Jump to content

Verboden tattoo's


Ducati_Babe

Recommended Posts

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutsj

    8

  • Ducati_Babe

    8

  • GTA 0wn3r

    6

  • B-Dup

    6

I'm an explorin' son of a bitch, so I wish I could take credit for this. Instead, I believe credit goes to a person by the handle 'nickoteenpatch'. I found this while sluming around some other sites.

You *CAN* get the forbidden tattoos without the use of a cheat device. The link below will provide you with 6 different servers from which you can download a video showing how to access the Interior Universe. Once you have seen the video, you will understand why 'interior universe' is the best description.

There is a lot to explore here folks, and the surface has not even been scratched!

kan iemand dit please voor mij vertalen????

If you are into exploring 'forbidden' areas, this is a must.

I'll update here with info as I learn it myself. This is VIRGIN TERRITORY, FORLKS. No one other that the programmers themselves know what's all in here!

Enjoy!

Note: Though no cheat device is needed, the Jetpack code is nescessary. For those of you that don't know it, this is a good opportunity to discover this sites wonderful Search Function

http://Forbidden Tattoo's

Edit: Look for some additional edits in the future, as I refine what I'm learning, I'll but it here to hopefully reduce the numere of redundant questions.

Link to comment
Delen op andere websites

wie kan dit voor mij vertalen????????^^^^^^

enne ik weet nie als ik op die link lkik waar ik dan moet kijke

maar.......

als ik op die site ben staan er twee links en vanaf geen een link staat ergens dat je hem daar kan downloaden

enne....... windows media kan um nie afspele

Bewerkt: door gta: sa master
Link to comment
Delen op andere websites

wie kan dit voor mij vertalen????????^^^^^^

Als jij voortaan beloofd de edit knop te gebruiken ipv. een extra post te maken :-)

Er staat feitelijk niets in heel dat bericht.

Hij onderzoekt graag, had gewild dat hij de ontdekken was maar dat is waarschijnlijk 'nickoteenpatch'. Je kunt de verborgen Tattoo's halen zonder cheatdevice (Gameshark, Action Replay) maar je heb wel de Jetpack-cheat nodig.

De ruimte waar je kunt komen noemen ze interieur-universum, als je er geweest bent weet je waarom.

Het is een nog maagdelijk gebied waar nog maar heel weinig ver bekend is. Zelf de programmeurs weten niet wat zich er allemaal bevind.

Via de link (WELKE GEEN LINK IS) kun je op 6 sites video's vinden hoe je er moet komen.

Er staat dus niets in wat al niet in dit topic te vinden is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Waarom moet je eigelijk eerst al die luitjes in de gym dood maken??

en waarom is tattoo een andere kleur bij iedereen??

Sorry Voor Als Dit Overbodige Post Is :) Maar ik ben gewoon nieuwschierig :D

Alvast Bedankt!

Bewerkt: door GTA:SA.Roon
Link to comment
Delen op andere websites

hee maar in smoke's crack palace heb je ook zoon gebied waar de muur gedeeltelijk gesloopt is. kan je daar bovenin ofzo niet met je jetpack achter komen?

Link to comment
Delen op andere websites

map 1 is de wereld waar je rijd

de 2de map is een speciale map voor alle winkels en dingen waar je in kan

ook bijvoorbeeld gebruikt voor filmpjes zoals liberty city

omdat je de ganton gym ingaat ga je ook de 2de map in, dat door het dak kan is een fout die hebben ze niet ondoorgaanbaar gemaakt, het is niet de bedoeling dat jullie hier rond lopen te kloten, maar is wel leuk ^_^

dat die tattoo shop er nog in zit zal wel met regels uit hebben te staan van wiet ofzo, maar de missies hebben er ook nog me te maken beetje vreemd dus. ze zouden wel denken waarom weg halen als ze er toch niet bij kunnen, achja fouten maken is menselijk

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
En het zijn nu net zo'n glitches die het spel net dat ietsje extra geven vind ik :puh:

moet je in de gym zaal gaan en dan met je yatpak naar boven vliegen???

Dat zie je toch in dat filmpje op de eerste pagina? :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...