles weer wel.

En heb je ruzie met 1 van hun dan heb je gelijk ruzie met allemaal en wachten ze je na schooltijd op om je in elkaar te slaan.

Hoelang zal het nog duren voor dat de Zwarte pieten ook niet meer mogen.

En hun mogen hier wel een moskee bouwen (waar je er in bijna elk dorp wel 1 van hebt) maar geloof me als wij naar turkije gaan mogen we daar echt geen kerk bouwen.

Je kijkt die mensen 1 keer aan en je wordt bedreigt!

Er wonen hier 5 miljoen mensen die allochtoon zijn moet je voorstellen 1 op de 3 mensen is allochtoon.

Er zit zelf al een paar allochtonen in de regering.

En ondertussen zitten ze aanslagen te plegen kijk maar naar 9/11 En dat is gedaan door Bin Laden samen met zjin Al Qaida omdat hun vinden dat de islam goed is en het christendom slecht is en dus wil hij de westerse wereld kapotmaken door allemaal mensen dood te maken. dat gaat toch helemaal nergens over.

Jij denkt dat elke allochtoon hetzelfde is. Je bent een racist, daar kan je niet omheen want je doet er moeilijk over dat er allochtonen in de regering zitten. Je zegt wel dat je niks over hun mag zeggen omdat je anders een racist wordt genoemd, maar in jouw geval is dat gewoon een feit, niet eens een mening.

Het is wel waar wat hij zegt,maar dat

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    31

  • Amfetamientje

    24

  • Verrity

    20

  • Muay Thai

    18

Nick zegt de allochtonen mogen oprotten, dat betekent dus dat alle Belgen, Duitsers, Britten, Amerikanen, enz. ook allemaal weg moeten. Dat betekent dus dat hij een raszuiver land wil. Hmmm, ik denk aan een bekend historisch figuur met een snor.

Link to comment
Delen op andere websites

Nick zegt de allochtonen mogen oprotten, dat betekent dus dat alle Belgen, Duitsers, Britten, Amerikanen, enz. ook allemaal weg moeten. Dat betekent dus dat hij een raszuiver land wil. Hmmm, ik denk aan een bekend historisch figuur met een snor.

Die facist?Dus nederland moet alleen nederlanders zijn en Belgie alleen belgen.

Dat is vér overdreven!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf rechts.

Van mij mogen de allochtonen opdonderen.

Laat ze hun eigen landje maar onveilig maken.

Want het slaat toch nergens op want alles wat er over hun gezegd wordt is racistisch maar als er wat over ons gezegd wordt is er niets aan de hand.

En over die vrijheid dat slaat ook nergens op want als je vertelt dat ze mogen blijven dan is er niets aan de hand maar als je zegt dat je het er niet mee eens bent krijg je een kogel door je hoofd kijk maar naar Pim Fortuyn en Theo van Gog en geert wilders moet gewoon bodyguards bij zich hebben omdat er een grote kans is dat hij ook nog neergeschoten wordt.

En bijv. Negerzoenen ongeveer 80 jaar hebben ze zo geheten en nu zijn hun hier en zeggen dat mag niet want dat is weer racistisch maar natuurlijk mag blanke vla, Joden koek en alles weer wel.

En heb je ruzie met 1 van hun dan heb je gelijk ruzie met allemaal en wachten ze je na schooltijd op om je in elkaar te slaan.

Hoelang zal het nog duren voor dat de Zwarte pieten ook niet meer mogen.

En hun mogen hier wel een moskee bouwen (waar je er in bijna elk dorp wel 1 van hebt) maar geloof me als wij naar turkije gaan mogen we daar echt geen kerk bouwen.

Je kijkt die mensen 1 keer aan en je wordt bedreigt!

Er wonen hier 5 miljoen mensen die allochtoon zijn moet je voorstellen 1 op de 3 mensen is allochtoon.

Er zit zelf al een paar allochtonen in de regering.

En ondertussen zitten ze aanslagen te plegen kijk maar naar 9/11 En dat is gedaan door Bin Laden samen met zjin Al Qaida omdat hun vinden dat de islam goed is en het christendom slecht is en dus wil hij de westerse wereld kapotmaken door allemaal mensen dood te maken. dat gaat toch helemaal nergens over.

