Jump to content

naar liberty city

Recommended Posts

Geplaatst:

check wel dat je het juiste warehouse hebt!

(ik zat eergisteren verkeerd,maar is toch nog in orde gekomen)

maar als ik tegen die maverick botst;dan vliegt die gewoon weg!

ik heb geen tijd om er in te gaan :N

1 keertje wel,maar nu wil ik weer naar liberty city en lukt dit niet meer

(heb een ps2 hé)

Greetz :cya:

• Reacties 390
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Juju

31

• ~Lance Vance

17

• Fireman

13

• GTASuPahGaMeR..!

12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ik heb 1 vraag:hoe weet hij wanneer hij niet verder omhoog moet?en ik heb het ook al geprobeerd maar ik vond de marker 1 keer maar ik ben der voorbij gevlogen.sindsdien vind ik die niet meer.

Geplaatst:
ik heb 1 vraag:hoe weet hij wanneer hij niet verder omhoog moet?en ik heb het ook al geprobeerd maar ik vond de marker 1 keer maar ik ben der voorbij gevlogen.sindsdien vind ik die niet meer.

Bedoel je de jetpack?

Als de jetpack zijn "limit" heeft bereikt, zal hij ongeveer een paar meter naar beneden vallen.

De Maverick heeft Unlimted Height, dus dat hij zo hoog kan als hier wil.

Zorg er ook voor dat je niet recht vooruit naar boven vliegt, maar schuin naar boven. Dan ga je sneller naar boven en ben haal je de marker.

Geplaatst:

bij mij lukte het wel!!!!!!!! :Y maar ik zag er geen mensen lopen LOGISCH ook eigenlijk

((maar als je HEEL goed kijkt dan zie je als je gelijk met je jetpack uit de ganton gym gaat

zie je die gele dingen al moet je heeel goed kijken!!)) :roll::cab: of het is verbeelding!??

ik heb hem op de ps2

maar als ik tegen die maverick botst;dan vliegt die gewoon weg!

ik heb geen tijd om er in te gaan

1 keertje wel,maar nu wil ik weer naar liberty city en lukt dit niet meer

(heb een ps2 hé)

bij mij lukte het wel!!!

Geplaatst:
bij mij lukte het wel!!!!!!!! :Y maar ik zag er geen mensen lopen LOGISCH ook eigenlijk

Als je politie achter je aan hebt dan zijn er wel mensen.

Namelijk agenten.

Geplaatst:

Als je naar beneden gaat totdat je niet meer kan, en je een beetje doorvliegd over de grond, zou je wel mensen tegenkomen. Dat had ik ook. Je ziet het meeste de zwarte man met het rode trainingspak (:puh:) lopen.

Geplaatst:

mwah ik heb het niet geprobeerd want ik cheat niet :D:D dus maar het zal wel kunnen hoor denk ik :Y

Geplaatst:

ik ben nooit verder geraakt dan die zwarte massa ik zal mijn verhall eens vertellen:

1.ik ging naar de ganton gym in los santos

2.ik deed de cheat voor een jetpack (ik heb san andreas uitgespeeld zonder cheats)

3.ik vloog daar omhoog en draaide naar de richting van dat filmpje.

4.ik vloog,en vloog,en vloog tot ik een gele marker tegenkwam maar ik dacht dar is hem niet ik ben nog niet op de plaats.

5.ik heb nooit meer een marker terug gezien.

kan iemand zeggen wat ik verkeerd deed?

• 5 weken later...
Geplaatst:

Welkom op het Forum IniX, :cya:

Ik heb even rondgekeken in een topic van Jarno waar ik wat info vond. Echter heb ik niet veel verstand van dit soort zaken uit San Andreas maar ik denk dat dit je wel verder zal helpen:

Opmerking: Ik gebruik hier als voorbeeld hoe je naar Liberty City kan.

