Dinkydau Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) BIJ MIJ LUK HET NIE IK KOM WEL DOOR DAT GELE /\ DAN IN DIE OPSLAG PLAATS OFZO DAN GA IK NAAR DIE VOLGENDE PLEK EN BELAND IK STEEDS IN WATER KAN IEMAND MIJ HELPEN Terwijl je naar voren gaat ga je langzam ook naar beneden. Je moet dus afentoe wat hoogte winnen door op shift te drukken. Als je vanaf die opslagplaats direct naar Liberty city gaat dan kan dat niet want je jetpack kan zo hoog niet komen. Hier staat precies beschreven hoe je in Liberty city moet komen: http://nl.wikigta.org/index.php?title=Libe...idden_Interior) Bewerkt: 24 mei 2006 door kesava Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) Ik kwam het gele/\ wel tegen maar er gebeurde niks ... beetje vreemd <_< <_< :gtasign: :gtasign: :gtasign: Ja dan moet je de jetpack uitdoen dan kan je door de gele marker Het staat ook allemaal op wikigta Bewerkt: 25 mei 2006 door wakkiegeslacht Reageren
gta fan man Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 ik zag wel de pijl maar toen ik richting liberty city ging kom ik er steets onder kan iemand me meschien helpen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Voordat je je teleporteert moet je je eerst naar het Warenhuis 2 teleporteren. Als je dat gedaan hebt, kun je je vanuit het Warehuis 2 teleporteren naar Liberty City. Als het dan niet lukt, dan roep ik Jarno wel.. Chek dit topic voor alle coordinaten en hoe je CJ kunt teleporteren.. Succes jongen! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 En vergeet niet de 4 mensen dood te schieten in de vechtschool. Reageren
gta fan man Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 ik k[]m wel bij de pijl en erin maar daarna kom ik steets te laag en dan is het meslukt:( Reageren
gta fan man Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 mij lukt het wel om naar de gele pel te komen er in het"warhouse" maar daarna kom ik er steets te laag Reageren
Juju Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) mij lukt het wel om naar de gele pel te komen er in het"warhouse" maar daarna kom ik er steets te laag Zonder trainer kom je ook niet in Liberty City. Kijk maar even in de vorige posts, daar staan wel links waar je Trainers kunt downloaden PS: Gebruik de edit knop Bewerkt: 25 mei 2006 door italia_juju Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 BIJ MIJ LUK HET NIE IK KOM WEL DOOR DAT GELE /\ DAN IN DIE OPSLAG PLAATS OFZO DAN GA IK NAAR DIE VOLGENDE PLEK EN BELAND IK STEEDS IN WATER KAN IEMAND MIJ HELPEN>>> Door GTA-Sheep: Graag de caps-lock uit de volgende keer<<< Ja dat komt omdat de jetpack niet zo hoog kan vliegen en als je geen trainers hebt(je hebt GTA:SA bijvoorbeeld op de PS2 of de XBOX) dan moet je eerst een helicopter in de Doherty(San Fierro savehouse) garage zetten, vervolgens doe je hetzelfde als in het filmpje alleen als je in het warehouse bent(die grote open plek) vlieg je naar zo'n weg die van die rare bochten een berg opgaat(west van het huis van Helena, hier zijn ook wat flowers te vinden) in Flint County, en land in de Doherty Garage. Vervolgens pak je die helicopter, hij is dan wel onzichtbaar maar als je op enter(of /\ op de PS2 of Y geloof ik op de XBOX) drukt stap je er in vlieg nu naar dat puntje(dat grote huis in Vinewood) dat ook in dat filmpje was, en halverwege de badlands(platteland) kan je niet verder door een onzichtbare muur. Ga nu zo hoog met je helicopter tot het niet meer hoger kan(helicopter kan hoger dan jetpack) en spring er dan uit. Zweef met je parachute langzaam naar het puntje toe, open gegeven moment zie je Liberty City liggen. Je moet wel zeker zijn dat je op solid gebied landt, want soms val je door de grond heen, dan is het unsolid, en dan val je even tot je in het water terecht komt. Als je niet zeker weet of de grond unsolid is, schiet dan even op de grond. Komen er vonkjes vanaf, dan kan je er lopen. Veel plezier nog in Liberty City! Reageren
Fireman Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 GVD is deze topic nou nog niet gelocked. Mensen voor dat je iets gaat vragen kijk eerst even een paar pagina's terug alles wat je moet weten staat hier al in vermeld. Reageren
Juju Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 GVD is deze topic nou nog niet gelocked. Mensen voor dat je iets gaat vragen kijk eerst even een paar pagina's terug alles wat je moet weten staat hier al in vermeld. Doe maar rustig Veel mensen snappen nog steeds niet precies hoe 't moet en vragen het hier. Dan helpen wij ze. Reageren
Caltson Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 (bewerkt) als ik uit warenhuis 2 vlieg naar de doherty garage,kom ik steeds lager dan het interieur limiet (je weet wel,als er zo loading op het scherm komt).dit komt niet omdat ik steeds rechtdoor vlieg want ik vlieg schuin en maak soms stop om terug hoger te vliegen.Kan ik nu eigenlijk dan nog LC city zien? p.s. hoe kan ik die heli uit de garage krijgen Bewerkt: 31 mei 2006 door gtagangster Reageren
Juju Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 als ik uit warenhuis 2 vlieg naar de doherty garage,kom ik steeds lager dan het interieur limiet (je weet wel,als er zo loading op het scherm komt).dit komt niet omdat ik steeds rechtdoor vlieg want ik vlieg schuin en maak soms stop om terug hoger te vliegen.Kan ik nu eigenlijk dan nog LC city zien?p.s. hoe kan ik die heli uit de garage krijgen Zoals ik al eens heb gezegd, moet je voor op de PC GTA SA Place Manager hier downloaden. Voor op de PS2 is er deze manier om er te komen. Succes Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 hey mensen kan iemand ff helpen ik kom bij dat gele maar er is geen grond, alleen een plafond... als ik op dat plafond ga zak ik er doorheen... kan iemand helpen?!?! Reageren
Mike Toreno Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 gewoon een beetje rond gaan vliegen rond de marker, je kunt vanzelf er wel staan, hierna doe je je jetpack uit en dan kun je naar binnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.