Tha-Ran Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Een witte 320i uit Duitsland, die er redelijk uitziet met een mooie prijs. Ik neem expres geen 325i, want die zijn ten eerste te duur, ten 2e zijn ze erg zeldzaam aan het worden want heeul veel mensen gebruiken deze auto's als een trackday auto. En ten derde, als ik die M20B20 zat ben die in die 320i zit, dan kan ik altijd nog de M50 van me pa zijn E34 525i erin pleuren. Ik hoor juist dat die M20B20 tamelijk 'lui' zijn, denk persoonlijk dat je beter voor een 323i/325i kunt kijken. Of je moet snel die M50B25 erin lepelen, dat wel beter lopen Naja, dat luie maakt opzich niet veel uit, 't is tenslotte mijn eerste auto als het doorgaat. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Onze GTI moet er dan na dat ie af is ongeveer zo lijken: (met dank aan de GT5's photo mode) Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Zaterdag was wasdag, dus nog een paar foro's Overigens misschien voor zaterdag weer wat erbij En zaterdag ook nog de voorkant iets naar beneden schroeven Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 @RustyRustler89 , heel mooi echt waar. Reageren
Davedavy Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Ik zou het liefste deze willen: Maar dat zal wel niet Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Niet zo negatief, wie weet. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Niet zo negatief, wie weet. Niet nieuw iig, Lamborghini is gestopt met de Murcielago serie. Dit is/wordt zijn vervolger: Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Er is ook nog een "Aventador" ofso. Ook mooi maar als ik het geld had zou ik het toch ergens anders aan besteden. Is niet echt mijn type auto. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Een witte 320i uit Duitsland, die er redelijk uitziet met een mooie prijs. Ik neem expres geen 325i, want die zijn ten eerste te duur, ten 2e zijn ze erg zeldzaam aan het worden want heeul veel mensen gebruiken deze auto's als een trackday auto. En ten derde, als ik die M20B20 zat ben die in die 320i zit, dan kan ik altijd nog de M50 van me pa zijn E34 525i erin pleuren. Ik hoor juist dat die M20B20 tamelijk 'lui' zijn, denk persoonlijk dat je beter voor een 323i/325i kunt kijken. Of je moet snel die M50B25 erin lepelen, dat wel beter lopen Naja, dat luie maakt opzich niet veel uit, 't is tenslotte mijn eerste auto als het doorgaat. Heb je misschien een foto? Ik heb helaas geen foto's, mijn vader heeft ze.. :$ Reageren
Mythbuster Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Wie kan mij helpen met financiering om dit studie model te verwezelijken... Wel met originele Ibiza achterlichten denk ik, zou een stuk mooier staan Enige wat je nodig hebt is een Cordoba coupé(niet zo duur), de kap van een Golf 3, en de achterlichten van een Ibiza, of eventueel de achterlichten van de foto's namaken, maar Ibiza achterlichten lijken me mooier... Ik wil er één, Seat! Nee wacht, TWEE, ik wil er twee! Waarom is de linkerkant hoger dan de rechterkant? Doet me denken aan de Corrado cabrio, in mijn hoofd zie ik het heel mooi, maar dan zie ik een echte Corrado cabrio, en dan mis je het dak want die heeft ook een aparte lijn wat de auto juist mooi maakt. Persoonlijk heb ik dat ook met die Seat, ik persoonlijk mis bepaalde lijnen die door het cabrio zijn verloren helaas. Btw, hier is zo'n Corrado: Omdat ze de vorm van de achterkant nog niet wisten ... ik vind die Ibiza/Cordoba in ieder geval net een auto uit GTA, net zoiets als die Kuruma cabrio van GTA LCS Vind 'm wel awesome, en ik denk dat als de originele Cordoba of Ibiza lichten erop zitten, en de achterkant wat korter is(zoals de Ibiza), in plaats van de lengte van de Cordoba coupé achterkant... Dan kan het