Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nah, heb ondertussen alles wel wat vervangen moet en vervangen kan worden, misschien even een nieuw zijknipperlichtje halen, is een beetje beschadigd, maar dat zou dan ook alleen voor de mooiigheid zijn... Nieuwe deur heeft trouwens toch best wel wat lakschade maar goed, beter dan die kromme deur die er nu op zit.. Zijscherm heeft ook wel één opvallend deukje, maar denk dat ik die er wel uit krijg...('t moet perfect zijn bij mij :$ ). Achterspatbord moet ik voor lassen dus dat moet maar met opvulsel en een spuitbusje of zo...

Hebben wel een foto ingezonden naar de krant. Gelijk reactie gehad van iemand 'n paar straten verderop... "Ja mijn brommobiel is 2 weken geleden ook omgegooid, dus als je nog reacties krijgt over wie het eventueel gedaan heeft wil je het mij dan ook laten weten" ..... :duh: Sowieso kom je niet langs die gast z`n huis als je van de kroeg langs mijn huis gaat, en sowieso denk ik niet dat zoiets verband met elkaar heeft...

'T enige wat we weten is dat ze bij 2 huizen in onze straat tussen 3:30 en 4:00 uur snachts wat hebben gehoord, en een van de buren heeft het raam nog open gehad om te kijken, maar kon niets zien(stond muurtje voor, op de hoek)... Krant is nog niet overal bezorgd, maar denk niet dat ik er nog reacties op kan krijgen verder.

Moet morgen of overmorgen in één middag het raammechanisme, raam, én de hele deur overzetten... Met die deur ben ik al 'n hele dag aan het klooien denk xD

God wat zou ik 'm graag helemaal perfect opknappen en professioneel laten spuiten, in originele kleur :(...

Bewerkt: door Mythbuster
  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Maar ehh, is het normaal dat je auto zichzelf als kaasschaaf gebruikt op je handen? Ging op een gegeven moment ergens langs, of schoot uit met schroevendraaier of zo... zit er zo`n dikke snee in boven m`n nagel, centimeter breed heel m`n vel er af, bloeden als een rund natuurlijk xD En dan gewoon doorwerken(had het niet zo in de gaten eerst xD), totdat ik op gegeven moment allemaal bloed aan m`n handen zag zitten xD...

Zo bekend :schater:

Heb eens aan een metalen pakking(0,10mm) gesneden omdat ik uitschoot, snee van 2 cm lang en zeker 2 a 3 mm diep op mijn duims binnenkant.

Gewoon pleistertje erop en doorwerken, uiteindelijk zat ie nog vol vuil etc. maarja, moet toch wat he :puh:

En Moechy neemt de Fiat Punto van zijn mams over, dat wordt zijn nieuwe Italiaantje ;)

En over die BMW, die met schade heeft crème kleurig interieur en die van autoweek volgens mij zwart leer :schater:

Maar hoe ernstig is de schade op je spatbord en deur die je er nu in hebt?

Geplaatst:

Myth het spijt me echt van je auto man, echt zonde zo. Hoe zit het eigenlijk met je gril. is die ook stuk? Ik was gisteren namelijk even in de schuur en zag dat wij nog een gril hadden voor jou type seat. Als je er wat aan heb moet je maar een gril geven. Dan mag je die voor noppes op komen halen. ;)

Geplaatst:
@Rusty: Mooi laag! Maar zou je achterkant 'n cm hoger doen of je voorkant 'n cm lager... Wielkassen zijn net niet in balans heb ik het idee... Zou 'm zeker niet veel lager doen want ziet er héél goed uit zo. Dat ze dat bij de Peugeot dealer doen?! :O ... (tenminste... al die Peugeots...?)

Thnx!

