Jump to content

Verboden tattoo's


Ducati_Babe

Recommended Posts

Idd.. area 69 zou erg interresant zijn als je eronder kan komen :D

^^

Broken Table-

Heel apart om daar onder te vliegen. Weet iemand of er ergens een map is waar je kunt vinden welk huis waar is?

Vooral Liberty City en Area 69 hebben mijn speciale voorkeur :-)

Ben nu het filmpje aan het downloaden. Naderhand zal ik kijken of ik erachter kom waar dat huisje is. *ook voor BT.. Ik zal er een mapje voor bewerken. En hem online proberen te krijgen. :) *

---------EDIT-----------

Filmpje gekeken,

Zal nu even de locatie door geven van de tattoo shop. *de plek waar je er binnen komt is de Gym in Ganton* Die weet iedereen toch? Zo niet, PM me dan maar ;)

mapje23fn.th.png

Bewerkt: door GTA 0wn3r
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutsj

    8

  • Ducati_Babe

    8

  • GTA 0wn3r

    6

  • B-Dup

    6

Heb dat dus gisteren geprobeerd. Resultaat, ik kan opstijgen vanuit de gym met de jepack, so far so good, maar ik slaag er niet in om op de aangeduide locaties die 'huizen' te vinden. Buiten een mini-smg die rondzweeft en een police-bribe vind ik niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben nu het filmpje aan het downloaden. Naderhand zal ik kijken of ik erachter kom waar dat huisje is. *ook voor BT.. Ik zal er een mapje voor bewerken. En hem online proberen te krijgen. :) *

Ik zal een topic aanmaken in de plattegronden sectie waar ik de locaties neerzet. Daar moeten daan alle gebouwen die gevonden worden in komen te staan. Als iemand iets vind, schroom niet om een map te plaatsen met de exacte lokatie; diegene die er al zijn geweest weten dat het lastig orienteren is daar in blue hell.

Link to comment
Delen op andere websites

@ brokentable, als je kijkt op de site waar het filmpje

oospronkelijk vandaan komt zul je zien dat daar al een

kleine map te vinden is. weet niet of je er iets aan hebt

maar dat zou je zelf even moeten bekijken

EDIT: geen kleine map, bedoelde een klein aantal

locaties

Bewerkt: door nick 82
Link to comment
Delen op andere websites

Heb het deze middag getest en ik kan nu met zekerheid zeggen dat het werkt. Moet zeggen dat het geen sinecure was om op de eerste locatie recht in dat geel driehoekje te vliegen, als je hem mist krijg je namelijk geen tweede kans!

Link to comment
Delen op andere websites

Maar je kan tog niet saven als je cheat? kan je niet gewoon de jetpack halen uit LV?

Nee, want met het Jetpack kan je de gym niet binnen, spijtig genoeg :(

En daarom moet je ook de code pas doen als je binnen in de gym bent :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan het 2de gele driehoekje niet vinden(die ene waarbij je in de tattoo shop bent)

:unsure:

Ik kan heel het driehoekje van Denise d'r huis niet vinden.. :rolleyes:

Ik doe vast weer wat verkeerd. Want ik blijf vaak ook hangen Of ligt dat niet aan mij ? Dan kan ik gewoon niet meer verder want dan krijg ik heel kort een flits met: Loading... en dan blijft ie hange :S :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar waar moet je op klikken om te doen, "opslaan als". Alles al geprobeerd, maar het lukt niet. <_<

Edit: Is al gelukt............... :D

Bewerkt: door BeefCief
Link to comment
Delen op andere websites

Area 69 lukt wss ook niet.. of iemand moet het wel zijn gelukt

Ik probeerde het zelf ff na school.. en moest een behoorlijk eindje vliegen vanaf de gym :D

Eenmaal aangekomen in de desert + lv zie ik 1 grote plaat met alleen maar water :huh: en een zwarte lucht.. mijn player position ff voor de zekerheid op area 69 gedumpt maar niks te zien.. ja wel iets maar dat is : Water? :o

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...