Jump to content

Politiek Links of Rechts?

Ben jij politiek links of rechts?  

64 leden hebben gestemd

1. 1. Ik ben:

• Extreem-Links
      1
    • Links
      8
    • Centrum-Links
      7
    • Centrum
      11
    • Centrum-Rechts
      7
    • Rechts
      15
    • Extreem-Rechts
      11

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik begrijp gewoon niet waarom ze altijd turk of marokaan zeggen of moslim?

We zijn toch gewoon mensen die op 1 planeet samen leven?

Mischien reageerde ik ook te heftig maar je begrijpt dat ik echt hekel aan rasisten heb.

Daarom zeg ik ook allochtoon en misschien was mijn post ook wel iets te heftig maar ik vindt niet dat ze je zomaar mogen neerschieten als je iets zegt waar hun het niet mee eens zijn want vind je het zelf normaal dat als je iemand aankijkt je gelijk al bedreigt wordt.

Ik kan je vertellen, ik heb veel vaker ruzie gehad met kale hardcore gasten met bomberjacks en kisten met witte veters erin dan met allochtonen.

EDIT:

Maar ik zal je eens vertellen wist je zelf wel dat de Amerikanen zowat alles hadden gepland met 9/11?

Vast niet.

Jij zegt altijd dingen alsof ze en feit zijn als je er zelf in geloofd. Dat is een complottheorie, en ik geloof niet dat dat waar is. Volgens mij zijn het gewoon Moslim extremisten die dat hebben gedaan.

Hebben ze ook alleen de Amerikanen hebben hun extra handje geholpen zoals Pentagon opgeblazen, want daar was geen vliegtuig te vinden helemaal niks ervan terwijl de AMERIKANEN juist dat zeggen.

En er is uit een filmpje wat men heeft onderzocht dat er van die bommen waren die als eerst afgingen daarna vloog flikkerde dat gebouw neer.

Men die overleefd heeft vertelde dat ze eerste drie kleine bommen hebben gehoord en toen dat de gebouw neerstorte,

er zijn gebouwen die 23 uur in de vik hebben gestaan en die niet neergestort zijn.

Zowat iedereen zegt het dat het ook een werk van de Amerikanen was.

Ik zeg wat ik denk!

• Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LBG

31

• Amfetamientje

24

• Verrity

20

• Muay Thai

18

Geplaatst:

Ik heb dat filmpje gezien en ik heb me er ook in verdiept, maar ik was toch niet overtuigd. Als de Amerikaanse regering het geen probleem vind om zoveel mensen te laten sterven, waarom leeft die man die dat filmpje heeft gemaakt dan nog?

Geplaatst: (bewerkt)

Omdat je de verkeerde filmpje hebt gezien, in dat filmpje wat ik zag, zag je dat door een groep mensen dat is zo overlegt en je zag in dat filmpje dat er eerst witte kleine bommen afgingen en toen dat de gebouw inzakte.

Gebeurde precies met een gebouw ernaast maar daar was niks aan de hand (was kleinere gebouw) je zag gewoon neerstorten, maar nogmaals ik DENK dat de Amerikaanse overheid er ook iets mee te maken zal hebben.

Ze kunnen dit ook gebruiken als excuus dat ze Irak binnen zijn gevallen voor olie.

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:
Dat filmpje heb ik wel gezien. Maar ik ga hier niet meer over praten want het is offtopic.

Inderdaad Ontopic :

Ik vind ook als iemand in je land komt dat die gene zich moet aanpassen maar het is ook zo dat sommige Nederlands zich ook niet aan de regels aanpassen maar daar wordt niks van gezegt pas als een buitenlander iets doet wordt het meteen wereldnieuws.

En hetzelfde als iemand een buitenlander goed doet noemen ze altijd ( onze nederlander ) maar als je iets fout doet ( dat was die marokaan ) maargoed overal is er wel rasicme en in NL is het heel veel naar mijn mening.

Zelf wordt er niks aan gedaan vind ik, want dat is toch wel ook 1 van ergste dingen '' rasicme '' ik weet niet hoe jullie daarover denken.

Geplaatst:

Ik vind ook dat ze hun best moeten doen om de Nederlandse taal te leren, maar ik vind niet dat ze het volkslied hoeven te leren enzo. Ik vind dat een beetje opdringerig. Wat hebben die mensen eraan dat ze het Nederlandse volkslied kennen? Kan je dat op je cv zetten voor als je een baan zoekt? Ik neem het ze ook niet kwalijk dat ze in het openbaar hun eigen taal spreken. Als ik in Spanje zou gaan wonen met mijn moeder zou ik ook geen Spaans met haar praten.

Geplaatst:
Ik vind ook dat ze hun best moeten doen om de Nederlandse taal te leren, maar ik vind niet dat ze het volkslied hoeven te leren enzo. Ik vind dat een beetje opdringerig. Wat hebben die mensen eraan dat ze het Nederlandse volkslied kennen? Kan je dat op je cv zetten voor als je een baan zoekt? Ik neem het ze ook niet kwalijk dat ze in het openbaar hun eigen taal spreken. Als ik in Spanje zou gaan wonen met mijn moeder zou ik ook geen Spaans met haar praten.

