coolnniek9 Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 We hebben een BMW M5 en een Mitshubishi Lancer Evo 2008 Mitsubishi geimporteerd? Vertel is wat meer over je M5 en de lancer evo Reageren
Rullez Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Rullez ik heb laatst wéér een Golf 4 gezien waarbij ze de knipperlichten van voren in die gaatjes d'r onder hadden gepropt, en die chrome stukjes eronder naar boven gezet... Ziet er zo veel mooier uit! :O Als je een keer 2 extra koplampen kan vinden moet je dat echt proberen :O Ik heb er geen chrome stukjes in, dat is volgens mij me mistlicht.... Komt iniedergeval licht vanaf. Sowieso blijven deze koplampen niet lang, wil volgende maand donkere koplampen met xenon en US Running Lights. Ziet er best wel kaal uit, zonder een achterruit wisser Maar wat voor lip is dat? een Jubi-lip? Ziet er wel erg lekker uit Vind het juist netter staan als met, maar iedereen ze smaak. Is een beetje Jubi idee maar lijkt er niet 100% op. Weet nog niet of ik hem erop houd. Is puur een probeersel. Waarom haal je eigenlijk die ruitenwisser eraf? Dat belemmert je zicht zo hard als het geregend heeft en je kan de regen niet wegvegen. Ik vind het strakker staan daarom heb ik het eraf gehaald. Zien later wel hoe het uitpakt, heb alles nog liggen binnen 10 minuutjes kan hij het weer doen. Reageren
moechy Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Rullez ik heb laatst wéér een Golf 4 gezien waarbij ze de knipperlichten van voren in die gaatjes d'r onder hadden gepropt, en die chrome stukjes eronder naar boven gezet... Ziet er zo veel mooier uit! :O Als je een keer 2 extra koplampen kan vinden moet je dat echt proberen :O Ik heb er geen chrome stukjes in, dat is volgens mij me mistlicht.... Komt iniedergeval licht vanaf. Sowieso blijven deze koplampen niet lang, wil volgende maand donkere koplampen met xenon en US Running Lights. Ziet er best wel kaal uit, zonder een achterruit wisser Maar wat voor lip is dat? een Jubi-lip? Ziet er wel erg lekker uit Vind het juist netter staan als met, maar iedereen ze smaak. Is een beetje Jubi idee maar lijkt er niet 100% op. Weet nog niet of ik hem erop houd. Is puur een probeersel. Waarom haal je eigenlijk die ruitenwisser eraf? Dat belemmert je zicht zo hard als het geregend heeft en je kan de regen niet wegvegen. Ik vind het strakker staan daarom heb ik het eraf gehaald. Zien later wel hoe het uitpakt, heb alles nog liggen binnen 10 minuutjes kan hij het weer doen. Ieder zen ding hoor. No offence ^^ Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Ok mijn auto (PS Rook met PC toegevoegd Auto staat stil hoor ) Reageren
Mythbuster Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 (bewerkt) Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken 25-MM-GX. Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken 25-NM-GX. Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken 25-NM-CX. Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken 25-MM-CX. Dat betekend dus: die auto is allang afgeschreven/staat niet meer op kenteken geregistreerd/is niet meer in Nederland geregistreerd. Helaas. Ga nu maar weer gewoon netjes 15 jaar oud zijn. (bron: RDW) @Rullez: Nouja je snapt wat ik bedoel... Mistlicht met knipperlicht vervangen Kijken of het lukt Heb 't namelijk vaker gezien. Bewerkt: 11 maart 2011 door Mythbuster Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken 25-MM-GX. Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken 25-NM-GX. Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken 25-NM-CX. Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken 25-MM-CX. Dat betekend dus: die auto is allang afgeschreven/staat niet meer op kenteken geregistreerd/is niet meer in Nederland geregistreerd. Helaas. Ga nu maar weer gewoon netjes 15 jaar oud zijn. (bron: RDW) @Rullez: Nouja je snapt wat ik bedoel... Mistlicht met knipperlicht vervangen Kijken of het lukt Heb 't namelijk vaker gezien. Oei. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 (bewerkt) Gisteren stond er op z`n profiel: " 15 years old" op z`n profiel ofzo xD En nu 18 years old Birthday: 30 August 1992 Beetje zielig Bewerkt: 11 maart 2011 door Mythbuster Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Gisteren stond er op z`n profiel: " 15 years old" op z`n profiel ofzo xD En nu 18 years old Birthday: 30 August 1992 Beetje zielig En daar gaan we weer... Net zoals in de chat. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Ehm, ik zag in je sig; 'Is er leven na de dood? Steel m'n Trabi en je weet het!' en ik ging daarvan uit dat je een Trabant had. Of zeg ik nu iets verkeerds :$ Neenee, ik heb inderdaad een Trabant. Ik ben er nog aan bezig, dus hij is niet tiptop, maar hij rijdt wel al goed. Filmpje van m'n Trabant die rijdt zie mijn website (signature). Noem me dom, maar ik kan hem nergens vinden :$ Rullez, netjes gedaan man! Lipje staat 'm veel beter. Toch vind ik dat je je auto zo moet bouwen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Ehm, ik zag in je sig; 'Is er leven na de dood? Steel m'n Trabi en je weet het!' en ik ging daarvan uit dat je een Trabant had. Of zeg ik nu iets verkeerds Neenee, ik heb inderdaad een Trabant. Ik ben er nog aan bezig, dus hij is niet tiptop, maar hij rijdt wel al goed. Filmpje van m'n Trabant die rijdt zie mijn website (signature). Noem me dom, maar ik kan hem nergens vinden Rullez, netjes gedaan man! Lipje staat 'm veel beter. Toch vind ik dat je je auto zo moet bouwen NOOOO WAYYYY Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 25-NH-GX je faalt gast Als je 13 bent, ga dan niet doen alsof je 18 bent. Word je hier echt niet populair mee hoor. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 (bewerkt) Ok mijn auto (PS Rook met PC toegevoegd Auto staat stil hoor ) Ik heb liever een Golf Limited dan zo'n BMW raghok Enigste fatsoenlijke BMW's zijn een M3 E30 (Evo 2) en de BMW's daarvoor, en dan sommige E36's Bewerkt: 11 maart 2011 door GolfG60 Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.