Jump to content

Verboden tattoo's


Ducati_Babe

Recommended Posts

Hier voor 101e × uitleg over cheats:

Als je op je memory card 1 blok hebt met je savegame zonder cheats en 2e wel heeft het geen invloed op saveblok 1 het is appart opgeslagen, je hebt gewoon 2 apparte blokken die niks met elkaar kunnen.

Dus het heeft geen invloed op jou andere savegames.

Als je wat anders bedoeld dan had ik het verkeerd.

Je kan met jou andere save blok nog steeds 100% halen als je geen cheats hebt gebruikt.

of kijk ff rond op cheatsite's

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutsj

    8

  • Ducati_Babe

    8

  • GTA 0wn3r

    6

  • B-Dup

    6

Wat waarschuwingen...

1) Als je te hoog vliegt kom je vast te zitten en kun je jezelf niet meer bewegen!! en als je te laag gaat kom je in de ''geesten wereld'' ( je ziet de voetgangers,wapens,police bribes, vissen en kwallen ) Het is wel grappig maar het wordt saai na een tijdje.

Dus zou het ook mogelijk moeten zijn om van Bluehell naar blueheaven te gaan zonder in de Ganton gym de cheat te doen? Aangezien je van heaven ook naar hell kan gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan Area 69 in door onder het level door te vliegen.

De Jetpack blijft respawnen in die luchtschacht.

Mss een wat late reactie maar het is mij eindelijk gelukt.. om ook echt IN AREA 69 TE LOPEN, onder de grond he ;) dus niet ''buiten de doorzichtige muren'' te vliegen maar weer in het gebouw te lopen :) best kikke.. alleen jammer dat die ''sluizen'' of ''metalen deuren'' niet openstaan.. nou kan je niet meer bij de jetpack :(

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is denk ik niet bedoeld als grapje.. ik zie er namelijk niks grappigs in :S

gewoon een map fout waardoor je via een dak in een ''verboden wereld'' komt.

Maar ik twijfel toch wel weer.. want waarom zou je een tattoo shop met verboden tattoo's maken ergens hoog in de lucht <_< als je hem niet in het spel zou willen hebben, verwijder je hem toch wel? beetje amateuristisch van een professioneel bedrijf :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is denk ik niet bedoeld als grapje.. ik zie er namelijk niks grappigs in :S

gewoon een map fout waardoor je via een dak in een ''verboden wereld'' komt.

Maar ik twijfel toch wel weer.. want waarom zou je een tattoo shop met verboden tattoo's maken ergens hoog in de lucht <_< als je hem niet in het spel zou willen hebben, verwijder je hem toch wel? beetje amateuristisch van een professioneel bedrijf :)

Het zal misschien makkelijker zijn om hem te laten staan dan te verwijderen. Zoals in een ander topic al te lezen is staan er ook nog de "Greetings from Vice CIty" laad-scermen op de DVD. Gewoon omdat ze verder zijn gegaan met de bestanden van Vice City.

Alle bestanden die niet op San Andreas slaan hadden ze weg kunnen halen, maar ze staan niemand in de weg.

Zo schijnt er op het laatst ook nog het skateboard verwijderd te zijn uit het spel. Het model staan misschien nog wel op de DVD.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is denk ik niet bedoeld als grapje.. ik zie er namelijk niks grappigs in :S

gewoon een map fout waardoor je via een dak in een ''verboden wereld'' komt.

Maar ik twijfel toch wel weer.. want waarom zou je een tattoo shop met verboden tattoo's maken ergens hoog in de lucht  <_< als je hem niet in het spel zou willen hebben, verwijder je hem toch wel? beetje amateuristisch van een professioneel bedrijf  :)

Het zal misschien makkelijker zijn om hem te laten staan dan te verwijderen. Zoals in een ander topic al te lezen is staan er ook nog de "Greetings from Vice CIty" laad-scermen op de DVD. Gewoon omdat ze verder zijn gegaan met de bestanden van Vice City.

Alle bestanden die niet op San Andreas slaan hadden ze weg kunnen halen, maar ze staan niemand in de weg.

Zo schijnt er op het laatst ook nog het skateboard verwijderd te zijn uit het spel. Het model staan misschien nog wel op de DVD.

Naar mijn eigen onderzoekje staat het skateboard er niet op. Ik heb de plaatjes op de DVD bekeken maar niets gevonden wat ook maar enigzins op een skateboard lijkt. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had laatst gekeken bij een vriend want ik heb geen dual layer dvd op me pc <_< maar wij hebben de skateboard gevonden het staat onder melee wapens we wouden kijken of we iets konden veranderen maar dat lukte helaas niet want er staat een # voor en bij de rest staat dat tekentje van de pond

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...