Jump to content
Lantyz

Eerste teasersite online!


WKTT_Talk_Radio.gif

Via e-mail heeft Rockstar Games zojuist de eerste teasersite van GTA IV geïntroduceerd. De site, WKTTradio.com, is de website van de radiozender 'We Know the Truth Talk Radio', wat tevens de eerste bekende zender van GTA IV is. WKTT Radio is een praatprogramma dat waarschijnlijk dezelfde humoristische insteek als Chatterbox of VCPR zal hebben.

Het echt bijzondere is dat de site mensen oproept de zender te bellen en hun mening te verkondigen. Naast een telefoonnummer vind je een link naar de voorwaarden waarmee je akkoord moet gaan voordat je kunt bellen. Hierin staat dat Rockstar Games het recht heeft gesprekken te gebruiken in videospellen zoals GTA IV. Dus, heb je een vlotte babbel, spreek je goed Engels en wil jij eens goed duidelijk maken wat er allemaal schort aan de wereld? Probeer je dan nu onsterfelijk te maken in een GTA game!

Het telefoonnummer is 212-360-2368 en de voorwaarden vind je hier.

Met dank aan Boris H. voor zijn opmerkzaamheid en zijn topic.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Lees eerst even de tekst op de website even voor je vragen gaat stellen, dat scheelt. :Y Het gaat om een praatprogramma: ik denk niet dat die erg geïnteresseerd zijn in missievoorstellen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is vet, maar jammer voor diegene die niet goed engels kunnen. Ik verzin vanavond nog wel een gesprekje :D

Ik heb er al 1 in petto :D.Maar das inderdaad jmmr voor de mense die geen engels kunne,ik heb engels geleerd van GTA!!! ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zag het net ook in mijn inbox! Maar ik wist niet dat wij konden bellen :D. Ik dacht dat het maar een nummer was dat alleen in de game bestond! Allesinds vind ik het top! Ik denk dat mijn Engels ver genoeg is om het te doen, maar toch doe ik het niet. 1) Hoeveel zal dat niet kosten? 2) Er bellen misschien een miljoen mensen, waarom zouden ze mij er uit pikken 3) Dat durf ik niet :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is het misschien mogelijk dat de email er ook bijgeplaats wordt. Ik zal namelijk de orginele email willen lezen.

Zelf schrijf ik me namelijk nooit in voor nieuwsbrieven.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom schrijf je je niet in voor de nieuwsbrief als je wel de originele e-mails wilt lezen? :puh:

De e-mail is nogal lastig te copypasten omdat hij, zoals vaak bij Rockstarmail, geheel uit afbeeldingen bestaat. De mail heeft in ieder geval 'WKTT Talk Radio, Call In Now!' als onderwerp en bevat onder andere het WKTT Radio logo met daaronder de tekst "This is you chance to have your opinion heard live on-air. Tell us what's wrong with Liberty City, America, liberals or your health." en uiteraard het telefoonnummer.

Losse opmerking voor iedereen die wel wil bellen maar niet de voorwaarden heeft gelezen: denk er wel aan dat je minimaal 18 jaar moet zijn...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zou hier graag aan mee willen doen, mijn Engels is namelijk perfect (dat heeft mijn lerares Engels tegen me gezegd), maar helaas ben ik nog net geen 18, dus ik kan niet meedoen... (trouwens, apart dat je 18 moet zijn)

Mijn ouders willen vast ook niet bellen, en zou ik 18 zijn, dan mocht ik zelf denk ik ook niet bellen, omdat bellen naar Amerika denk ik ook best wel duur is...

Echt jammer, ik wil mezelf straks horen op de radio in Grand Theft Auto IV! :-(

Wel een leuk idee van Rockstar!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is mooi nieuws!

Mijn Engels is best wel goed, maar ik probeer het maar niet, ik ben namelijk nog niet 18. (Alhoewel ze het niet kunnen controleren).

Wel mooi dat eindelijk de eerste teasersite online is!

@Lantyz: Wat is het adres van Rockstar's nieuwsbrief?

Mvg,

Flitskikker

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb ook al een mailtje van Rockstar gekregen, mooi nieuws dat misschien één van ons in GTA IV kan komen. Erg leuk en origineel idee. Flitskikker, op de site van Rockstar zie je ergens 'Sign up' staan, dit is sowieso bij de site van GTA IV, waar ook de trailers te bekijken zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga meedoen !! Ben nog geen achttien maar ik ga iets schrijven met me broer hoe we op alles kunnen reageren , me broer is 16 dus waarom niet :D Ze kunnen toch niet je paspoort vragen , ze kunnen wel horen of je een kind bent of al iets ouder . Dus 16 jaar en 18 is niet zo veel verschil . :tu::dans::cya: Wat moet je dan eigenlijk zeggen tegen ze of gaan ze een gesprek beginnen . Of zal het lijk zoals die **** belspellen één telefoon uitkiezen ?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...