Jump to content

naar liberty city


kurt

Recommended Posts

Moh wa hebt ge der aan as er geen volk meegaa??

PS; kunde da oowk me nen hydra fzow doen? volgens mij gaat da sneller....

Je kunt er alleen heen tijdens de missie "Saint Marks Bistro". Tijdens deze missie kun je in 1 gebouw rondlopen en een klein beetje achter dat gebouw. Wil je verder wel in Liberty City komen, dan kun je er niet heen vlieggen, want dat gaat niet echt. Je kunt jezelf wel teleporteren naar de stad Liberty City, in dit topic vind je allemaal informatie over teleporteren in San Andreas. Zelf ben ik er nog nooit geweest, dus ik kan je helaas niets vertellen.

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 390
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Juju

    31

  • ~Lance Vance

    17

  • Fireman

    13

  • GTASuPahGaMeR..!

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het kan ook niet hoe het in het filmpje beschreven wordt, tenzij je een trainer hebt (voor pc) of armax (voor PS2), waarmee je met de Jetpack oneindig hoog kan vliegen.

Als je dit niet hebt, en je hebt hem voor de pc, moet je even San Andreas Place Manager van GTAGames.nl of een andere site downloaden. Door de volgende coordinaat in te vullen: Bij x: -764,32 bij y: 464,1 bij z: 1366,827

Als je dit bij Place Manager invult, kun je naar Liberty City teleporteren. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt niet dat je dubbelpost hoor. ;)

Als je je naar Liberty City wilt teleporteren moet je eerst interiors openen door eerst jezelf naar een bepaalde plek te tepelorteren. Je moet je dus eerst naar het Warehuis 2 teleporteren om de interiors te openen. Daarna kun je je vanuit het warenhuis naar LC teleporteren. Voor extra informatie chek de quote hieronder. Of nog meer informatie chek dit topic van Jarno in General (pinned) of op WiKiGTA (Interiors).

Liberty City Hemel

Toegang: Teleporteer eerst naar het Warehuis 2.

Warehuis 2

X: 1416,711

Y: 2,114117

Z: 1000,926

Liberty City

Opmerking: Je kan maar op een vrij klein gedeelte staan. Hier is een plaatje van waar je kan lopen (Gele gedeelte)

Screenshots: Klik

X: -783,2614

Y: 503,1347

Z: 1381,6000

Liberty City Airport

Opmerking: Je kan op sommige zwarte plekken lopen

Screenshots: Klik

X: -1863,15

Y: -21,6598

Z: 1060,15

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik heb het 4 x geprobeerd ik kwam in de gym schoten ze morsdood ga staan waar hij ook staat selecteert die plek ga er heen ben ik daar ga ik naar binnen nieuwe plek selecteren ga ik daar heen krijg ik blauw beeld "zoals in het filmpje'' ben ikdaar zie ik geen ene shit ik heb het 4 keer geprobeert en ik kom niet verder wie kan mij helpen

ik heb gehoord dat je in de missie dat je naar liberty city gaat dat je daar op de een of ander mianier ook met een jetpack kan weg vliegen :?:?:?

Link to comment
Delen op andere websites

Kheb het op de pc versie geprobeerd , en lukte nog ook , uit de gym komen...

Ben naar Target gevlogen en toen kwam ik da gele /\ tege ..

Kon niet in da gebouw waar kurt was , maar op een of andere manier hoorde ik gehijg.....

Beetje vaag , maar werkt in principie wel.

Onderweg kwam ik ook mensen tegen :S vaag

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het 4 x geprobeerd ik kwam in de gym schoten ze morsdood ga staan waar hij ook staat selecteert die plek ga er heen ben ik daar ga ik naar binnen nieuwe plek selecteren ga ik daar heen krijg ik blauw beeld "zoals in het filmpje'' ben ikdaar zie ik geen ene shit ik heb het 4 keer geprobeert en ik kom niet verder wie kan mij helpen

ik heb gehoord dat je in de missie dat je naar liberty city gaat dat je daar op de een of ander mianier ook met een jetpack kan weg vliegen :?:?:?

Volgens mij was die manier met de Jetpack door het dak te gaan. Volgens mij werkt dit alleen maar op de PS2 versie. Je kunt dan door het dak van de Los Santos gym vliegen. Verder ik weet dat dat topic al een tijd bestaat, maar in dit topic vind je allemaal ifnormatie om jezelf te teleporteren op de PC. Chek ook WiKiGTA eens, daar staat werkelijk alles over een Hidden Interior. Ik hoop dat je er zo uitkomt. Succes! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

BIJ MIJ LUK HET NIE IK KOM WEL DOOR DAT GELE /\ DAN IN DIE OPSLAG PLAATS OFZO DAN GA IK NAAR DIE VOLGENDE PLEK EN BELAND IK STEEDS IN WATER KAN IEMAND MIJ HELPEN

>>> Door GTA-Sheep: Graag de caps-lock uit de volgende keer<<<

Link to comment
Delen op andere websites

BIJ MIJ LUK HET NIE IK KOM WEL DOOR DAT GELE /\ DAN IN DIE OPSLAG PLAATS OFZO DAN GA IK NAAR DIE VOLGENDE PLEK EN BELAND IK STEEDS IN WATER KAN IEMAND MIJ HELPEN

Heb je op de PC of PS2? Kijk hier maar eens als je op de PS2 hebt.

Als je San Andreas op de PC hebt, moet je SA Place Menager downloaden. Die kan je hier downloaden ;)

Je moet dan Coördinaten invullen, die kan je hier vinden.

Succes :*D

Bewerkt: door italia_juju
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...