RustyRustler89 Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Of meer spek eten heb het al bij verschillende wagens moeten doen zoals een Mercedes W202 die rond de 1350kg wegen, en ik ben geen Hulk Hogan, verre weg van dat.Daarnaast, als je alles zo lang mogelijk wilt sparen, moet je eigenlijk ook niet op een schroefset gaan rijden met 17" wielen Dat levert ook genoeg extra stress op je onderstel, en ik neem aan dat je deze wagen niet blijft rijden tot je 90ste ofwel? Nou, spek eten is opzich niet nodig hoor, maar een auto 4cm omhoog tillen is best ver Anyway, ik heb vandaag de winterbanden er weer onder gezet, ga nu opzoek naar 5 mm spacers, das genoeg Overigens ook de grill en de veerpootbrug gemonteerd: Reageren
GolfG60 Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 4cm? das wel veel ja. Hoe laag zijn je auto's krikpunten dan? Reageren
moechy Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 En why the hell terug je winterbanden? Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 En why the hell terug je winterbanden? Zoals je hebt kunnen lezen lopen de 17 inch velgen aan Die hebben bandenmaat 205/40 R17 Inmiddels zijn door het aanlopen ook al 2 banden beschadigd, welliswaar lichtjes, maar daar ga ik dus even niet meer op rijden Op mijn 2e set velgen zitten winterbanden, met bandenmaat 185/55 R15, stukje smaller dus En waarom winterbanden, sorry, maar ik ga niet voor 1 weekje een nieuwe set banden halen @GolfG60, ik zal het eens meten, heb geen idee wat het nu is Reageren
moechy Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 En why the hell terug je winterbanden? Zoals je hebt kunnen lezen lopen de 17 inch velgen aan Die hebben bandenmaat 205/40 R17 Inmiddels zijn door het aanlopen ook al 2 banden beschadigd, welliswaar lichtjes, maar daar ga ik dus even niet meer op rijden Op mijn 2e set velgen zitten winterbanden, met bandenmaat 185/55 R15, stukje smaller dus En waarom winterbanden, sorry, maar ik ga niet voor 1 weekje een nieuwe set banden halen @GolfG60, ik zal het eens meten, heb geen idee wat het nu is Gooi die auto dan maar snel weer omhoog . Hmm ik tel echt af tot ik eindelijk mijn auto'tje heb. Ga wss ook nog de pook(zak) vervangen. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Gooi die auto dan maar snel weer omhoog .Hmm ik tel echt af tot ik eindelijk mijn auto'tje heb. Ga wss ook nog de pook(zak) vervangen. Nee joh, ik zet er gewoon 5 mm spacers op, das is het al opgelost en heb je minimale spoorverbreders En die dingen kosten maar 30 euro Als ik de auto omhoog moet zetten om alles vrij te laten lopen kan ik maximaal 4 cm verlagen Je hebt wel leuke plannen met de auto, succes ermee! Reageren
moechy Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 (bewerkt) Gooi die auto dan maar snel weer omhoog .Hmm ik tel echt af tot ik eindelijk mijn auto'tje heb. Ga wss ook nog de pook(zak) vervangen. Nee joh, ik zet er gewoon 5 mm spacers op, das is het al opgelost en heb je minimale spoorverbreders En die dingen kosten maar 30 euro Als ik de auto omhoog moet zetten om alles vrij te laten lopen kan ik maximaal 4 cm verlagen Je hebt wel leuke plannen met de auto, succes ermee! Eerst door men examen geraken . En leuke spulletjes vinden. Vooral dat laatste vind ik het moeilijkst xD. Bewerkt: 20 maart 2011 door moechy Reageren
GolfG60 Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Ik ga waarschijnlijk ook over een tijdje beginnen met examens, ben benieuwd. Kan wel auto rijden maar ik moet natuurlijk ook de inzicht hebben etc. Reageren
moechy Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Ik ga waarschijnlijk ook over een tijdje beginnen met examens, ben benieuwd. Kan wel auto rijden maar ik moet natuurlijk ook de inzicht hebben etc. Is een ander systeem daar in NL dan hier In BE neem ik aan? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Denk het wel? Weet niet hoe het in België gaat. Reageren
moechy Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Denk het wel? Weet niet hoe het in België gaat. Vanaf je 17 met een voorlopig en een L achteraan in het voertuig, met een begeleidr. = 3jaar de tijd. Of Vanaf je 18, 20uur les volgen, met een L achteraan in het voertuig, zonder begeleider. = 1jaar tijd. Ik heb het eerste type. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Ik dacht dat het in Nederland zo gaat, eerst inrij test om te kijken hoeverre je ervaring is. Dan maakt je begeleider een gok hoe het qua rijervaring is, en het aantal uren dat je waarschijnlijk nodig hebt. En daaruit bekijkt ie hoeveel lessen je ongeveer nodig zal hebben, die volg je etc. en dan krijg je je theoretische examen. Als je die slaagt, mag je praktijk gaan rijden en uiteindelijk je praktijk examen. Haal je die, dan krijg je je rijbewijs. Althans, zo vertelde me zus dat, als ik me goed herriner, dus correct me if i'm wrong. Uiteraard zit er op je lesauto een L, naast een hoop andere bestickering, als je je rijbewijs hebt hoef je niet met een L rond te rijden. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Althans, zo vertelde me zus dat, als ik me goed herriner, dus correct me if i'm wrong. Zo kan het inderdaad gaan, maar zo gaat het lang niet altijd. Wat jij nu noemt is een pakket die je bij de meeste rijscholen inderdaad kunt kopen. Dat kan goedkoper uitpakken, maar hoeft niet. Ik heb niet een dergelijk pakket gedaan, met intake en dergelijke. Ik ben gewoon begonnen met lessen, theorie halen en op een gegeven moment de praktijk. Kan dus op verschillende manieren in Nederland Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Althans, zo vertelde me zus dat, als ik me goed herriner, dus correct me if i'm wrong. Zo kan het inderdaad gaan, maar zo gaat het lang niet altijd. Wat jij nu noemt is een pakket die je bij de meeste rijscholen inderdaad kunt kopen. Dat kan goedkoper uitpakken, maar hoeft niet. Ik heb niet een dergelijk pakket gedaan, met intake en dergelijke. Ik ben gewoon begonnen met lessen, theorie halen en op een gegeven moment de praktijk. Kan dus op verschillende manieren in Nederland Ja, dat klopt, ze had pakketten gedaan. Moet binnenkort informatie inwinnen daarover, zoals losse lessen idd. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Als je wat meer informatie erover hebt gewonnnen.. wil je dat dan hier posten? ( een richting van de prijzen enzo ). Dan weet ik ongeveer hoeveel ik moet werken/sparen. Ik weet dat het afhankelijk is van het aantal lessen maar dat zal net zoals bij jouw niet zoveel zijn, dus ik neem ongeveer jouw pakket wel een beetje aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.