Helemaal mee eens.

Geplaatst:

Mensen oordelen vaak te snel over andere mensen zonder iets over die mensen te weten. Loop dan een dag in hun schoenen. Hoe zou jij het vinden als je niet je geloof kunt uitoefenen omdat je dan als een terrorist gezien wordt? Of als je geen baan kunt krijgen omdat je een andere huidskleur hebt, ook al ben je heel geschikt voor die baan? En tegen iedereen die zegt dat Moslims in Nederland ons willen vertellen hoe we moeten leven, kijk wat ''wij'' tegen hun doen. Je mag geen hoofddoek dragen op school, als je muziek uit je eigen cultuur in je auto hebt aan staan krijg je vuile blikken, en als je je eigen taal praat tegen je familie ben je asociaal.

Geplaatst:

alsjeblieft je geloofd toch niet in het complot theorie van 9/11 :puh:

je denk zeker ook dat de joden er achter zitten netzoals in Southpark :schater:

ik heb hier een goede site voor je : http://www.911myths.com/

Sorry als ik fout ben maar : ik krijg het gevoel dat jij iemand bent die wat te horen krijgt , en er gelijk zonder twijfel achter staat, als dat zo is moet je echt eens wat meer op onderzoek uit gaan en dan een conclusie trekken

Dit is géén belediging en ik probeer je niet zwart te maken maar het is gewoon een tip, vroeger geloofde ik altijd alles wat me als eerst werd gezegd en ik keek nooit verder dan me neus lang was.

Maar dat verhaal van hey 9/11-plot gaat echt te ver, dat wordt door mensen verteld die interesant willen doen ^_^

ow en dit was de South Park aflevering :

1009 - Mystery of the Urinal Deuce

*The world’s biggest conspiracy of all time will finally be uncovered when Eric Cartman exposes the true culprit behind the September 11th attacks.*

ik had hem ff gekeken hij is wel grappig:)

:cya:

nogmaals zie dit niet als een belediging he!

Doe ik niet hoor ^_^ nee maar dat verhaal wat ze vertelden was heel geloofwaardig.

En LBG respect man jij komt echt wel in mn respect list plus vriendenlijst ^_^

Helemaal mee eens wat je zegt, ik zal eens een verhaal vertellen er was een keer iemand die in me balle trapte een Nederlands iemand, ik ging naar de directeur en die ging naar de mentor van die gene en toen zei die mentor tegen die gene die in mijn balle kickte '' Goed gedaan '' nu begrijp je dat ik totaal helemaal gek wordt.

Paar weken daarna kreeg ik ruzie met een Nederlandse jonge hij duwde me ik gaf een antwoord terug raad eens wat er gebeurt?

Ik wordt uit les gehaalt, ouders op school en meteen melding doen.

Lol dan begrijp je dat die jongens (marokanen) wat die meemaken, en vind niet gek dat zo door al dat onderdruk en gestres een leraar dood schieten.

Want het is altijd zo bij mij op school ook als een buitenlander iets doet meteen hard aangepakt.

En als een Nederland iets doet dan is het '' Ah joh! volgende keer niet meer doen oke? ''

Buitelander iets doet '' Dus jij zit iemand te mishandelen he? vind je dat normaal in onze samenleving '' weet je ik eraan me erger eerlijk waar ik heb soms de neiging om dat soort mensen helemaal kapot te rammen maar gelukkig heb ik gezond verstand en trek ik daar me niks van aan.

Er zijn ook buitenlanders die daar niet altijd mee kunnen leven en geen andere optie meer hebben.

Bewerkt: door Muay Thai

@ lbg...

bij ons mogen Moslims wel gwoon hoofdoekies op , alleen wij geen petten beetje jamemr maar ja..

EDIT :

ook best dom trouwens die regeling , zo krijg je alleen maar haat tegenover moslims zonder dat ze er wat aan kunnen doen.

Ze moeten petten ook gewoon toestaan maar ja... wie ben ik :)

Bewerkt: door Plantebak
Geplaatst:

Bij ons mag het eigenlijk niet maar iedereen doet het gewoon en als ze moeilijk doen gaan ze naar een andere school.

@ Piet-Herr: De magie van Links ze vinden altijd een manier om rechts zijn kop te laten houden.

Dan is het facisme dan is het racisme, maar Links vergeet dat ze de rechtse personen ook discrimineren, "Jullie zijn afgezanten van Hitler", "Je bent een extreem-rechts!", "Je bent een neo-Nazi!" Waarom wordt rechts zoveel vergeleken met extreem-rechts? *Hele diepe zucht.*

Dat filmpje heb ik wel gezien. Maar ik ga hier niet meer over praten want het is offtopic.

Inderdaad Ontopic :

Ik vind ook als iemand in je land komt dat die gene zich moet aanpassen maar het is ook zo dat sommige Nederlands zich ook niet aan de regels aanpassen maar daar wordt niks van gezegt pas als een buitenlander iets doet wordt het meteen wereldnieuws.

