Kermis Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Hoi kan dat naar liberty city gaan ook bij gta san andreas op de pc GRaag uitleg asl het kan Reageren
Fireman Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Hoi kan dat naar liberty city gaan ook bij gta san andreas op de pc GRaag uitleg asl het kan Je hebt nog niet door de topic heen gelezen... doe dat eerst voordat je iets vraagt... Als je het dan nog niet gevonden hebt kijk hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=24081 Kunnen deze vragen daar niet beter verder gaan? Reageren
Juju Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Hoi kan dat naar liberty city gaan ook bij gta san andreas op de pc GRaag uitleg asl het kan Hey , zoals een paar keer al is gezegd, kan je makkelijk op de PC naar Liberty City. Je download GTA San Andreas Place Menager hier. Dan ga je naar het topic wat Fireman aangaf voor de Coördinaten. Die voer je in en je drukt op Teleport!. (Je moet San Andreas wel opgestart hebben). Nu maximaliseer je via de taakbalk San Andreas weer en ben je in Liberty City! Succes . Reageren
energie Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) je kan er wel komen zonder cheat ik moest naar liberty city vliegen van de maffia alleen je ziet bijna nix van liberty city want je poppetje loopt vanzelf naar een huis toe waar je ventjes van de maffia moet afknallen en dan ga je weer trug Bewerkt: 11 augustus 2006 door energie Reageren
Juju Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 je kan er wel komen zonder cheat ben bij de laatste missie nu en ik moest naar liberty city vliegen alleen je ziet b ijna nix van liberty city want je poppetje loopt vanzelf naar een huis toe waar je ventjes van de maffia moet afknallen en dan ga je weer trug Precies, dat is in de missie Saint Marks Bistro. Je kan ook zonder cheats of trainers naar Liberty City via deze manier. Reageren
energie Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 ik heb het zelfde gedaan maar ik vind dat geele geval niet.... ik heb 1 vraag over dat teleport ding als je dat gebruikt wordt het dan als cheat aangegeeven in het spel? Reageren
Juju Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Nee, het is een mod. En mods worden niet als cheats beschouwd. De cheats kan je hier vinden. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Hoe groot is Liberty City eigenlijk? (Bij SA) Reageren
Juju Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Hoe groot is Liberty City eigenlijk? (Bij SA) Hier is dat aangegeven. Je kan lopen binnen de plekken waar de rode lijn omheen staat. @Kermis: Je mag niet om slotjes vragen . Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Liberty City bestaat uit iets minder dan een kwart van Portland, maar je kunt niet overal lopen. Overal rond St. Mark's Bistro ligt sneeuw en op de straten ook. Reageren
Bierkameel Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Dat is geen sneeuw? En waarom dit topic weer beginnen? Het is al zo oud en met 20 pagina's erover. Bierkameel Reageren
Lord of War Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Leuk, ik ga het straks eens proberen, wel jammer dat er geen auto's en peds rondlopen/rijden. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Dat is geen sneeuw?En waarom dit topic weer beginnen? Het is al zo oud en met 20 pagina's erover. Bierkameel Het is wel sneeuw. Wat is het anders, wiet? Reageren
Wijst Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 is vet ja maar ik ga het dan een proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.