GolfG60 Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Even kort door de bocht en spreek ik even over pakketten, en dan heb je pakket A, 26 uur, en die kost 1610 euro, en de duurste pakket G, 56 uur kost 2870 euro. En dan zijn dit vaste pakketten en dus geen losse lessen wat voor sommige goedkoper kan zijn, maar de prijzen zijn vast anders bij je lokale rijscholen. Hier is een losse les 42 euro, en duurt een uur, dus stel je voor je hebt 25 uur nodig, dan zit je op 1050 euro. Komt er nog theorie cursus erbij, 159,50 euro, theorie examen 40,50 euro. Dan de tussentijdse toets, deze is hier 178 euro en dan de praktijk examen van 233,50 euro. Dus dan kom je uit op 1661,50 euro, dus op deze manier ben je niet goedkoper uit dan pakket A, pakketten hebben een lichte korting. Dus het ligt echt aan je uren en ervaring. Voordeel van losse lessen, als je minder nodig hebt, betaal je ook minder. Want voor een pakket heb je voor bv. 26 uur betaald, en als je dus bv. 20 uur nodig hebt, dan betaal je gewoon voor 26 uur. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Woowww, had niet verwacht dat dat zo duur zou zijn.. Dat was vroeger toch niet zo? Wat een idiote prijzen rekenen ze er tegenwoordig voor, nouja.. dat word wel heel veel werken. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Woowww, had niet verwacht dat dat zo duur zou zijn.. Dat was vroeger toch niet zo? Wat een idiote prijzen rekenen ze er tegenwoordig voor, nouja.. dat word wel heel veel werken. Tja, paar jaar geleden was het idd minder duur, maar ja, wat doe je er tegen? Reageren
Rullez Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Nog een kleine 3weekjes voor ik men auto heb . Dan post ik wel eens foto's van buiten en binnen. Aangezien ik er vanalles in ga veranderen. Eventueel nieuwe pedalen, matjes, zetelovertrekken en die andere kleine dingetjes. Sowieso ook nog nieuwe wieldoppen of velgjes als ik die goedkoop op de kop kan tikken. enige probleem is dat ik geen enkele goede site vind van in belgië om dat soort onderdelen te verkrijgen. Nieuwe pedalen en matjes Stoelhoezen is wat minder spaar dan gewoon door voor een leuk nieuw interieurtje van Recaro ofzo... Same voor wieldoppen genoeg leuke velgen met knappe bandjes te vinden op marktplaats. Maar kan niet wachten op je foto's Slechtste dat je kan doen is 2dehands banden kopen.. Velgen kan geen kwaad maar altyd nieuwe banden erop! Enkel de binnenbekleding is nodig. Aangezien de rest nog allemaal netjes is. Spreek je uit eigen ervaring of voorordelen. Ik kreeg bij mijn Golf een extra set velgen met zo'n 6/7mm profiel niks mee aan de hand. Zelf niet mijn smaak dus gelijk verkocht en van dat geld mijn huidige velgen met banden 2ehands gekocht. Iets meer als 7mm profiel niks mis mee. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 (bewerkt) Spreek je uit eigen ervaring of voorordelen. Ik kreeg bij mijn Golf een extra set velgen met zo'n 6/7mm profiel niks mee aan de hand. Zelf niet mijn smaak dus gelijk verkocht en van dat geld mijn huidige velgen met banden 2ehands gekocht. Iets meer als 7mm profiel niks mis mee. Denk dat het ook wel mee valt, ik zou het weliswaar niet doen als het losse banden zijn, dus eraf zijn gehaald. Kun je in Nederland niet gewoon met een ouder leren rijden? Volgens mij niet. Bewerkt: 21 maart 2011 door GolfG60 Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
moechy Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Nog een kleine 3weekjes voor ik men auto heb . Dan post ik wel eens foto's van buiten en binnen. Aangezien ik er vanalles in ga veranderen. Eventueel nieuwe pedalen, matjes, zetelovertrekken en die andere kleine dingetjes. Sowieso ook nog nieuwe wieldoppen of velgjes als ik die goedkoop op de kop kan tikken. enige probleem is dat ik geen enkele goede site vind van in belgië om dat soort onderdelen te verkrijgen. Nieuwe pedalen en matjes Stoelhoezen is wat minder spaar dan gewoon door voor een leuk nieuw interieurtje van Recaro ofzo... Same voor wieldoppen genoeg leuke velgen met knappe bandjes te vinden op marktplaats. Maar kan niet wachten op je foto's Slechtste dat je kan doen is 2dehands banden kopen.. Velgen kan geen kwaad maar altyd nieuwe banden erop! Enkel de binnenbekleding is nodig. Aangezien de rest nog allemaal netjes is. Spreek je uit eigen ervaring of voorordelen. Ik kreeg bij mijn Golf een extra set velgen met zo'n 6/7mm profiel niks mee aan de hand. Zelf niet mijn smaak dus gelijk verkocht en van dat geld mijn huidige velgen met banden 2ehands gekocht. Iets meer als 7mm profiel niks mis mee. Voorbeelden. Heb de reden uitgelegd gekregen maar was niet echt goed aan het opletten . Weet alleen dat dat niet goed is. Vergrote kans op klapband aangezien die banden op andere velgen hebben gelegen + op een andere kant en andere as van het voertuig. