GolfG60 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 @GolfG60: inderdaad! Die Golf op die foto is echt ZALIG! Snelste golfje totdat de R32 kwam(210pk), slechts 71 gebouwd, dus echt iets speciaals dat ding Reageren
Mythbuster Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 (bewerkt) 25-NH-GX je faalt gast Excuseert u mij meneer! Ik heb het helaas verkeerd gelezen. Vergeeft U mij?.... Ik wil eigenlijk nog wel eens een paar foto's van je auto zien! (achterkant enzo)... Kan het dat jouw auto ooit op internet heeft gestaan bij een review toen de E46 M3 net uit was?... Staat me iets van bij dat ik datzelfde plaatje namelijk ooit eens op een site als autoweek.nl heb gezien... Die hadden volgens mij ook een M3 in die kleur om te reviwen... Heb de foto volgens mij vaker gezien... Kuch... Dat is typisch... Stond in 2009 te koop... Zit je paps toevallig op een BMW forum? Meerdere mensen kennen deze auto als de M3 die Autoweek.nl ooit had: Vraagprijs 27.500,- Is volgens mij de M3 van die van autoweek: http://www.vandenhengelbmw.nl/occasions.php Dacht dat de auto stilstond en dat jij de rook had toegevoegd?... Bewerkt: 11 maart 2011 door Mythbuster Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Biglife, je lult hard... en dat wisten we al vanaf het begin, stop dr maar mee want we hebben het door. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Ik voel me zo langzamerhand wel een buiten beentje worden tussen al die Duitsers hier Anyway, hier nog maar wat foto's dan... Betere foto's volgen, morgen wasdag! Reageren
GolfG60 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 (bewerkt) @GolfG60: tof! Ook leuk dat ze die dan (vrij) origineel hebben gehouden! Ik geloof ook niet meer veel van wat Biglife zegt! Misschien kan hij nog wat meer foto's van 'zijn' auto tonen? Dan geloof ik hem misschien. Die op die foto is helemaal origineel, de limited heeft namelijk smalle US bumpers, met die spatbord verbreders erop en dan die onderlip. Die kleur is de enigste kleur die er voor de limited beschikbaar was, slechts 2 limited zijn 3-deurs en hij valt op door voornamelijk de blauwe bies op de grill. En fabriek die driedelige BBS RS wielen, 15". Daarnaast heeft ie leer, stoelverwarming, en nog meer snufjes wat ik zo even niet weet En dan nog het belangrijkste, een 1.8 liter 16 klepper met G-lader waardoor ie 210pk levert en dat brengt ie nog eens over op een Syncro aandrijving Dus best wel een luxe wagen voor die tijd, en ook best wel snel Bewerkt: 13 maart 2011 door GolfG60 Reageren
Rullez Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Ik vind het strakker staan daarom heb ik het eraf gehaald. Zien later wel hoe het uitpakt, heb alles nog liggen binnen 10 minuutjes kan hij het weer doen. En werkte hij goed? Want wij hebben wel al problemen gehad met achterruitenwisser van Golf 3. Geen problemen mee hoor, werkte goed. Vind hem zo alleen mooier. @Rusty: Lekkah laag man!! Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 @Rusty: moet je een Duitse wagen kopen he Nee bedankt, slechte ervaringen mee Owjah, vriend van me heeft ook een Golf MK1 Cabrio, een 1.8 GLI met eehm, 110 pk ook Weitec schroefsetje eronder, voor de rest helemaal stanaard Maargoed, mijn persoonlijke mening, ik vind de Golf MK1 en MKII gewoon niet mooi, sorry :$ @Rullez, thnx! Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 kan wel dat je 'm daar hebt gezien mn pa heeft 'm daar namelijk gekocht Trouwens hij is kapot: Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 kan wel dat je 'm daar hebt gezien mn pa heeft 'm daar namelijk gekocht Trouwens hij is kapot: Oei , heb jij dat gedaan? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 kan wel dat je 'm daar hebt gezien mn pa heeft 'm daar namelijk gekocht Trouwens hij is kapot: Oei , heb jij dat gedaan? Jep kga morgen voor een nieuwe kijken (Geen BMW) Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 WTF, hoe heb je dat voormekaar gekregen en dan nog alleen pijn aan u hand ? Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 @Biglife Knijp eens in je arm, je droomt/fantaseert te veel Zeker toevallig vandaag die auto in puin gereden, wow, dan ben je er goed vanaf gekomen, knappe jongen! Ow wacht, die foto komt ook van het internet Whaha, wat een figuren hier toch Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 (bewerkt) kan wel dat je 'm daar hebt gezien mn pa heeft 'm daar namelijk gekocht Trouwens hij is kapot: En je had alleen last van je hand? Het wordt steeds ongeloofwaardiger... Ot: Ik wil graag als eerste auto de Peugeot 205GTI. Eerst kijken naar de 1.9 en anders de 1.6. Bewerkt: 11 maart 2011 door Danoontje_nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.