Piet-Herr Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Dutchy! Je hebt gereageerd op een topic met het onderwerp: "Geert Wilders" Ik dacht dat jullie (Crew) dat niet deded omdat het je imago schaadt.. Mag ik vragen hoe dat komt? Mijn ogen zijn geopend, maar die van de Nederlandse regering zal altijd dicht blijven..Maar dat gekerm van mensen als Piet-Herr/LBG/Dutchy3010 over integratie gaat niet werken. Leer eens om fatsoenlijk te discussiëren. Jij zegt iets, wij gaan daar op in, dan hou je even je mond en vervolgens ga je op zo'n toon verder, maar reageren op wat wij zeggen doe je niet, steeds maar kom je met dergelijke statements aan zonder deze te onderbouwen. Daar heeft niemand wat aan in een discussie. Voor zover ik weet hebben weinig Nederlanders problemen met Oosterse en andere Europeanen en Joden.Nederland kan wel integreren en dat is ook gebeurd maar het gaat gewoon NIET met Moslims. Misschien moet je dan toch nog eens overwegen om je oogkleppen af te zetten, want ook onder Oost-Europeanen zitten criminelen, net als dat er 'Oosterse' en Joodse criminelen zijn. En kom nou, iedereen die om zich heen kijkt moet gezien hebben dat moslims ook gewoon integreren, zij het niet dat de meeste 'buitenlanders' graag wat van hun eigen cultuur meenemen. Geen probleem lijkt me, dat het is het leuke van een multiculturele samenleving. En als moslims hier willen blijven moeten ze hun eigen gewoonte's en feestdagen laten vallen.En moskeeen? afgbroken.. En waarom moet dat? Omdat jij moslims hun eigen feestdagen niet gunt? Omdat je denkt dat moslims vanzelf weggaan wanneer je het ze hier maar zo zuur mogelijk maakt, net zoals Geert Wilders, net zoals de nazi's in de jaren '30 dat ook met de Joden deden? Iedereen heeft het recht om z'n eigen godsdienst uit te oefenen. Je zegt juist het omgekeerde,volgens die moslims,moeten iedereen dood,die niet voor Allah is Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar het is niet waar. Mensen die er kennelijk een plezier aan beleven om de islam af te zeiken komen nog wel eens aan met versen uit de Koran waaruit zou blijken dat dergelijke dingen er in staan, maar die stukken worden gewoon misbruikt. Mensen laten je enkele zinnen zien, zonder daarbij te vertellen in welke context ze staan, uit welk hoofdstuk ze komen en onder welke voorwaarden die dingen in de Koran staan. Inderdaad, dan zou je stukken nog wel eens verkeerd op kunnen vatten. Gelukkig zijn we niet allemaal achterlijke kuddedieren die alles zomaar aannemen zonder na te gaan of dingen ook daadwerkelijk waar zijn. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Dutchy! Je hebt gereageerd op een topic met het onderwerp: "Geert Wilders" Ik dacht dat jullie (Crew) dat niet deded omdat het je imago schaadt.. Mag ik vragen hoe dat komt? Sorry? Mogen crewleden geen eigen mening hebben? Voor zover ik weet hebben weinig Nederlanders problemen met Oosterse en andere Europeanen en Joden.Nederland kan wel integreren en dat is ook gebeurd maar het gaat gewoon NIET met Moslims. Dit is totaal niet waar... Als je eens wist hoeveel mensen hekel hebben aan Polen, gewoonweg omdat ze hier integreren... Omdat ze hier komen wonen.. Met bosjes tegelijk.. En ja, daar hebben veel mensen wat tegen. Ik weet nog dat mijn vader pas geleden zei (en die is absoluut niet racistisch, eerder tegenovergesteld!): ik heb moeite om mensen voor de fabriek te vinden, terwijl er een groot aantal Polen dat werk kunnen doen terwijl ze gewoon thuis zitten en van hun uitkering genieten!". Dat je alle Moslims over één schreef haalt, gaat er bij mij echter niet in. Er zijn ook maar genoeg hardwerkende goede Moslims, die er nooit aan zouden denken om iemand te vermoorden... En als moslims hier willen blijven moeten ze hun eigen gewoonte's en feestdagen laten vallen.En moskeeen? afgbroken.. Hier ben ik het tegelijkertijd mee eens en oneens. Ik vind inderdaad dat ze in het openbaar niet hun eigen gebruiken moeten doen, omdat ze zich aan moeten passen aan ons. Van mij mogen ze wel binnenshuis hun feesten vieren. En naar de moskee gaan, zie ik ook geen probleem in... Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Van mij mogen ze wel binnenshuis hun feesten vieren. En naar de moskee gaan, zie ik ook geen probleem in... als die moskee geen herrie maakt jah Reageren
