Only GrandTheftAuto Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Nou het begint bij mij nu wel weer terug te komen. Ook al heb ik pas 3 weken een ps3. Toch speel ik nu weer Lcs en Vcs op de ps3. Reageren
Mavamaarten Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 ik ben er ook niet versleefd aan hoor. ik speel zo'n 1 uur per dag vice city of san andreas. allebei zalige spellen ! Reageren
game~skater Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 ik was er aan verslaaft maar nu heb ik ook saints row en dat doet het ook goed dus Reageren
dupree Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 ik ben ook verslaafd aan gta maar ik speel nu veel splinter cell chaos thoery Reageren
Racingfreak Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Ik ben allang niet meer verslaafd. Maar binnenkort raak ik verslaafd aan GTA IV Reageren
Harrison Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Ik ben vet verslaafd eraan! Als GTA: IV naar Nederland komt komt er geen einde meer aan! Reageren
icep0wer Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Verslaafd is het verkeerde woord.. Maar, ik kan gerust een aantal uurtjes vertoeven met GTA.. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 ik heb alle gta's al 2-3 keer uitgespeeldmaar tovh raak ik nooit verveeld dus mss toch een beetje verslaafd Reageren
philip14 Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Ik heb deze vakantie GTA 3 geleend van een vriend, kan moeilijk zeggen dat ik aan dat spel verslaafd ben. Wat een kut game zeg Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 nee maar ik zou niet zonder kunnen als je begrijpt wat ik bedoel Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Ik heb deze vakantie GTA 3 geleend van een vriend, kan moeilijk zeggen dat ik aan dat spel verslaafd ben. Wat een kut game zeg heh, jah toen gta 3 verscheen was dat een beetje een mijlpaal in de gamegeschiedenis want er waren toen nog geen betere games.. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Ik ben pas opnieuw begonnen met de storyline van San Andreas en ik ben weer beetje verslaafd aan GTA SA aan het raken. Mijn doel: 100%. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Ik ben het een beetje afgeleerd maar dat komt omdat ik het al een paar keer heb uitgespeeld. Ik wil weer wat nieuws zoals GTA IV, dan ben ik wel weer verslaafd. Reageren
Harrison Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Verslaafd zijn is... Nooit meer van een game af kunnen blijven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.