Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst:

@GolfG60: Ik denk jij gaat helemaal uit je dak vanwege die Corrado VR6, maar nee xD Geen woord erover(tenzij je m`n post gemist hebt...?, zal er wel even een paar hierin

Moet zeggen, die corrado is best nice, blijf dat een van de mooiere kleuren vinden, vooral op een corrado of golf mk2.

Vind zelf meestal zo'n bra niet zo mijn stijl, maar dat is persoonlijk.

Wat voor motor heeft die gele rally Seat eigenlijk?

Misschien dat onze Passat 35i Variant terug komt en hopelijk mijn kant op.

Zit dan stiekem te denken voor een VR6, omdat in bij die wagen gewicht niet bepaald een rol speelt, en deze motor is net een olieboot.

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

De gele op mijn foto's had volgens mij niets speciaals, maar die felgele 6K was vroeger in ieder geval een TDI... Weet alleen niet of hij de motor ondertussen vervangen heeft voor iets met meer pk's...

EDIT: Nope, staat in z`n signature op pagina 3... Is een 1.9 TDI GT Sport :) Wel redelijk rap volgens mij... Hier is z`n verbouw topic: Klik

dat ding is wel vet hoor, 70mm spoorverbreders als ik het me goed herinner, ziekelijk gewoon :bonk:

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Vanaf vandaag mag je 130 rijden op sommige wegen toch?

Vandaag met onze micra richting de dealer voor de mazda 6. De laatste sprint met de micra :(

Oprit richting A4 vanaf de kruidhuisweg in Delft. In het rijtje stond een BMW 520D, een Seat ibiza ( de nieuwe ) en onze micra als laatst op de linkerrijbaan en op de rechterrijbaan een vrachtwagen + nog wat auto's. Met z'n 3en volgas via de buitenste baan naar de binnenbocht. Na de bocht doortrappen richting de 150 met inloop naar de Seat. Seat ging naar rechts en wij erlangs ( natuurlijk duimpje ), BMW nam afslag en niet meer teruggezien traantjes.gif Toen maar rustig doorgereden naar afslag rijswijk.

En op de terugweg een Porsche GT3 die een snelheid of 170 reed... daarachter een Audi A4 2.0 TDI, Een Mercedes E500, een BMW 525d en een Audi Q5 in het wit, met z'n 5en achter mekaar, wij probeerde bij te komen met de 6 die we vanmiddag terugkregen van de Dealer. Maarja, het was wel onmogelijk aangezien er een Toyota Prius een vrachtwagen wou inhalen. De mazda 6 dus net terug van de dealer met inmiddels een setje nieuwe ruitenwissers en ook nieuwe remsnaar. Over 2 maandjes zijn de achterbanden aan de beurt. :)

Geplaatst:

Gohh, zou ik ook eens elke auto beschrijven die ik tegen kom op de weg

Dan kan ik nog wel even blijven typen...

Ik heb overigens voor volgende week woensdag een afspraak staan om de schroefset te laten monteren

Het is toch de AP set geworden :D

Dit weekend maar even de 17 inch met zomerbanden eronder zetten, dat is wat makkelijker met verlagen ^_^

Ben benieuwd hoe het gaat staan

Meteen op zoek naar een veerpootbrug, die ik dan ook Kawasaki groen ga spuiten (net als de remklauwen) :)

Geplaatst:

Kijk als je vanaf kleins af aan al weet welk autoembleem bij welk automerk hoort, heb je er gewoon kennis van. Later herkende ik via de velgen welk automerk het was en nu weet ik welk model bij welke auto hoort. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Same here! toen ik in de kinderwagen zat wist ik al te vertellen "Kijk mam, dat is de P van parkeren!" xD

Ben 18 jaar en m`n kamer staat vol met zo`n 30 modelauto's :clown:, van schaal 1:18 tot 1:43(met als nieuwste aanwinst een zeer gedetailleerde Seat Ibiza GTI Evo 2 rallywagen in 1:43 :D)

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Ik heb bijna geen modelauto's, behalve een Porsche GT3 op 1:18. Maar die heb ik half afgemoord tijdens het spelen ermee op het kleed. :(

Voor de rest heb ik nog een hele verzameling speelgoedautotjes die ik binnekort geef aan een neefje. Maargoed, daar zijn natuurlijk ook bijna allemaal de deurtjes van kapot of er is een wieltje vanaf omdat ik er te hard op heb lopen drukken. :puh:

Trouwens:

Wat vinden jullie van die car configurators van BMW, Audi enzovoort. Ik vind het wel lachen, maarja het blijft altijd een droom om zo'n Audi R8 samen te stellen. :puh:

Geplaatst:

Ik vind die car congigurator juist leuk.Voor de mensen die (serieus) een auto willen kopen bv een Audi R8 is het (voor mij) toch wel leuk om te weten wat je kunt nemen en wat niet en dat je al een idee hebt van de prijs met de opties die je wilt.

Geplaatst:

Ik had het niet over mij, ik heb het ooit voor de grap gedaan gewoon uit nieuwsgierigheid.Als ik het geld had of ooit zou verdienen,dan zou ik het zeker kopen.Maar ik heb het niet en ik zal het waarschijnlijk nooit verdienen.

Ik had het meer over de mensen die dus serieus een auto willen kopen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...