Moonbeam Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Van mij mogen ze wel binnenshuis hun feesten vieren. En naar de moskee gaan, zie ik ook geen probleem in... als die moskee geen herrie maakt jah Meen je dit nou serieus? Dat mensen geluidsoverlast bij een feestje menen te horen, O.K., maar bij een Moskee?!? Wat moet er volgens jou lawaai maken, als ik vragen mag? Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik denk niet of het allemaal zijn geniale meesterplan was om zich door z'n kop te laten schieten hoor.. Maar als je een keer iets zegt over de koran wat de moslims niet goed vinden heb je er al kans op. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik denk niet of het allemaal zijn geniale meesterplan was om zich door z'n kop te laten schieten hoor.. Maar als je een keer iets zegt over de koran wat de moslims niet goed vinden heb je er al kans op. Túúrlijk, de Koran beschrijft namelijk hoe iedereen die zich daar negatief over uitlaat dood moet, nietwaar...? Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik denk niet of het allemaal zijn geniale meesterplan was om zich door z'n kop te laten schieten hoor.. Maar als je een keer iets zegt over de koran wat de moslims niet goed vinden heb je er al kans op. Túúrlijk, de Koran beschrijft namelijk hoe iedereen die zich daar negatief over uitlaat dood moet, nietwaar...? inderdaad en dat is toch ook slecht. En ik vindt dat moskee's hier afgebroken moeten worden. Omdat je hier in elk dorp wel een moskee hebt maar als jij op vakantie gaat naar Turkije, Marrokko of iets in het Midden Oosten kom je daar toch ook geen kerk tegen. En hier in de buurt heb je ook een moskee met een voetbal tafel beneden en een hele kantine en als je daar boven komt hebben ze een paar muren, en van die muren is er één heel mooi versierd met tegels en als je vraagt waarom ze de rest niet zo mooi hebben gedaan zeggen ze: Daar hebben we geen geld genoeg voor. (en dan zeker wel voor zo'n kantine) en wij hebben toch ook geen kantine in de kerk! Reageren
Moonbeam Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik denk niet of het allemaal zijn geniale meesterplan was om zich door z'n kop te laten schieten hoor.. Maar als je een keer iets zegt over de koran wat de moslims niet goed vinden heb je er al kans op. Túúrlijk, de Koran beschrijft namelijk hoe iedereen die zich daar negatief over uitlaat dood moet, nietwaar...? inderdaad en dat is toch ook slecht. En nou ben ik het ook een keertje zat zeg; Je moet niet doen alsof je weet wat er in de Koran staat als dat niet zo is, want wat jij zo net 'bevestigd' is gewoon níet waar. Lekker makkelijk natuurlijk: Feiten verzinnen en dan net doen alsof je er álles vanaf weet, maar waarheid vindt je er niet mee. Ik heb het nu al te vaak in dit topic moeten vertellen, maar speciaal voor de gelegenheid nog één keer: De Koran verteld niet dat wie dan ook dood moet omdat dezen tegen het Islamitische geloof is. Ik ben niet gelovig of 'Oosters' en weet dit, dus hoe denk je dat dat in de Moslimgemeenschap ligt? Beweren dat iedere Moslim meent 'vijanden van het geloof' te moeten doden om een goede Moslim te zijn is dan ook ongegrond. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Van mij mogen ze wel binnenshuis hun feesten vieren. En naar de moskee gaan, zie ik ook geen probleem in... als die moskee geen herrie maakt jah Meen je dit nou serieus? Dat mensen geluidsoverlast bij een feestje menen te horen, O.K., maar bij een Moskee?!? Wat moet er volgens jou lawaai maken, als ik vragen mag? schijnbaar ben jij hier de geen die doet of hij wat weet want dit maakt wel degelijk herrie... Reageren
