Jump to content

[GTA] Ben je verslaafd aan GTA?


Miek

Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Miek

    3

  • -eend-

    2

  • pilot

    2

  • GekkieJ01

    2

Top Posters In This Topic

Halllo iedereen,

Zijn jullie er verslaafd aan?

Ik was er verslaafd aan...

Ik wil graag zeggen als ik mag dat gta een vet spel is maar

speel het niet voortdurent.Ga eens meer weg en geniet van je leven die je maar een keer krijgt,

Knutsel iets in elkaar of verzin iets of iets....

Dank je om me te laten mn reactie te geven,het is een eer :Y:cya:_O_

dank je

een heel klein beetje :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger ben ik een tijdje 'verslaafd' geweest aan GTA2, was echt puur vermaak. Lekker onsterfelijkheidscheat + alle wapens cheat en lekker tegen het leger gaan knallen in Area 3. _O_ Maar ineens stopte ik met GTA2, en na een tijdje kwam LCS, die ik toch ook meer dan 100 uur gespeeld heb als ik zo naar m'n stats kijk. Maar inmiddels ben ik geen GTA-junkie meer. Na VCS had ik er genoeg van, heb zelfs geen moeite gedaan om VCS uit te spelen omdat ik de bugs en redelijk lange laadtijden zo moe was en GTA Vice City ook nooit leuk gevonden heb.

De laatste tijd amuseer ik me weer een beetje in GTA2 met het MultiSlayer level. Maar een verslaving kan je het niet noemen. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, Eigenlijk helemaal niet. Op zijn tijd speel ik het wel maar verslavenend is het zeker niet :) . Het meeste heb ik toch wel Grand Theft Auto III gespeeld. Het eerste goed gelukte spel vond ik. Zo wilde ik dat er vaker games uitkwamen. GTA 2 was ook leuk maar ik had genoeg van die Top-down view. Toen GTA VC en SA uitkwamen heb ik ook wel lang gespeeld. Maar ik was nooit verslaafd. Ik hoop dat ik bij GTA IV ook niet verslaafd word. Maar het mag wel. Het is teminste wel een goede game (tot nu wat ik gezien heb)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...