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Even over de rijlessen, Iedereen die wilt beginnen, moet voor zichzelf gaan kijken, meestal zit er ook verschil in de prijs in verschillende regio's Theorie lessen hoef je niet te nemen, je kan net zo goed zelf gaan leren, bespaart al een hoop Ik had eehm, 3 jaar terug, 1500 euro betaald voor 30 uur les, theorieboeken en praktijk examen En over 2e hands banden, niets mis mee Ik heb ook de banden overgenomen op mn 17 inch velgen, dingen zijn in prima staat er hadden net 1000km gereden Scheelde behoorlijk, ik kreeg de 4 banden mee voor de nieuwe prijs van 3 banden Reageren
Rullez Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Nog een kleine 3weekjes voor ik men auto heb . Dan post ik wel eens foto's van buiten en binnen. Aangezien ik er vanalles in ga veranderen. Eventueel nieuwe pedalen, matjes, zetelovertrekken en die andere kleine dingetjes. Sowieso ook nog nieuwe wieldoppen of velgjes als ik die goedkoop op de kop kan tikken. enige probleem is dat ik geen enkele goede site vind van in belgië om dat soort onderdelen te verkrijgen. Nieuwe pedalen en matjes Stoelhoezen is wat minder spaar dan gewoon door voor een leuk nieuw interieurtje van Recaro ofzo... Same voor wieldoppen genoeg leuke velgen met knappe bandjes te vinden op marktplaats. Maar kan niet wachten op je foto's Slechtste dat je kan doen is 2dehands banden kopen.. Velgen kan geen kwaad maar altyd nieuwe banden erop! Enkel de binnenbekleding is nodig. Aangezien de rest nog allemaal netjes is. Spreek je uit eigen ervaring of voorordelen. Ik kreeg bij mijn Golf een extra set velgen met zo'n 6/7mm profiel niks mee aan de hand. Zelf niet mijn smaak dus gelijk verkocht en van dat geld mijn huidige velgen met banden 2ehands gekocht. Iets meer als 7mm profiel niks mis mee. Voorbeelden. Heb de reden uitgelegd gekregen maar was niet echt goed aan het opletten . Weet alleen dat dat niet goed is. Vergrote kans op klapband aangezien die banden op andere velgen hebben gelegen + op een andere kant en andere as van het voertuig. Ik weet niet hoe het met jou banden zit, maar op de mijne staat aan welke kant ze gemonteerd moeten worden. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Wat ik wel denk, is dat ze waarschuwen dat bv. bij het eraf halen, dat de karkas kan worden beschadigd wat idd sneller een klapband veroorzaakt. Maar als het goed gebeurd, dat het reuze mee valt. Reageren
Bling Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Niet alleen op sites als Marktplaats, maar ook bij de meeste bandenboeren/garages kun je gebruikte autobanden kopen. Niets mis met tweedehands autobanden, dus. Weet echter wat je koopt. Wanneer je een leek op bandengebied bent, is het niet verstandig om op de gok bij een particulier een setje banden te gaan kopen. Bij het kopen van tweedehands banden kijk je natuurlijk al direct naar de profieldiepte. Het is echter ook aan te raden te kijken naar de DOT-code die op elke band staat. Dit is een getal van vier cijfers, wat staat voor de datum waarop de band gefabriceerd is. De eerste twee staan voor het weeknummer en de laatste twee voor het jaartal (bijvoorbeeld: DOT-code 2608 = week 26 van 2008). Zo voorkom je dat je banden van bijvoorbeeld tien jaar oud aangesmeerd krijgt. Slechtste dat je kan doen is 2dehands banden kopen.. Velgen kan geen kwaad maar altyd nieuwe banden erop! Bij het kopen van gebruikte velgen moet je minstens even hard opletten als bij het kopen van gebruikte banden. Gebruikte velgen kunnen krom zijn, zonder dat je dat altijd even goed kunt zien. Reageren
Rullez Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Zaterdag even de plaklogo's verwijderd van de achterklep. Vrij simpel met een strak eindresultaat. Zwart logo komt nog achterop, maar met de tijd. Komende maand zal er veel gespaard worden en dan auto stil staan in de schuur. Plannen voor over twee maanden: Jubi koplampen met 6000k Xenon en US Lights. Hier de foto's Voor Tijdens Na Enigste nadeel wat ik vind is dat de achterkant vrij kaal word. Zit nog te twijfelen over een leuke R32 spoiler, maar dat is iets voor later. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.