Vegeta Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) eej luister ik ben moslim en weet best wat er in de koran staat en vor de mensen die dat niet weten praat er niet zomaar over dat er in staat dat je moet doden want dan voel ik me beledigd me en dat mag volgens mij niet op de forum. Hoe in vredesnaam kunnen mensen Mohamed beledigen hij was gwn een perfect mens voor de mensen. Laat me het anders zeggen : In elk groep mensen heb je slechte mensen maar ook GOEDE mensen. Streng gelovigen kunnen er niet tegen als iemand hun beledigd dus doen ze foute dingen. Waarom beledig je iemand anders zijn geloof het is wel vrijheid van meninguiting maar dan zoek je gewoon ruzie ,niet. Niet beledigen dan gan ze ook niet moeilijk doen. Leef gwn in vrede laat elkaar geloven wat ze willen als je de andere maar neit irriteert. Bewerkt: 23 augustus 2007 door cesar Reageren
Moonbeam Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Van mij mogen ze wel binnenshuis hun feesten vieren. En naar de moskee gaan, zie ik ook geen probleem in... als die moskee geen herrie maakt jah Meen je dit nou serieus? Dat mensen geluidsoverlast bij een feestje menen te horen, O.K., maar bij een Moskee?!? Wat moet er volgens jou lawaai maken, als ik vragen mag? schijnbaar ben jij hier de geen die doet of hij wat weet want dit maakt wel degelijk herrie... Ja, ik heb zelf ook altijd zó'n probleem gehad met naast een Moskee wonen. Er is toch zeker wel een hele hoop geluidsoverlast door mensen die over een 3.5 cm dik tapijt lopen, hè? Om over bidden maar helemaal te zwijgen. Heb je al eens overwogen er bij stil te staan dat je het alleen maar een probleem vindt omdat je er een probleem van wíl maken? Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) nu ga je mij persoolijk aanvallen ipv het onderwerp? beetje gek... ik Vind idd dat een moskee herrie maakt ja EDIT , maar ja je zal ook eens wat over buitenlanders zeggen he krijg je gelijk van die hippies om je nek Bewerkt: 23 augustus 2007 door Plantebak Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 nu ga je mij persoolijk aanvallen ipv het onderwerp? beetje gek...ik Vind idd dat een moskee herrie maakt ja EDIT , maar ja je zal ook eens wat over buitenlanders zeggen he krijg je gelijk van die hippies om je nek Je hebt gelijk dat sommige Moskee's herrie maken want bijv. bij ons wil je er ook niet naast wonen want als er alleen al voetbal wordt gekeken kun je er niet van slapen dus. (en ja er wordt voetbal gekeken want er zit een hele kantine in, maar dat heb ik een paar posts hiervoor er ook al neergezet) Reageren
Moonbeam Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 nu ga je mij persoolijk aanvallen ipv het onderwerp? beetje gek...ik Vind idd dat een moskee herrie maakt ja Ik weet niet wat jou opvatting van het begrip 'persoonlijke aanval' is, maar ik val je nergens aan hoor. P.S: Volgens de Van Dale is dít wel een persoonlijke aanval. EDIT , maar ja je zal ook eens wat over buitenlanders zeggen he krijg je gelijk van die hippies om je nek ...en bovendien racistisch en verkeerd. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) wat ik zie is dus helemaal niet rasistisch, als je dat in het van dale heb opgezocht wat ik zeer betwijfel heb je het iig fout opgezocht... Maar het is gewooon zo , maakt niet uit wat ik zeg over buitenlanders, het is toch altijd "rasistisch" (terwijl het nog fout gebruikt wordt ook) vb, heb net gewerkt, en op me werk stonden een paar Antalianen als een gek te schreeuwen, herrie te schoppen en op van alles te slaan (mijn dozen die ik verder op in het pad had laten staan), mij valt op dat dit vaker gebeurt bij zulke groepen (die soort van gangsters heb ik het nu over) maar ik zie nou NOOIT "nederlanders" dit doen... en als ik zo'n voorbeeldje breng dan ben ik weer de schuldige van "rasisme" omdat je tegenwoordig zoiets niet meer mag zeggen maar je ogen maar dicht moet laten of de andere kant op moet kijken... Bewerkt: 23 augustus 2007 door Plantebak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.