Jij denkt dat elke allochtoon hetzelfde is. Je bent een racist, daar kan je niet omheen want je doet er moeilijk over dat er allochtonen in de regering zitten. Je zegt wel dat je niks over hun mag zeggen omdat je anders een racist wordt genoemd, maar in jouw geval is dat gewoon een feit, niet eens een mening.

Ik denk helemaal niet dat elke allochtoon zo is want ik ken ook wel een paar goeie kijk maar naar iemand uit mijn elftal. Want dat is een aardige jongen maar over het allgemeen zijn het wel de meerderheid.

En over die allochtoon in de regering dat slaat toch ook nergens op het is niet eens een nederlander met een nederlands nationaliteit!

Link to comment
Delen op andere websites

Waar heb jij het over? Die allochtoon in de regering? Welke? En als je vind dat er ook goeie zijn, waarom zeg je dan ''Van mij mogen de allochtonen oprotten''?

pff weet zo niet hoe ze heet.

de allochtonen had ik eigenlijk niet moeten zeggen ik had eigenlijk moeten zeggen de mensen die zich hier niet kunnen gedragen en aanpassen en die hier komen voor een uitekering enz.

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Je zei ''Er zit zelf al een paar allochtonen in de regering'' (dat zijn trouwens niet mijn spelfouten, ik heb het gekopieerd), waar slaat dat dan op? En wat maakt het uit als 1 op de 3 mensen allochtoon is?

Link to comment
Delen op andere websites

en gozer wat maakt het uit, als je niet eens de naam van die persoon kent, schijnbaar vind je het dan niet eens belangerijk maar zoek je gewoon een punt om iets af te zeiken :)

Mij maakt het niet uit wie er in de politiek zit al ben je pimpelpaars met een goudrandje, het gaat toch om de standpunten ^_^

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf rechts.

Van mij mogen de allochtonen opdonderen.

Laat ze hun eigen landje maar onveilig maken.

Want het slaat toch nergens op want alles wat er over hun gezegd wordt is racistisch maar als er wat over ons gezegd wordt is er niets aan de hand.

En over die vrijheid dat slaat ook nergens op want als je vertelt dat ze mogen blijven dan is er niets aan de hand maar als je zegt dat je het er niet mee eens bent krijg je een kogel door je hoofd kijk maar naar Pim Fortuyn en Theo van Gog en geert wilders moet gewoon bodyguards bij zich hebben omdat er een grote kans is dat hij ook nog neergeschoten wordt.

En bijv. Negerzoenen ongeveer 80 jaar hebben ze zo geheten en nu zijn hun hier en zeggen dat mag niet want dat is weer racistisch maar natuurlijk mag blanke vla, Joden koek en alles weer wel.

En heb je ruzie met 1 van hun dan heb je gelijk ruzie met allemaal en wachten ze je na schooltijd op om je in elkaar te slaan.

Hoelang zal het nog duren voor dat de Zwarte pieten ook niet meer mogen.

En hun mogen hier wel een moskee bouwen (waar je er in bijna elk dorp wel 1 van hebt) maar geloof me als wij naar turkije gaan mogen we daar echt geen kerk bouwen.

Je kijkt die mensen 1 keer aan en je wordt bedreigt!

Er wonen hier 5 miljoen mensen die allochtoon zijn moet je voorstellen 1 op de 3 mensen is allochtoon.

Er zit zelf al een paar allochtonen in de regering.

En ondertussen zitten ze aanslagen te plegen kijk maar naar 9/11 En dat is gedaan door Bin Laden samen met zjin Al Qaida omdat hun vinden dat de islam goed is en het christendom slecht is en dus wil hij de westerse wereld kapotmaken door allemaal mensen dood te maken. dat gaat toch helemaal nergens over.

Jij mag eerder opdonderen wat jij nu zegt slaat helemaal nergens op.

Jij zit wel te zeuren dat buitenlanders altijd alles doen terwijl je er helemaal geen verstand er van hebt jij zegt dingen die je op TV hoort van die Bush dat moslims slecht zijn dit en dat.

