Jump to content

Politiek Links of Rechts?


Verrity

Ben jij politiek links of rechts?  

64 leden hebben gestemd

  1. 1. Ik ben:

    • Extreem-Links
      1
    • Links
      8
    • Centrum-Links
      7
    • Centrum
      11
    • Centrum-Rechts
      7
    • Rechts
      15
    • Extreem-Rechts
      11


Recommended Posts

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    31

  • Amfetamientje

    24

  • Verrity

    20

  • Muay Thai

    18

Natuurlijk wordt er gediscrimineerd in Nederland.

Zo hoort dat, vraag maar aan de regering.

Ze vinden het zelf geweldig, maar anderen mogen het niet doen?

En ik vind Links niet zo goed: Ze zijn over het algemeen nogal dom.

Link to comment
Delen op andere websites

De Spanjaarden denken dan dat ik op vakantie ben, nou en? Waarom vinden veel mensen in Nederland een immigrant die in het openbaar geen Nederlands praat asociaal, maar in Spanje niet?

Ik heb Spanje (Het door jouw opgegeven land.) gebruikt als voorbeeld.

Als hier in Nederland Spanjaarden gewoon hun taal op straat gaan praten gaan ook niet al teveel Nederlanders denken die wonen hier! Die zullen sneller denken die zijn hier op vakantie.

Alleen is dat onwaarschijnlijker want wie gaat nou van warm-Spanje hierheen :?

Weet je nog die homo die door allochtonen werd gepest en mishandeld? Dat was groot nieuws, maar ik weet zeker dat er ook vaak homo's worden mishandeld door neo-nazi's.

PS: @ Clowntje_93, er waren 2,974 doden bij de aanslagen op 11 september, niet honderd duizenden.

Ja dat weet ik, het viel me ook op dat het werd uitgezonden.

O ja er moeten nog honderd duizenden doden vallen wanneer we door die oorlog in het Midden-Oosten kernwapens gaan gebruiken in het speciaal Iran bedoel ik ermee.

tuurlijk worden die ook mishandeld door neo-nazi's...

Die moeten niets hebben van Gehandicapte , Homo's alles wat buiten het beeld van de Arier valt.

Oke.. maar ik weet niet of jullie Ernst Rohm kennen. anders helpt dit misschien: >Hier<

Hij was praktiserend homoseksueel, Hitler had er geen problemen mee maar omdat hij in opstand kwam gebruikte hij dat als troef tegen hem.

Hij was ook niet Arisch, zoals veel van zijn leiders inclusief himself.

maar als zoveel van Hitler's leiders (bijna allemaal) niet arisch waren. waarom gaan die Neo-Nazi's(waar ruim de helft niet arisch is.) zich daarom kaalscheren en lopen te roepen dat ze arisch zijn... :?

En ik vind Links niet zo goed: Ze zijn over het algemeen nogal dom.

:klap:

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

Jij komt ineens met mensen in Spanje denken dat je op vakantie bent als je daar gaat wonen, maar wat heeft dat hier mee te maken? Ik had het over dat mensen het asociaal vinden als een allochtoon in Nederland in het openbaar een andere taal dan Nederland spreekt. Maar wat maakt het dan uit of mensen denken dat je op vakantie bent of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

@ Piet-Herr: De magie van Links ze vinden altijd een manier om rechts zijn kop te laten houden.

Dan is het facisme dan is het racisme, maar Links vergeet dat ze de rechtse personen ook discrimineren, "Jullie zijn afgezanten van Hitler", "Je bent een extreem-rechts!", "Je bent een neo-Nazi!" Waarom wordt rechts zoveel vergeleken met extreem-rechts? *Hele diepe zucht.*

Dat filmpje heb ik wel gezien. Maar ik ga hier niet meer over praten want het is offtopic.