Let op: Als je Nederlandse Windows gebruikt (Met ',' als scheidingsteken) dan moet alle punten van de coördinaten veranderen naar een komma. Voor alle Niet Nederlands Windows de punt laten staan!
  1. Download San Andreas Place manager gemaakt door Jacob.
  2. Pak het uit met WinRAR.
  3. Start het bestand "San Andreas Place Manager.exe"
  4. Druk op "Add place" vul de X, Y en Z as in (In mijn geval het warenhuis: X: "1416,711" - Y: 2,114117 - Z: "1000,926") en als naam: "Warenhuis" (Of zoiets) en druk op "Add place". En klik daarna op "Ja".
  5. Je ziet nu weer het hoofdvenster en in de lijst (links) staan: "Warenhuis".
  6. Start GTA: San Andreas, ga naar binnen in de Gantom Gym in Los Santos.
  7. Ga terug naar het "San Andreas Place Manager" venster (Alt+Tab of het Windows teken op je toetsenbord)
  8. En druk op "Teleport" en ga terug naar het spel.
  9. Je zit nu in een soort van leeg warenhuis. (Is dit niet zo ga dan terug naar stap 3)
 10. Ga weer terug naar het venster van "San Andreas Place Manager" en gebruik stap 3 maar dan met de naam: "Liberty City" en de coordinaten; X: "-783,2614" - Y: "503,1347" - Z: "1381,6000" (Druk daarna op "Add Place" en daarna "Ja").
 11. Selecteer nu "Liberty City" in de lijst in de hoofdvenster en druk op Teleport.
 12. Ga weer naar GTA: San Andreas en zie. Let wel op. Je kan maar op een klein gedeelte lopen in LC. En je kan de Jetpack niet normaal gebruiken (Tenzei je op één of andere manier ervoor zorgt dat de Hoogte limiet van Jetpack weg gaat).

Liberty City Hemel
Toegang: Teleporteer eerst naar het Warehuis 2.

Warehuis 2
X: 1416,711
Y: 2,114117
Z: 1000,926

Liberty City
Opmerking: Je kan maar op een vrij klein gedeelte staan. Hier is een plaatje van waar je kan lopen (Gele gedeelte)
Screenshots: Klik
X: -783,2614
Y: 503,1347
Z: 1381,6000

Liberty City Airport
Opmerking: Je kan op sommige zwarte plekken lopen
X: -1863,15
Y: -21,6598
Z: 1060,15

Vice Stadion
Opmerking: De stadion zelf kan je niet op lopen. Je spawnt op iets in het midden? Daar kan je wel lopen.
X: -1401,83
Y: 107,0513
Z: 1032,273

San Fierro Garage
Opmerking: Deze interior is wel heel realistisch. De omgeving is er ook een stuk van en er lopen langs de paden ped's rond. Net alsof in de echte speelwereld, als je in de garage bent is er ook een soort van speciale camera modus.
X: -2048,572
Y: 166,1956
Z: 28,84293

Transfender
X: 607,7111
Y: -12,36889
Z: 1000,915

World of Coq
X: 453,0043
Y: -17,41229
Z: 1001,133

Ammu-Nation
Opmerking: Op dak
X: 289,7878
Y: -35,71925
Z: 1005,516

Sub-Urban
X: 204,1957
Y: -48,63956
Z: 1005,813

Kleine slaapkamer
Op dak
X: 248,6624
Y: 305,7456
Z: 1003,148
Erin
X: 246,1419
Y: 304,9875
Z: 999,1484

Privé-Vliegtuig van binnen
Op dak
X: 1,737566
Y: 33,09544
Z: 1203,092
Van binnen
X: 1,495799
Y: 26,3885
Z: 1199,594

Met dank aan Jarno ! :)

Veel plezier ! :cya:

Geplaatst:

Het is wel cool om er ff te zijn precies dat bochtje van Saint Mark's Bistro is solid de rest niet, maar het lijkt echt veel op GTA3's LC, alleen het is in SA veel lichter.

Geplaatst:
Het is wel cool om er ff te zijn precies dat bochtje van Saint Mark's Bistro is solid de rest niet, maar het lijkt echt veel op GTA3's LC, alleen het is in SA veel lichter.

Ook het achterplaatsje is solid en Saint Marks Bistro zelf ook.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...