Jump to content
Lantyz

Eerste teasersite online!


WKTT_Talk_Radio.gif

Via e-mail heeft Rockstar Games zojuist de eerste teasersite van GTA IV geïntroduceerd. De site, WKTTradio.com, is de website van de radiozender 'We Know the Truth Talk Radio', wat tevens de eerste bekende zender van GTA IV is. WKTT Radio is een praatprogramma dat waarschijnlijk dezelfde humoristische insteek als Chatterbox of VCPR zal hebben.

Het echt bijzondere is dat de site mensen oproept de zender te bellen en hun mening te verkondigen. Naast een telefoonnummer vind je een link naar de voorwaarden waarmee je akkoord moet gaan voordat je kunt bellen. Hierin staat dat Rockstar Games het recht heeft gesprekken te gebruiken in videospellen zoals GTA IV. Dus, heb je een vlotte babbel, spreek je goed Engels en wil jij eens goed duidelijk maken wat er allemaal schort aan de wereld? Probeer je dan nu onsterfelijk te maken in een GTA game!

Het telefoonnummer is 212-360-2368 en de voorwaarden vind je hier.

Met dank aan Boris H. voor zijn opmerkzaamheid en zijn topic.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Als het zulke humor als VCPR en/of Chatterbox wordt ga ik 'm niet al te leuk vinden.. :(

Maurice Chavez was bijvoorbeeld helemaal geil op zijn eigen naam.

En schreeuwde echt veel naar mijn idee.

Chatterbox was gewoon saai.

Als het zo'n zender als WCTR of K-Chat wordt zal ik het wel leuk vinden.

Maar ik vertrouw wel in Rockstar dat het leuk wordt.

Bewerkt: door Verrity

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is wel tof verzonnen zeg, ze komen echt met steeds meer toffe dingen, maar ze moeten ook weer niet alles gaan verklappen want dan is het straks ook weer niet meer leuk om de eerste keer het spel te spelen! Maarja om het bij dit te houden , echt super vet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...