SanFierro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 hallo, ik ben pas 10 en ik kan geen engels duz wild iemand dit vertallen plz en waar kan juh het download ik sie het nergens 10? Dan mag jij dit nog helemaal niet spelen :lol: Dus ga eerst maar Engels leren een ook maar Nederlands en dan GTA spelen...... Ga jij ook maar eens Nederlands praten en loop die jongen niet zo aftekraken. Nu weer ontopic. Nog nooit de voorkant van SA gezien?????? <_< En dat wietblad kan ik niet in San Fierro vinden en ook niet in Las Venturas....
Tha CheatMaster Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 En dat wietblad kan ik niet in San Fierro vinden en ook niet in Las Venturas.... Kan pas in de Desert en het lukt aleen op PC.
nick_vd_berg Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 ik kon die w**d tattoo gewoon laten zetten in een tattoo shop zonder iets met een jetpack ofzo te doen. :huh:
nick_vd_berg Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) k ben ook nog maar 11 en kan wel een beetje engels B) *Gebruik de Edit-knop! Bewerkt: 17 juli 2005 door Se7en
Tha CheatMaster Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 ik kon die w**d tattoo gewoon laten zetten in een tattoo shop zonder iets met een jetpack ofzo te doen. :huh: Kijk eens ff op de vorige pagina... Dat staat daar al allemaal uitgelegd.
B-Dup Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 op de pc versie kun je gewoon naar die tattooshop in SF gaan en de ps2 versie <_< screen? bij die tattooshop in SF heb ik geen wiet tattoo's gezien hoor
Eli R Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 op de pc versie kun je gewoon naar die tattooshop in SF gaan en de ps2 versie <_< screen? bij die tattooshop in SF heb ik geen wiet tattoo's gezien hoor
B-Dup Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) ja op de pc (zoals ik al zei), maar niet op de ps2 <_< daar moet je via die hidden interiors Bewerkt: 17 juli 2005 door B-Dup
hanff Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 op de pc versie kun je gewoon naar die tattooshop in SF gaan In de PS2 versie kan je alleen in de hidden interiors die speciale tattoos halen zoals wietblaadjes en maya-bird en de rasta leeuw. ...echt waar...ik heb het gister nog gechecked. :rolleyes:
Fabelous_P Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Zie je dat vind ik faya van R* Eerst komt de ps2 dan kan je bijv. niet die tatoes krijgen. Maar bij de pc wel <_< Dat is altyd bij Gta Kvind dat ze ps2 pc en xbox tegelijk uit moeten komen. Want dit is vals . Maaruh welke tatoes kan je allemaal krijgen dan die weed en....
W3sl3y Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Zie je dat vind ik faya van R*Eerst komt de ps2 dan kan je bijv. niet die tatoes krijgen. Maar bij de pc wel <_< Dat is altyd bij Gta Kvind dat ze ps2 pc en xbox tegelijk uit moeten komen. Want dit is vals . Maaruh welke tatoes kan je allemaal krijgen dan die weed en.... kijk 2 posts boven je...
Tha CheatMaster Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Zie je dat vind ik faya van R*Eerst komt de ps2 dan kan je bijv. niet die tatoes krijgen. Maar bij de pc wel <_< Ja maar bij de Ps2 versie heb je dan wel die tatoos van San Fierro. Niet dat dat veel is ofzo.
B-Dup Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Zie je dat vind ik faya van R*Eerst komt de ps2 dan kan je bijv. niet die tatoes krijgen. Maar bij de pc wel <_< Ja maar bij de Ps2 versie heb je dan wel die tatoos van San Fierro. Niet dat dat veel is ofzo. welke tattoo's van San Fierro? die zijn gewoon dezelfde als in Los Santos alleen in Las Venturas heb je andere tattoo's (dobbelstenen enzo)
ZeroHero Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 wat is er zo bijzonder aan een wietblad als tattoo :huh: ik heb hem zelf ook, maar ik ben gewoon naar een Tattoo-shop gegaan. Bij mij kan ik hem gewoon standaard doen :blink: Zonder speciale manier
Recommended Posts