Jump to content

Politiek Links of Rechts?


Verrity

Ben jij politiek links of rechts?  

64 leden hebben gestemd

  1. 1. Ik ben:

    • Extreem-Links
      1
    • Links
      8
    • Centrum-Links
      7
    • Centrum
      11
    • Centrum-Rechts
      7
    • Rechts
      15
    • Extreem-Rechts
      11


Recommended Posts

Maar verplaats jezelf nou eens in die mensen, als jij in Brazillië zou gaan wonen (even een ander voorbeeld zodat we niet weer Verrity's rare vakantie verhaal krijgen), zou je dan met je ouders Nederlands of Portugees praten? Ik denk dat je toch lekker Nederlands zou blijven praten.

tja ik weet het ook niet, ik kan me het niet voorstellen, en ik weet ook niet hoe het zit met de discriminatie daar, maar omdat in Nederland Discriminatie ene probleem is, zou ik er alles aan doen om ze daar geen reden toe te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    31

  • Amfetamientje

    24

  • Verrity

    20

  • Muay Thai

    18

Als mensen discrimineren is dat hun fout, ik vind niet dat je zelf moet aanpassen zodat ze je niet kunnen discrimineren, dan geef je hun juist macht.

ben ik het mee eens maar ja, je wordt min of meer wel gedwongen... ik heb een oom, hij is portogees en woont hier al zown 25 jaar en hij praat half engels, half nederlands, ik versta hem zelfs voor geen meter.

Daar erger ik me dan ook wel aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach ja de politiek maakt hun eigen land kapot als ze zo door gaan wordt Nederland net zoals als Frankerijk auto's in de vik, en aangzien Nederland niet zo groot is kan het een grote schade aanrichten het is gewoon de schuld van die lui in de 2de kamer maken overal een groot probleem van, hun hebben hun centjes alles maar de rest kan hun gewoon niks schelen, ze zeiken wel ja stem op ons we zullen dit en dat maar er gebeurd nooit eens wat, wat goede veranderingen brengt mensen discrimineren en doen van alles.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja als hij tegen jou praat kan ik me dat voorstellen. Maar hoe kan iemand het nou vervelend vinden als 2 Turkse mensen op straat Turks tegen elkaar praten?

mij maakt het ook niet uit als 2 turkse mensen tegen elkaar praten (tenzij ze veeeeels te hard praten, maar dat geldt voor ierdreen) maar waarneer ze bv gewoon in een winkel staan en ze klanten moeten helpen, of andersom.

Zo kwam er laatsts tegen mij een klant praten, waar ik de balle van verstond, ja wat moet ik daarmee? en dan gaan ze me boos lopen aankijken :?

Link to comment
Delen op andere websites

Zo kwam er laatsts tegen mij een klant praten, waar ik de balle van verstond, ja wat moet ik daarmee? en dan gaan ze me boos lopen aankijken :?

Daar heb je groot gelijk in maar dat gaat over mensen die de taal moeten leren, hier zeggen ze juist dat je alleen maar Nederlands moet praten en dat vind ik nogal dom.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Ach ja de politiek maakt hun eigen land kapot als ze zo door gaan wordt Nederland net zoals als Frankerijk auto's in de vik, en aangzien Nederland niet zo groot is kan het een grote schade aanrichten het is gewoon de schuld van die lui in de 2de kamer maken overal een groot probleem van, hun hebben hun centjes alles maar de rest kan hun gewoon niks schelen, ze zeiken wel ja stem op ons we zullen dit en dat maar er gebeurd nooit eens wat, wat goede veranderingen brengt mensen discrimineren en doen van alles.

Ze doen wel hun best vind ik, alleen de meningen in de 2e kamer zijn zo verdeeld, dat maakt het moeilijk. Vanochtend keek ik het nieuws en toen kwam er op dat Geert Wilders een verbod om Boerka's wilt, en als je er dan wel een draagt krijg je en boete of celstraf. Dat vind ik overdreven, een van zijn argumenten was dat het voor terreurdreiging zorgt. Toen was er een andere man, die zei dat het slim zou zijn om een tijdelijk verbod op Boerka's in testellen als er terreur activiteiten aan de gang waren. Dat is toch veel beter dan mensen onderdrukken en zeggen dat ze geen Boerka mogen dragen omdat het vrouwenonderdrukking is, terwijl dat hun eigen cultuur is en ze er zelf voor kiezen?

Bewerkt: door LBG
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind gewoon jammer waarom ze altijd iemand behandelen op hun huidskleur.

Ik behandel mensen ook helemaal niet anders om hun huiskleur. Ik behandel ze anders door hun gedrag.

Ik heb niks tegen negers of chinezen ofzo. maar wel tegen mensen die zich niet kunnen gedragen en dat soort dingen.

En oke ik ben zelf Russich maar je wordt hier behandeld als een crimineel mijn leraren zijn stuk voor stuk vuile rasisten. Toen ik trap in mijn kruis kreeg deden ze niks over, maar toen iemand mij begon te duwen en proberen te slaan, en ik gaf een antwoord terug meteen mijn ouders op school melding doen.

En dan zit jij nog te zeiken van dat als buitenlander Nederland iets doet dat er dan niks gebeurd, flikker een end op wil je dat is de domste praat die ik ooit gehoord heb (ik heb het over verrity) Nederlands meeste zijn gewoon rasisten klaar ze moeten niet altijd zo doen ze denken altijd dat ze de koning zijn over anderen maar als je een pistool op hun kop richt schijten ze vierkant in hun broek stelletje opgefuckte rasisten ik heb het over sommige Nederlanders niet allemaal natuurlijk, maar echt waar je kunt wel zeggen wat je wil maar als Nederland zelf voel je het niet.

En je kunt niet zeggen van '' ja dat vind jij '' er zijn zat anderen hier in de politiek gaat het ook altijd over discriminatie.

Ik vind wel goed dat ze zeggen dat je hier moet aanpassen en dat doe ik ook, maar je wordt soms echt heel oneerlijk behandeld en dan voel je gekwetst dan heb je de neiging om zo'n xxxxx leraar helemaal kapot te schieten.

Vooral leraren zijn rasisten vind ik.

Als dat zo is kun je toch de school aanklagen en dan zijn hun de pineut want wat hun doen mag niet.

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Als dat zo is kun je toch de school aanklagen en dan zijn hun de pineut want wat hun doen mag niet.

Tja hiermee kom je heus niet ver ;) ze helpen en steunen mekaar als wat.

Wie helpen en steunen elkaar als wat?

Link to comment
Delen op andere websites

dat nog niet eens, maar wie neemt zow'n zaak nouw sirieus, ze hebbe wel betere dingen te regelen denk ik :)

Inderdaad, zoals een schietpartij waar weer eens een opgefokte buitenlander de halve school afknalt(en dat komt dus door dit soort dingen). :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...