Inderdaad Ontopic :

Ik vind ook als iemand in je land komt dat die gene zich moet aanpassen maar het is ook zo dat sommige Nederlands zich ook niet aan de regels aanpassen maar daar wordt niks van gezegt pas als een buitenlander iets doet wordt het meteen wereldnieuws.

Huh? Dat is dus niet zo he :duh:

Als hier in Nederland een 1ste generatie Allochtoon (Ik noem het nu even in het Algemeen.) een trap van een 2de generatie (Met 1 Nederlandse ouder.) of een "echte" Nederlander dan is het wereldnieuws.

De kranten staan er 2 weken lang bol van over 1 schop die die buitenlander gekregen heeft.

Nou ja dat is Nederland nou he :7:tu:

Maar in landen als Somalie ofzo worden Cristelijke Negers achter mekaar afgeslacht door Moslim Negers daar hoor je helemaal niks over, of als in Nederland een Buitenlander wordt mishandeld is de hele 2de kamer in rep & roer. Maar als een Nederlander hier wordt mishandeld is het stil..... Niemand die het wat boeit omdat niemand iets van het incident afweer

Nou ja dat is Nederland nou he :7:tu:

Ik vind ook dat ze hun best moeten doen om de Nederlandse taal te leren, maar ik vind niet dat ze het volkslied hoeven te leren enzo. Ik vind dat een beetje opdringerig. Wat hebben die mensen eraan dat ze het Nederlandse volkslied kennen? Kan je dat op je cv zetten voor als je een baan zoekt? Ik neem het ze ook niet kwalijk dat ze in het openbaar hun eigen taal spreken. Als ik in Spanje zou gaan wonen met mijn moeder zou ik ook geen Spaans met haar praten.

:duh: Maar als je daar gaat wonen denken de Spanjaarden dat je op vakantie bent ;)

Dus hen boeit het niet. (Je bent dan overigens een expat. Dat is een ander woord voor "Westerse" emigrant.)

Gaa maar eens in een Boerka in Spanje lopen, die Spanjaarden die hebben dan meer iets van: "Wat doet dat hier?". :Y

@ lbg...

bij ons mogen Moslims wel gwoon hoofdoekies op , alleen wij geen petten beetje jamemr maar ja..

EDIT :

ook best dom trouwens die regeling , zo krijg je alleen maar haat tegenover moslims zonder dat ze er wat aan kunnen doen.

Ze moeten petten ook gewoon toestaan maar ja... wie ben ik :)

Goeiedag jij bent Plantenbak een lid van GTAForum.nl :bier:

Je zit overigens niet in een film van Jackie Chan (Who Am I?)

Bij ons mag het eigenlijk niet maar iedereen doet het gewoon en als ze moeilijk doen gaan ze naar een andere school.

Is dat me toch wel Asociaal :@

Waar slaat dat op! De docent vraagt of jullie je petten of willen doen en dan kom je met een argument als: "Zij draagt een boerka, dus wij willen petten anders gaan we van deze school af Punt!"

Ik hoop dat die school jullie liever kwijt dan rijk is zeg. Jij bent me echt asciaal zeg.

O ja Piet-herr als je dit nog eens gaat beargumenteren hou je praatjes over Facisme lekker bij je. We hebben daar genoeg over gehoord ;) M.v.G, Verrity

WTF loop jij te lullen over dat als ze Nederlanders iets aan doen dat NL stil is hou gast, het is juist andersom maar ja heb jij er last van ? nee want jij bent zelf duidelijk NL

Link to comment
Delen op andere websites

@ Piet-Herr: De magie van Links ze vinden altijd een manier om rechts zijn kop te laten houden.

Dan is het facisme dan is het racisme, maar Links vergeet dat ze de rechtse personen ook discrimineren, "Jullie zijn afgezanten van Hitler", "Je bent een extreem-rechts!", "Je bent een neo-Nazi!" Waarom wordt rechts zoveel vergeleken met extreem-rechts? *Hele diepe zucht.*

Dat filmpje heb ik wel gezien. Maar ik ga hier niet meer over praten want het is offtopic.