best een vette bak zijn! Overigens vind ik die Corrado wel echt heel gaaf, 't enige wat ik niet vind kloppen is op die eerste foto het helemaal achterste deel... Denk dat het komt omdat het spoilertje dat de Corrado heeft, half ontbreekt... Retegaaf in ieder geval! @Golf_MK1: Ik dacht zo rond de 400 euro? Aangezien ik de mijne voor 350 heb gekocht is dat toch best redelijk?.... Overigens snap ik niet wat er nu zo speciaal is aan GT5... dat model van die Golf is echt van SUPER lage kwaliteit zeg! Weet niet of die er standaard in zit, maar zelfs de lichten zijn gewoon foto's als textures Dan zagen de auto's in TDU 1 er zelfs nog 10 keer beter uit Verder vind ik het design wel mooi, maar jij hebt grote achterlichten he... Weet niet hoe moeilijk die over te zetten zijn, maar ik vind die kleine wel 'n stuk mooier, dan gaat het in mijn ogen toch van gewoon oud naar klassieker... Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Er is ook nog een "Aventador" ofso. Ook mooi maar als ik het geld had zou ik het toch ergens anders aan besteden. Is niet echt mijn type auto. Dat is de Aventador ofzo, iig een afkorting is de LP700-4 Wie kan mij helpen met financiering om dit studie model te verwezelijken... Wel met originele Ibiza achterlichten denk ik, zou een stuk mooier staan Enige wat je nodig hebt is een Cordoba coupé(niet zo duur), de kap van een Golf 3, en de achterlichten van een Ibiza, of eventueel de achterlichten van de foto's namaken, maar Ibiza achterlichten lijken me mooier... Ik wil er één, Seat! Nee wacht, TWEE, ik wil er twee! Waarom is de linkerkant hoger dan de rechterkant? Doet me denken aan de Corrado cabrio, in mijn hoofd zie ik het heel mooi, maar dan zie ik een echte Corrado cabrio, en dan mis je het dak want die heeft ook een aparte lijn wat de auto juist mooi maakt. Persoonlijk heb ik dat ook met die Seat, ik persoonlijk mis bepaalde lijnen die door het cabrio zijn verloren helaas. Btw, hier is zo'n Corrado: Omdat ze de vorm van de achterkant nog niet wisten ... ik vind die Ibiza/Cordoba in ieder geval net een auto uit GTA, net zoiets als die Kuruma cabrio van GTA LCS Vind 'm wel awesome, en ik denk dat als de originele Cordoba of Ibiza lichten erop zitten, en de achterkant wat korter is(zoals de Ibiza), in plaats van de lengte van de Cordoba coupé achterkant... Dan kan het best een vette bak zijn! Overigens vind ik die Corrado wel echt heel gaaf, 't enige wat ik niet vind kloppen is op die eerste foto het helemaal achterste deel... Denk dat het komt omdat het spoilertje dat de Corrado heeft, half ontbreekt... Retegaaf in ieder geval! Verder vind ik het design wel mooi, maar jij hebt grote achterlichten he... Weet niet hoe moeilijk die over te zetten zijn, maar ik vind die kleine wel 'n stuk mooier, dan gaat het in mijn ogen toch van gewoon oud naar klassieker... Ah ok. Zo qua carbio valt het nog redelijk mee bij die Corrado, maar als het dak erop zit ziet het er niet uit. Ze hebben trouwens best veel studiemodellen gemaakt van de Corrado, onder ander de Magnum, een fusie tussen Corrado en een Polo lijkt het wel. En een pickup versie, en de extreem lelijke zeldzame Corrado G60 Limited, slechts 2 gemaakt en misschien maar goed ook. Lijkt wel een sjonnie bak. Maar over die Golf 1, je kunt op een groot achterlicht model geen klein achterlicht plaatsen, of je moet dat gedeelte gaan vervangen, wat teveel werk is. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Onze GTI moet er dan na dat ie af is ongeveer zo lijken: (met dank aan de GT5's photo mode) ] Dus geen striping? En ga je er oude achterlichten opzetten of laat je de nieuwere? Bedoel je qua nieuwere/oudere de kleine of de grote versie van de achterlichten? Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.