Jump to content

Verboden tattoo's


Ducati_Babe

Recommended Posts

Area 69 lukt wss ook niet.. of iemand moet het wel zijn gelukt

Ik probeerde het zelf ff na school.. en moest een behoorlijk eindje vliegen vanaf de gym :D

Eenmaal aangekomen in de desert + lv zie ik 1 grote plaat met alleen maar water :huh: en een zwarte lucht.. mijn player position ff voor de zekerheid op area 69 gedumpt maar niks te zien.. ja wel iets maar dat is : Water? :o

De interieuren hebben qua plaats niets met de gebouwen te maken. Het kan dus best zijn dat Area 69 onder bijv. Mnt Chilliad ligt.

Daarnaast zijn er ook interieuren die je via via moet bereiken. Je moet dan eerst weer door een gele marker van een ander interieur. Het kan dus even duren voordat Area 69 wordt gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutsj

    8

  • Ducati_Babe

    8

  • GTA 0wn3r

    6

  • B-Dup

    6

Je kan Area 69 in door onder het level door te vliegen.

De Jetpack blijft respawnen in die luchtschacht.

waar zou je onder het level kunnen komen? :huh:

Heb je het filmpje bekeken? Heb je een beetje de posts gelezen?

GANTON GYM ;)

Link to comment
Delen op andere websites

JaJa dat weetik ''Gta 0wner'' maar ik vraag gewoon hoe je onder de map BIJ AREA 69 kan komen.. ik weet zelf echt wel dat je bij de ganton gym erin kan komen. En volgens mij weet se7en waar je onder de map kan komen en area 69 ik kan ;) dat wil ik dus weten

Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig dat je de Jetpack cheat nodig hebt, kan ik het niet in me goede savegame gebruiken:(

[Edit]Weet iemand of er een kans is dat ik via de glitch in een van de huizen nabij Madddogs crib, in de Blue Hell kan graken en zo naar die tatooshop kan vliegen?

De jet pack kan je bij je vliegveld krijgen na een missie, als je hem daar hebt gevonden vlieg gewoon naar het plek alleen het duurt beetje lang maar wel beter dan onbruikbare save game.

Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig dat je de Jetpack cheat nodig hebt, kan ik het niet in me goede savegame gebruiken:(

[Edit]Weet iemand of er een kans is dat ik via de glitch in een van de huizen nabij Madddogs crib, in de Blue Hell kan graken en zo naar die tatooshop kan vliegen?

De jet pack kan je bij je vliegveld krijgen na een missie, als je hem daar hebt gevonden vlieg gewoon naar het plek alleen het duurt beetje lang maar wel beter dan onbruikbare save game.

Ik weet dat je hem daar kan halen, maar via de bluehell kan je niet in de blueheaven komen, heb ik nu ontdekt, ben in de ganton Gym van onderaan er in gevlogen, maar vond geen manier om in de blueheaven te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ff gezocht en wat gevonden.. het was een engelse tekst dus wat lastig om te vertalen.

Er blijkt veel verwarring te zijn, Dus ik probeer het uit te leggen. De de zwarte wereld die je kan bereiken via de Ganton Gym is gewoon heel hoog in de lucht.. veel hoger dan dat de vliegtuigen kunnen bereiken. Maar met dit trucje kun je hier komen, je kan er dan rondvliegen met een jetpack en verschillende interieurs bezoeken. Je moet wel oppassen dat je hoog blijft vliegen.. want als je te laag vliegt beland je in de Geesten wereld en daarin kan je geen interieuren bezoeken ( dit is denk ik het probleem dat de meesten hebben ;) ) Nu zal ik de instructies geven :

1) Ga naar de Ganton Gym

2) Kill alle 4 de mensen binnenin ( geen idee waarom :puh: )

3) Zet de jetpack-cheat aan

4) Loop naar het gele ''icoontje'' bij de deur als je hierin staat moet je recht omhoog vliegen, je zult recht door het dak gaan, land hierop.

5) Vlieg 2 blokken oost en je zult een geel ''icoontje'' zien, land hierop/dichtbij en je zult CJ naar binnen zien lopen.

6) Je zit in het Angel pine motel gebouw. Gebruik de jetpack cheat weer zodat je hem op je rug hebt.

7) Je kunt nu omhoog vliegen en door de zwarte ''interieuren'' wereld vliegen.

Wat waarschuwingen...

1) Als je te hoog vliegt kom je vast te zitten en kun je jezelf niet meer bewegen!! en als je te laag gaat kom je in de ''geesten wereld'' ( je ziet de voetgangers,wapens,police bribes, vissen en kwallen ) Het is wel grappig maar het wordt saai na een tijdje.

2) Als je heel even het ''LOADING..'' schermpje ziet betekend dit dat je veel te laag bent gegaan, je zult opnieuw moeten laden.

Een tip voor tijdens het vliegen : Als je je hoogte niet goed kunt zien moet je niet X de hele tijd blijven indrukken omdat je daarmee langzaam naar beneden gaat!

Gewoon om de tijd ff naar boven vliegen ( niet te ver! ) en daarna weer naar voren.

Ennuh de interieurs.. er zijn er al 26 gevonden! En ja 1 van die allen is de verborgen tattoo shop.. waar je verschillende ''illegale'' tattoo's kan krijgen.

Er is een mapje gemaakt waar alle interieurs op staan : Klikje =)

En tja liberty city?... we blijven zoeken!.. niemand weet zeker of je hem daar boven kan vinden.. maar wie weet!! blijf zoeken! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Om in blueheaven te komen is het noodzakelijk om de eerste locatie zoals aangeduid in het filmpje te bezoeken, pas als je daar opstijgt met de jetpack kom je in bleuheaven. Zoniet blijft alles zwart.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel leuk allemaal en ik ben al bij andere gebieden geweest... Maar de tattooshop kan ik echt niet vinden zelfs als ik precies dezelfde hoogt en snelheid vlieg als in het filmpje zie ik niet het gele driehoekje... Weet iemand waar dit aan kan liggen?? :o :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier voor 101e × uitleg over cheats:

Als je op je memory card 1 blok hebt met je savegame zonder cheats en 2e wel heeft het geen invloed op saveblok 1 het is appart opgeslagen, je hebt gewoon 2 apparte blokken die niks met elkaar kunnen.

Dus het heeft geen invloed op jou andere savegames.

Als je wat anders bedoeld dan had ik het verkeerd.

Je kan met jou andere save blok nog steeds 100% halen als je geen cheats hebt gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...