Inderdaad Ontopic :

Ik vind ook als iemand in je land komt dat die gene zich moet aanpassen maar het is ook zo dat sommige Nederlands zich ook niet aan de regels aanpassen maar daar wordt niks van gezegt pas als een buitenlander iets doet wordt het meteen wereldnieuws.

Huh? Dat is dus niet zo he :duh:

Als hier in Nederland een 1ste generatie Allochtoon (Ik noem het nu even in het Algemeen.) een trap van een 2de generatie (Met 1 Nederlandse ouder.) of een "echte" Nederlander dan is het wereldnieuws.

De kranten staan er 2 weken lang bol van over 1 schop die die buitenlander gekregen heeft.

Nou ja dat is Nederland nou he :7:tu:

Maar in landen als Somalie ofzo worden Cristelijke Negers achter mekaar afgeslacht door Moslim Negers daar hoor je helemaal niks over, of als in Nederland een Buitenlander wordt mishandeld is de hele 2de kamer in rep & roer. Maar als een Nederlander hier wordt mishandeld is het stil..... Niemand die het wat boeit omdat niemand iets van het incident afweer

Nou ja dat is Nederland nou he :7:tu:

Ik vind ook dat ze hun best moeten doen om de Nederlandse taal te leren, maar ik vind niet dat ze het volkslied hoeven te leren enzo. Ik vind dat een beetje opdringerig. Wat hebben die mensen eraan dat ze het Nederlandse volkslied kennen? Kan je dat op je cv zetten voor als je een baan zoekt? Ik neem het ze ook niet kwalijk dat ze in het openbaar hun eigen taal spreken. Als ik in Spanje zou gaan wonen met mijn moeder zou ik ook geen Spaans met haar praten.

:duh: Maar als je daar gaat wonen denken de Spanjaarden dat je op vakantie bent ;)

Dus hen boeit het niet. (Je bent dan overigens een expat. Dat is een ander woord voor "Westerse" emigrant.)

Gaa maar eens in een Boerka in Spanje lopen, die Spanjaarden die hebben dan meer iets van: "Wat doet dat hier?". :Y

@ lbg...

bij ons mogen Moslims wel gwoon hoofdoekies op , alleen wij geen petten beetje jamemr maar ja..

EDIT :

ook best dom trouwens die regeling , zo krijg je alleen maar haat tegenover moslims zonder dat ze er wat aan kunnen doen.

Ze moeten petten ook gewoon toestaan maar ja... wie ben ik :)

Goeiedag jij bent Plantenbak een lid van GTAForum.nl :bier:

Je zit overigens niet in een film van Jackie Chan (Who Am I?)

Bij ons mag het eigenlijk niet maar iedereen doet het gewoon en als ze moeilijk doen gaan ze naar een andere school.

Is dat me toch wel Asociaal :@

Waar slaat dat op! De docent vraagt of jullie je petten of willen doen en dan kom je met een argument als: "Zij draagt een boerka, dus wij willen petten anders gaan we van deze school af Punt!"

Ik hoop dat die school jullie liever kwijt dan rijk is zeg. Jij bent me echt asciaal zeg.

O ja Piet-herr als je dit nog eens gaat beargumenteren hou je praatjes over Facisme lekker bij je. We hebben daar genoeg over gehoord ;) M.v.G, Verrity

WTF loop jij te lullen over dat als ze Nederlanders iets aan doen dat NL stil is hou gast, het is juist andersom maar ja heb jij er last van ? nee want jij bent zelf duidelijk NL

En jij loopt dat blijkbaar niet te lullen omdat je zelf geen of half nederlander bent.

En nog over die talen ik vind het zelf ook niet goed dat ze hier telkens hun eigen taal zitten te praten in het openbaar want je weet niet wat ze zeggen. Wie weet schelden ze je helemaal kapot terwijl je het niet eens door hebt dat is toch ook niet goed.