Maar ik zal je eens vertellen wist je zelf wel dat de Amerikanen zowat alles hadden gepland met 9/11?

Vast niet.

Hier worden buitenlanders altijd gediscrimineerd en je hoeft me niks te vertellen maak ik zelf vaak genoeg mee en hoor het hier ook gebeuren.

Als jullie discrimineren is het geen probleem wordt nooit zo in de media gebracht maar als 1 buitenlander iets verkeerds doet komt meteen in media.

Vind je gek dat ze hekel aan jullie beginnen te krijgen?

En nog iets als er een marokaan een prof sporter is of iets anders noemen jullie hem altijd '' Onze nederlandse marokaan '' maar als hij iemand neersteekt is het altijd '' die kut marokaan '' flikker dan een end op met je '' onze nederlandse marokaan '' jullie discrimineren gewoon veel dat is het probleem ik begrijp echt niet waarom jullie niet mensen kunnen accepteren hoe ze zijn.

Er zitten natuurlijk ook irritante mensen bij maar dat zijn gewoon mensen geen moslims of irakezen of turken of marokanen.

Sorry dat ik mischien overdrijf maar ik heb hekel aan rasisten.

Link to comment
Delen op andere websites

Nick zegt de allochtonen mogen oprotten, dat betekent dus dat alle Belgen, Duitsers, Britten, Amerikanen, enz. ook allemaal weg moeten. Dat betekent dus dat hij een raszuiver land wil. Hmmm, ik denk aan een bekend historisch figuur met een snor.

Die facist?Dus nederland moet alleen nederlanders zijn en Belgie alleen belgen.

Dat is vér overdreven!

Als je naar mijn post kijkt zie je dat ik hem al heb aangepast.

Want ik vind niet dat ze allemaal moeten oprotten maar wel de mensen die hier komen en zich vervolgens niet aanpassen en er hier maar chaos proberen van te maken maar als die mensen gewoon de nederlandse taal bijvoorbeeld PROBEREN te leren dan mogen ze van mij hier blijven en is er ook niets aan de hand.

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp gewoon niet waarom ze altijd turk of marokaan zeggen of moslim?

We zijn toch gewoon mensen die op 1 planeet samen leven?

Mischien reageerde ik ook te heftig maar je begrijpt dat ik echt hekel aan rasisten heb.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp gewoon niet waarom ze altijd turk of marokaan zeggen of moslim?

We zijn toch gewoon mensen die op 1 planeet samen leven?

Mischien reageerde ik ook te heftig maar je begrijpt dat ik echt hekel aan rasisten heb.

Daarom zeg ik ook allochtoon en misschien was mijn post ook wel iets te heftig maar ik vindt niet dat ze je zomaar mogen neerschieten als je iets zegt waar hun het niet mee eens zijn want vind je het zelf normaal dat als je iemand aankijkt je gelijk al bedreigt wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp gewoon niet waarom ze altijd turk of marokaan zeggen of moslim?

We zijn toch gewoon mensen die op 1 planeet samen leven?

Mischien reageerde ik ook te heftig maar je begrijpt dat ik echt hekel aan rasisten heb.

Daarom zeg ik ook allochtoon en misschien was mijn post ook wel iets te heftig maar ik vindt niet dat ze je zomaar mogen neerschieten als je iets zegt waar hun het niet mee eens zijn want vind je het zelf normaal dat als je iemand aankijkt je gelijk al bedreigt wordt.

Ik kan je vertellen, ik heb veel vaker ruzie gehad met kale hardcore gasten met bomberjacks en kisten met witte veters erin dan met allochtonen.

EDIT:

Maar ik zal je eens vertellen wist je zelf wel dat de Amerikanen zowat alles hadden gepland met 9/11?

Vast niet.

Jij zegt altijd dingen alsof ze en feit zijn als je er zelf in geloofd. Dat is een complottheorie, en ik geloof niet dat dat waar is. Volgens mij zijn het gewoon Moslim extremisten die dat hebben gedaan.

Bewerkt: door LBG
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...