Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben van de wasstraat. Ik heb geen zin om me in het zweet te werken met de wetenschap dat ik toch wel eens een hoekje vergeet, en ik vroeger (toen ik het dus nog wel met de hand deed) meestal binnen een paar dagen alweer het slachtoffer was van poepende vogels. Dus een paar euro betalen voor de wasstraat, waarna hij weer spik en span is, doe ik graag. Ik ga ook weer niet zo vaak door de wasstraat, meestal al de winter is afgelopen, en dan gedurende het jaar nog een keer of drie.

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Vandaag de Golf aan de overbuurman mee gegeven, die heeft namelijk een autobedrijf, voor een hele check.

Enigste grote was dat de veer rechtsvoor is gebroken.

Geplaatst:

Ik heb dus de slechte gewoonte om mijn auto te wassen altijd een dag voor het gaat regenen. Kan mij nog geen wasmoment bedenken waar het de volgende dag niet regende, en dat in zo'n 2 jaar tijd..

En dan was ik mijn auto eigenlijk vrijwel alleen in de zomermaanden..

Ach ja, maar het regent hier ook zo vaak haha, ik ken het helaas maar al te goed :puh:

Of zet ik hem even bij mijn moeder, laten die bomen met die plakrommel alles vallen waardoor ie viezer is dan van te voren.

Ik ben van de wasstraat. Ik heb geen zin om me in het zweet te werken met de wetenschap dat ik toch wel eens een hoekje vergeet, en ik vroeger (toen ik het dus nog wel met de hand deed) meestal binnen een paar dagen alweer het slachtoffer was van poepende vogels. Dus een paar euro betalen voor de wasstraat, waarna hij weer spik en span is, doe ik graag. Ik ga ook weer niet zo vaak door de wasstraat, meestal al de winter is afgelopen, en dan gedurende het jaar nog een keer of drie.

Tijd terug was de motorkap van mijn Corrado voor 50% wit door alle vogelstront die erop zat, woon in een flatje en hier wonen veel ouderen.

Helaas vinden ze het leuk om de vogels te voeren, dus die poepen hier alles onder, maar dat is niet hun probleem, hun scootmobiel staat droog binnen. :duh:

Tijd terug ook last van katten, die op motorkappen gingen zitten met hun smerige zanderige poten, en zodra iemand aan kwam rende ze weg.

Gevolg dat mensen allemaal krassen op de motorkap hadden zitten, nu ze niet meer gevoerd mogen worden is het probleem gek genoeg voor 99% weg.

En ik ben er trots op knipoog.gif

:tu:

Geplaatst:

Vandaag een prijsopgaaf laten maken voor mijn auto. Ik ga deze binnenkort laten poetsen door een professioneel detailbedrijf. Auto moet grof worden gepolijst omdat er redelijk wat diepe krassen in zitten. Daarnaast neem ik waarschijnlijk lakverzegeling van Wax Guard zodat het makkelijker wordt om de auto schoon te houden.

Verder binnenkort xenon inbouwen icm led stads/mistlichten.

Geplaatst:

Katten zijn echt kutbeesten, pissen ook je hele auto onder. En dan ruikt een andere kat dat, pist erover, en het verhaaltje kent geen einde. Verschrikkelijke kutbeesten.

Geplaatst:

Katten zijn echt kutbeesten, pissen ook je hele auto onder. En dan ruikt een andere kat dat, pist erover, en het verhaaltje kent geen einde. Verschrikkelijke kutbeesten.

Moet je maar niet zo'n kutauto hebben, dat zelfs die lieve diertjes er op pissen :7

Geplaatst: (bewerkt)

Maar wat doen katten bij jouw auto dan? >.< Mijn kat piste gewoon in de zandbak en groef het dan helemaal onder.

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst:

Hier lopen ze over de motorkap wanneer ik thuis kom, waarschijnlijk vinden ze die warme motorkap lekker. Kutbeesten.. :{

Geplaatst: (bewerkt)

Eindelijk is het zover gekomen vandaag 26maart mag ik met mijn X5 rondcruisen :D

bICALQ.jpg

Bewerkt: door SWYV
Geplaatst:

X5 zal wel lekker zuipen. Wel mooi ding. Heb je ook foto's van de achterkant?

Vind dit overigens zo ontzettend geil

11080399_10152726145439249_1132554125826516815_o.jpg

Geplaatst:

Eindelijk is het zover gekomen vandaag 26maart mag ik met mijn X5 rondcruisen :D

*BMW X5*

Nice, veel plezier ermee! Is dat vogelpoep of weerspiegeling op de motorkap? :D

Geplaatst:

Nice, veel plezier ermee! Is dat vogelpoep of weerspiegeling op de motorkap? :D

Het ziet eruit alsof vogels zich aardig hebben uitgeleefd ja, en niet zo zuinig ook.

Vind dit overigens zo ontzettend geil

Liever een M-tech 2 E30 :bier: :

7268643920_5999c2eef6_z.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...