Voorkant ga ik zometeen denk ik nog iets verstellen, misschien achterkant ook nog iets, moet even kijken :D

Haha, dit is geen Peugeot dealer, maar ik hebben laten doen bij De Snelle Leeuw Utrecht, dat is een tuning garage voor Peugeots

Daar gaan ze van bodykits en verlagingen tot complete motor swaps ;)

En jah, je auto hoort een kaasschaaf te zijn, ook altijd last van :schater:

Owjah, enne, iedereen zo naar buiten toe, ideaal sleutel/was weer vandaag :puh:

@GolfG60: Spatbord en deur zijn helemaal krom :puh: Stootstrips, handgreep en spiegel hebben op allerlei plaatsen een deuk in het blik geduwd doordat het gewicht daar op rustte... Zo erg zelfs dat ik heel de deur heb moeten verbuigen om het raam er in te krijgen, die ging namelijk totaal niet dicht en klemt zelfs nog steeds :puh: Zonder stootstrips had ik waarschijnlijk kromme wielkas randen gehad dus mag nog niet klagen vind ik... Iemand enig idee hoe ik die stootstrips van m`n oude deur en spatbord afkrijg en weer op de nieuwe plak? Heb namelijk nog nergens nieuwe gezien van dezelfde stijl, en vind degene die ik heb wel mooi eigenlijk :puh:....

@Golf_MK1: Komen er nog aan, nu eerst huiswerk doen ;)

EDIT: Foto's...

Foto1269.jpg

Foto1270.jpg

Foto1271.jpg

Foto1272.jpg

(Dat is trouwens pappa z`n Ford Fuckus... :clown: )

Myth het spijt me echt van je auto man, echt zonde zo. Hoe zit het eigenlijk met je gril. is die ook stuk? Ik was gisteren namelijk even in de schuur en zag dat wij nog een gril hadden voor jou type seat. Als je er wat aan heb moet je maar een gril geven. Dan mag je die voor noppes op komen halen. ;)

Grille is niet beschadigd, maar wel net zo verweerd als de motorkap en zo.... Als die grille die jullie hebben dus in de goede kleur is zou ik dat misschien wel graag willen!

Overigens... Eigenaar sinds nieuw, 12 jaar oud... *kwijl*... Als die van mij ooit total loss is, herinner me er dan aan dat ik een rode facelift Ibiza moet kopen!

CupraMar112.jpg

Wait what? Italiaantje? :O... oh die scooter? :puh: Of Lancia Delta, of Alfa?

De Fiat Punto 1.2 Benzine. Ik denk een 16 klepper of 8 kan ook. Weet het niet meer.

Maar men brommer is een yamaha = japans :puh:. Eerst die verkopen xD.

En als ik die punto heb, post ik wel eens foto's. Hij is echt vuil. Dus moeten nog nieuwe matjes in en nieuwe overtrekken.

Maar eerst laat ik de koppakking maken op men pa zen kosten :engel::puh:.

Hij is 8 of 9 jaar oud, maar heeft nog nooit iets voorgehad. Buiten uitlaat 1x stuk en dan nu de koppakking :puh:.

Maar +- 90.000 km, dus heb ik eigenlijk wel een goede zaak gedaan als ik men geld aan men paps geef :puh:.

Bewerkt: door moechy
Geplaatst:

@Golf_Mk1: Hij wordt weer prachtig straks! Let maar op!

Deur zit er in! :D

Foto1290.jpg

Foto1291.jpg

Met mijn blauwe zaklamp kun je hele leuke dingen :D(gewoon op zijkant schijnen geeft een reflectie alsof ik neon onder de auto heb xD)

Foto1293.jpg

It's ALIVEEEE

Foto12982.jpg

Foto12983.jpg

Achterin, moest eraf omdat ik anders de bumper niet los kon maken, en die moest weer los omdat anders het spatbord er niet af kon... Heb heel m`n auto uit elkaar moeten halen omdat dat stel idioten m`n deur en spatbord vernaaid hadden... Maar dat kun je denk ik ook wel uit m`n eerste foto halen...

hij hebben een mooie Golf Mk1 1.6 8 klepper op LPG restauratie gekocht!

Edit: iemand moet weer met mij zaken bemoeien hé! Gek en RPG :bonk:

Bewerkt: door onbekendeIV

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...