jobator Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Geplaatst: 9 december 2012 Fuck dan moet ik opschieten. Reageren
commando Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Geplaatst: 9 december 2012 Goed nieuws voor de huidige en toekomstige motorrijders. Nieuwe rijbewijsregeling gaat pas vanaf 1 mei van start, dus tot 30 april is het nog de oude regeling. Keuring komt er mogelijk niet. Ik dacht dat dat 19 januari 2013 was. Dan is dat zeker weer verplaatst... Reageren
jobator Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Geplaatst: 9 december 2012 Maar het is wel mooi, dan red ik het denk ik nog wel. Reageren
moechy Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Geplaatst: 9 december 2012 (bewerkt) Goed nieuws voor de huidige en toekomstige motorrijders. Nieuwe rijbewijsregeling gaat pas vanaf 1 mei van start, dus tot 30 april is het nog de oude regeling. Keuring komt er mogelijk niet. Ik dacht dat dat 19 januari 2013 was. Dan is dat zeker weer verplaatst... Klopt, maar ze hebben het uitgesteld (in belgië, daar weet ik het zeker van, nederland weet ik niet ) Bewerkt: 9 december 2012 door moechy Reageren
commando Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Geplaatst: 9 december 2012 In Nederland weet ik van niks, maar goed dat zal dan ook wel ( het is een Europese regeling ). Reageren
moechy Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Geplaatst: 9 december 2012 In Nederland weet ik van niks, maar goed dat zal dan ook wel ( het is een Europese regeling ). En wat de keuring betreft is er blijkbaar een voorstel dat de landen hun huidige reglementering + wetten hierover mogen behouden. Reageren
commando Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Geplaatst: 9 december 2012 ik vind een keuring aan de ene kant altijd wel goed, maar aan de andere kant komen er weinig ( relatief ) weinig ongelukken met motorrijders voor, door mankementen veroorzaakt ( anders dan met auto's ). Reageren
ColaGlas Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 (bewerkt) Ik denk ook wel dat je als motorrijders verstandig genoeg bent om niet met een motor rond te rijden waar veel aan mankeert omdat je je veel kwetsbaarder en onveiliger voelt. Bewerkt: 10 december 2012 door ColaGlas Reageren
moechy Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 True that. Hmm krijg men velgen maar niet verkocht, snap niet goed waarom Reageren
GolfG60 Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 True that. Hmm krijg men velgen maar niet verkocht, snap niet goed waarom Welke velgen verkoop je dan en voor hoeveel? Reageren
moechy Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 True that. Hmm krijg men velgen maar niet verkocht, snap niet goed waarom Welke velgen verkoop je dan en voor hoeveel? Van het merk SATO. De link: http://www.2dehands.be/auto-onderdelen-accessoires/auto-onderdelen/chevrolet/velgen-sato-139212648.html?adnr=&store=&bedrag=&doel=%2Fbeheer%2F&bewaar= Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 Ik heb sinds kort een Rover 200 . Eerste auto Reageren
moechy Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 Ik heb sinds kort een Rover 200 . Eerste auto Leuk dingetje als eerste wagen. Nog plannen mee of lekker standaard lagen op velgen na? Reageren
jobator Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 Ik heb sinds kort een Rover 200 . Eerste auto Leuk dingetje als eerste wagen. Nog plannen mee of lekker standaard lagen op velgen na? M3 blok erin Reageren
commando Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 (bewerkt) Ik heb sinds kort een Rover 200 . Eerste auto Leuk dingetje als eerste wagen. Nog plannen mee of lekker standaard lagen op velgen na? M3 blok erin Die koop je ook eventjes... ( en alsnog, een echte baas gooit er een ferrari blok in ) Bewerkt: 11 december 2012 door commando Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.