Huh? Dat is dus niet zo he :duh:

Als hier in Nederland een 1ste generatie Allochtoon (Ik noem het nu even in het Algemeen.) een trap van een 2de generatie (Met 1 Nederlandse ouder.) of een "echte" Nederlander dan is het wereldnieuws.

De kranten staan er 2 weken lang bol van over 1 schop die die buitenlander gekregen heeft.

Nou ja dat is Nederland nou he :7:tu:

Maar in landen als Somalie ofzo worden Cristelijke Negers achter mekaar afgeslacht door Moslim Negers daar hoor je helemaal niks over, of als in Nederland een Buitenlander wordt mishandeld is de hele 2de kamer in rep & roer. Maar als een Nederlander hier wordt mishandeld is het stil..... Niemand die het wat boeit omdat niemand iets van het incident afweer

:duh: Maar als je daar gaat wonen denken de Spanjaarden dat je op vakantie bent ;)

Dus hen boeit het niet. (Je bent dan overigens een expat. Dat is een ander woord voor "Westerse" emigrant.)

Gaa maar eens in een Boerka in Spanje lopen, die Spanjaarden die hebben dan meer iets van: "Wat doet dat hier?". :Y

@ lbg...

bij ons mogen Moslims wel gwoon hoofdoekies op , alleen wij geen petten beetje jamemr maar ja..

EDIT :

ook best dom trouwens die regeling , zo krijg je alleen maar haat tegenover moslims zonder dat ze er wat aan kunnen doen.

Ze moeten petten ook gewoon toestaan maar ja... wie ben ik :)

Goeiedag jij bent Plantenbak een lid van GTAForum.nl :bier:

Je zit overigens niet in een film van Jackie Chan (Who Am I?)

Bij ons mag het eigenlijk niet maar iedereen doet het gewoon en als ze moeilijk doen gaan ze naar een andere school.

Is dat me toch wel Asociaal :@

Waar slaat dat op! De docent vraagt of jullie je petten of willen doen en dan kom je met een argument als: "Zij draagt een boerka, dus wij willen petten anders gaan we van deze school af Punt!"

Ik hoop dat die school jullie liever kwijt dan rijk is zeg. Jij bent me echt asciaal zeg.

O ja Piet-herr als je dit nog eens gaat beargumenteren hou je praatjes over Facisme lekker bij je. We hebben daar genoeg over gehoord ;) M.v.G, Verrity

Bewerkt: door Verrity

Piet-Herr, ik ga lachen als jij een keer door allochtonen in elkaar geslagen wordt en beroofd. Kijken of je ze dan nog zo lief vindt. :7

@ Muay Thai:

De Amerikanen hebben 9/11 gepleegd? Natuurlijk, daarom zijn er ook honderdduizenden Amerikanen doodgegaan. Nu scheer je weer de Amerikanen over één kam.

Bewerkt: door Clowntje_93

Is dat me toch wel Asociaal :@

Waar slaat dat op! De docent vraagt of jullie je petten of willen doen en dan kom je met een argument als: "Zij draagt een boerka, dus wij willen petten anders gaan we van deze school af Punt!"

Ik vind dat je gewoon je geloof moet kunnen uitoefenen. Ik snap niet hoe iemand er last van kan hebben als je een hoofddoekje draagt. Als ik Moslim was zou ik ook een school zoeken waar het wel mag.

:duh: Maar als je daar gaat wonen denken de Spanjaarden dat je op vakantie bent ;)

Dus hen boeit het niet. (Je bent dan overigens een expat. Dat is een ander woord voor "Westerse" emigrant.)

Gaa maar eens in een Boerka in Spanje lopen, die Spanjaarden die hebben dan meer iets van: "Wat doet dat hier?". :Y

De Spanjaarden denken dan dat ik op vakantie ben, nou en? Waarom vinden veel mensen in Nederland een immigrant die in het openbaar geen Nederlands praat asociaal, maar in Spanje niet?

Inderdaad Ontopic :

Huh? Dat is dus niet zo he :duh:

Als hier in Nederland een 1ste generatie Allochtoon (Ik noem het nu even in het Algemeen.) een trap van een 2de generatie (Met 1 Nederlandse ouder.) of een "echte" Nederlander dan is het wereldnieuws.

De kranten staan er 2 weken lang bol van over 1 schop die die buitenlander gekregen heeft.

Maar in landen als Somalie ofzo worden Cristelijke Negers achter mekaar afgeslacht door Moslim Negers daar hoor je helemaal niks over, of als in Nederland een Buitenlander wordt mishandeld is de hele 2de kamer in rep & roer. Maar als een Nederlander hier wordt mishandeld is het stil..... Niemand die het wat boeit omdat niemand iets van het incident afweer

Weet je nog die homo die door allochtonen werd gepest en mishandeld? Dat was groot nieuws, maar ik weet zeker dat er ook vaak homo's worden mishandeld door neo-nazi's.

PS: @ Clowntje_93, er waren 2,974 doden bij de aanslagen op 11 september, niet honderd duizenden.

Bewerkt: door LBG

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...