Link to comment
Delen op andere websites

En jij loopt dat blijkbaar niet te lullen omdat je zelf geen of half nederlander bent.

Ik ben nederlands, nederlands paspoort ga naar nederlands school.

En nog over die talen ik vind het zelf ook niet goed dat ze hier telkens hun eigen taal zitten te praten in het openbaar want je weet niet wat ze zeggen. Wie weet schelden ze je helemaal kapot terwijl je het niet eens door hebt dat is toch ook niet goed.

Slaat totaal nergens op wat je weer zegt je mag toch gewoon in je eigen taal praten, ik vind gewoon dat je nogal rasisitiche uittingen hebt.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind gewoon dat je nogal rasisitiche uittingen hebt.

*Discriminerende*

Maar zelf vind ik het onlogish dat die mensen hun eigen taal blijven praten, hoe meer Nederlands je spreekt hoe beter je er in wordt, de beter je spreekt, de meer kans op een baan je hebt, en minder vooroordelen naar je hoofd (en nog veel meer dingen)

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk je hebt toch ook mensen die heel goed Nederlands kunnen spreken en ondertussen ook hun eigen taal spreken? je eigen taal vind ik zeer belangerijk om te onthouden.

En oke ik ben zelf Russich maar je wordt hier behandeld als een crimineel mijn leraren zijn stuk voor stuk vuile rasisten. Toen ik trap in mijn kruis kreeg deden ze niks over, maar toen iemand mij begon te duwen en proberen te slaan, en ik gaf een antwoord terug meteen mijn ouders op school melding doen.

En dan zit jij nog te zeiken van dat als buitenlander Nederland iets doet dat er dan niks gebeurd, flikker een end op wil je dat is de domste praat die ik ooit gehoord heb (ik heb het over verrity) Nederlands meeste zijn gewoon rasisten klaar ze moeten niet altijd zo doen ze denken altijd dat ze de koning zijn over anderen maar als je een pistool op hun kop richt schijten ze vierkant in hun broek stelletje opgefuckte rasisten ik heb het over sommige Nederlanders niet allemaal natuurlijk, maar echt waar je kunt wel zeggen wat je wil maar als Nederland zelf voel je het niet.

En je kunt niet zeggen van '' ja dat vind jij '' er zijn zat anderen hier in de politiek gaat het ook altijd over discriminatie.

Ik vind wel goed dat ze zeggen dat je hier moet aanpassen en dat doe ik ook, maar je wordt soms echt heel oneerlijk behandeld en dan voel je gekwetst dan heb je de neiging om zo'n xxxxx leraar helemaal kapot te schieten.

Vooral leraren zijn rasisten vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind gewoon dat je nogal rasisitiche uittingen hebt.

*Discriminerende*

Maar zelf vind ik het onlogish dat die mensen hun eigen taal blijven praten, hoe meer Nederlands je spreekt hoe beter je er in wordt, de beter je spreekt, de meer kans op een baan je hebt, en minder vooroordelen naar je hoofd (en nog veel meer dingen)

Maar verplaats jezelf nou eens in die mensen, als jij in Brazillië zou gaan wonen (even een ander voorbeeld zodat we niet weer Verrity's rare vakantie verhaal krijgen), zou je dan met je ouders Nederlands of Portugees praten? Ik denk dat je toch lekker Nederlands zou blijven praten.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een kleine waarschuwing vooraf: ik volg dit topic al een tijdje en een aantal posts bevinden zich aardig op het hellende vlak van discriminatie en racisme. Bovendien kom ik een aantal berichten tegen die neigen naar ruzie zoeken en die bovendien een aantal krachttermen bevatten. Op scheldwoorden, enge ziektes en discriminatie staat gewoon 20% dus mijn verzoek is dan ook een verdere discussie zónder dergelijke zaken te voeren.....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...