jobator Geplaatst: 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2012 We hebben niet een zo heel groot centrum dus zo weer terug gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2012 Gister trouwens in een Old School Transporter Camper bus gereden ( naja niet helemaal oldschool ) zo eentje, geniaal vind ik die wagens of mijn Favo Camperbus of all times: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2012 Ik zit stiekem ook voor een T3 te kijken, geniale wagens, maar dan wel de B variant, dus met langwerpige koplampen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2012 Ik ga heel misschien voor een Polo GTI :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2012 Vandaag weer met de Honda Civic gereden, en een sprintje tegen een Mazda 323F gewonnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 Ik ga heel misschien voor een Polo GTI :$ Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik nog nooit een GTI heb gereden. Wel wat 2 liter TDI's en wat mindere motorscala's van VW. Het meeste nog wel inderdaad de 2 liter TDI ( in zowel de golfjes, Transporters als de tourans zit er een ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 Ach ik ben blij met men 1.2'tje . Ik rijdt de meeste er toch af met men motor . (in optrekken) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 Ik ga heel misschien voor een Polo GTI :$ Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik nog nooit een GTI heb gereden. Wel wat 2 liter TDI's en wat mindere motorscala's van VW. Het meeste nog wel inderdaad de 2 liter TDI ( in zowel de golfjes, Transporters als de tourans zit er een ) Ligt aan bouwjaar, rond 2004/2005 is de 2.0liter TDI gekomen, daarvoor was het de 1.9liter, deze was van 1993 tot 2004, en daarvoor was het een 1.6liter diesel. Transporter kan trouwens ook een 5 cilinder diesel hebben, 2.5liter. Welke motor er in de Polo ligt eraan welk bouwjaar ie is, ze zijn in 1.6 16V gekomen, met 125pk, 1.8 20VT met 150 pk, en nu de 1.4 TFSI met 180PK. En dan de niet officiële GTI maar wel snelle Polo, de Polo G40, 1.3 8V met G40 goed voor 115pk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 Is er toevallig ook een 1.2 16V polo van 2004? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 Is er toevallig ook een 1.2 16V polo van 2004? Jep, zat oa. in de 9N serie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 Is er toevallig ook een 1.2 16V polo van 2004? Jep, zat oa. in de 9N serie. Hmm hoeveel pk hebben die? 80? Men vriendin heeft een polo'tje gekocht uit 2004, 1.2 benzine. Heb het nog niet kunnen bekijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 Nope, is een 3 cilinder, na wat research kom ik eruit dat ie 55pk heeft en sommige 65 pk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 Das ook niet de moeite . Kan ze hem beter rustig warm rijden, 3 cilindertjes houden niet zo van koude snelle toeren . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 Das ook niet de moeite . Kan ze hem beter rustig warm rijden, 3 cilindertjes houden niet zo van koude snelle toeren . Mhaww, waarom toeren draaien, zijn geen motoren die voor vermogen zijn gebouwd. Dan had ze maar op zijn minst de 1.4 moeten pakken, dat is wel een 4 pitter en 75pk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 Das ook niet de moeite . Kan ze hem beter rustig warm rijden, 3 cilindertjes houden niet zo van koude snelle toeren . Mhaww, waarom toeren draaien, zijn geen motoren die voor vermogen zijn gebouwd. Dan had ze maar op zijn minst de 1.4 moeten pakken, dat is wel een 4 pitter en 75pk Nee ze is geen toerendraaiertje . Haar broer daarentegen heeft zo zijn Seat Ibiza 3pitter in de soep gedraaid. 5000toeren met koude motor en noem maar op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.