Jump to content

[GTA] Ben je verslaafd aan GTA?


Miek

Recommended Posts

Halllo iedereen,

Zijn jullie er verslaafd aan?

Ik was er verslaafd aan...

Ik wil graag zeggen als ik mag dat gta een vet spel is maar

speel het niet voortdurent.Ga eens meer weg en geniet van je leven die je maar een keer krijgt,

Knutsel iets in elkaar of verzin iets of iets....

Dank je om me te laten mn reactie te geven,het is een eer :Y:cya:_O_

dank je

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Miek

    3

  • -eend-

    2

  • pilot

    2

  • GekkieJ01

    2

Top Posters In This Topic

ik ben er niet veslaafd aan hoor... :N

ik speel maar vanaf 7h ochtens tot ong 12u smiddag en dan vanaf 15.00 tot 20.00 :dans:

Bericht hieronder heeft zeker gelijk :):):)

v I I

IIIII

III

I

Bewerkt: door dikke moordenaar
Link to comment
Delen op andere websites

Veel mensen vinden gamen 'levenloos', maar uiteindelijk is het hetzelfde als knutselen, of andere dingen die je doet om te ontspannen. Er is een grote groep gamers die het voor de ontspanning doet, en die dus niet verslaafd zijn. Verslaafd ben je pas als het voor je sociale leven of school gaat. Dit zijn veel mensen als games net uitkomen, wat soms begrijpelijk is. Maar die mensen gamen daarna meestal voor de ontspanning. Gamen voor de ontspanning kan je goed combineren met je sociale leven of school, want dan weet je dat zulke dingen voor gaan. Wat ik wil zeggen is dat mensen die veel gamen niet gelijk verslaafd zijn, maar dat ze het gewoon als hobby beschouwen, of dat ze het voor de ontspanning doet, waardoor ze ook tijd hebben om te genieten van hun leven.

Zelf game ik redelijk veel vind ik, maar niet te veel. Ik beschouw het als een hobby, maar feesten, of gewoon buiten zijn met vrienden gaat voor. Als ik een nieuwe game heb dan speel ik hem meestal veel, maar dat kan je niet verslaafd noemen in mijn ogen. Vroeger was ik wel soms verslaafd aan games waaronder GTA, en dat heeft z'n voor en nadelen. Ik ben blij dat ik het nu veel minder speel, maar toch blijf ik het leuk vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben er niet echt verslaafd aan, als ik zin of me verveel dan speel ik GTA, nu vooral VSC omdat ik die het laatste heb.

ik kan dus ook niet wachten tot de IV uitkomt, spijtig dat R* geen demo's vrijgeefd anders had ik wel wat langer achter de pc gezeten :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een beetje verslaafd, maar ik doe het voor me plezier als hobby..ik speel nu elke dag SA:MP van 10:30 tot 15:00 daarna ga ik buitenspelen of slapen. Dan ga ik weer spelen>Eerst ging ik op vakantie met me oma en me vader en ik kon niet meer zonder SA:MP dus ik was aan het zeuren gaan we naar huis eigelijk heb ik daar wel spijt van want een vakantie kan er wel weer in bij mij!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was zeker verslaafd aan GTA VC en SA. LCS vond ik maar een k*t spel dus daar was ik al snel op uitgekeken :duh: Toen kwam weer een prachtige GTA! Namelijk Vice City Strories :dans: Toen zat ik al snel weer zon 4 uurtjes achter mijn playstation 2 :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...