Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst:
Maar onder zo'n lange muts en kleding mag de politie enz. wel onder kijken en als je een Boerka draagt niet want dat mag niet van het geloof!

Maar zodra de politie een simpele vraag stelt kan men wel horen of het om een onschuldige vrouw of een gezochte crimineel gaat, niet?

En het maakt me niet uit of die lui van de Islam zijn of niet het gaat erom dat ze dingen willen verbieden die ook maar iets racistisch overkomen volgens hun.

Zoals? Volgens mij valt het reuze mee hoor. Wij als Nederland verbieden die mensen toch een stuk meer en dan ook nog dingen die aan de basis van hun geloof staan.

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

Geplaatst:
Maar onder zo'n lange muts en kleding mag de politie enz. wel onder kijken en als je een Boerka draagt niet want dat mag niet van het geloof!

Maar zodra de politie een simpele vraag stelt kan men wel horen of het om een onschuldige vrouw of een gezochte crimineel gaat, niet?

En het maakt me niet uit of die lui van de Islam zijn of niet het gaat erom dat ze dingen willen verbieden die ook maar iets racistisch overkomen volgens hun.

Zoals? Volgens mij valt het reuze mee hoor. Wij als Nederland verbieden die mensen toch een stuk meer en dan ook nog dingen die aan de basis van hun geloof staan.

Denk je dat ze de stem van elke crimineel kennen en criminelen kunnen ook vrouwen zijn hoor.

Het gaat erom dat alles volgens hun racistisch is. En waarom mag je tegen iemand geen neger of zwarte zeggen terwijl ze mij of iemand anders welke blanke of witte mogen noemen?

Geplaatst:
Denk je dat ze de stem van elke crimineel kennen en criminelen kunnen ook vrouwen zijn hoor.

Nee, ik denk dat de gemiddelde agent prima onderscheid tussen een mannen- en vrouwenstem kan maken...

Het gaat erom dat alles volgens hun racistisch is.

Zoals? Voorbeelden overtuigen mensen, argumentloze herhaling niet.

En waarom mag je tegen iemand geen neger of zwarte zeggen terwijl ze mij of iemand anders welke blanke of witte mogen noemen?

Als iemand jou blanke of witte noemt om je te beledigen is dat voor de wet en sociaal gezien precies even racistisch als iemand zwarte noemen.

Geplaatst:

Nee, ik denk dat de gemiddelde agent prima onderscheid tussen een mannen- en vrouwenstem kan maken...

Ja maar als bijv. een vrouw hoort, weet je toch niet dat dat een crimineel is, en je kunt haar dan ook niet zien omdat ze een Boerka aanheeft.

En waarom mag je tegen iemand geen neger of zwarte zeggen terwijl ze mij of iemand anders welke blanke of witte mogen noemen?

Als iemand jou blanke of witte noemt om je te beledigen is dat voor de wet en sociaal gezien precies even racistisch als iemand zwarte noemen.

De wet zegt dat ja.

Maar daarom gebeurdt het nog niet, als je hier iemand voor witte of blanke uitscheld is er niets aan de hand maar als je iemand voor zwarte of neger uitmaakt ben je wel de pineut.

Geplaatst:
De wet zegt dat ja.

Maar daarom gebeurdt het nog niet, als je hier iemand voor witte of blanke uitscheld is er niets aan de hand maar als je iemand voor zwarte of neger uitmaakt ben je wel de pineut.

het verschilt per situatie/persoon natuurlijk maar vaak is dat wel zo ja

Geplaatst:
Ja maar als bijv. een vrouw hoort, weet je toch niet dat dat een crimineel is, en je kunt haar dan ook niet zien omdat ze een Boerka aanheeft.

...en als je haar wel zou kunnen zien zie je nog niet aan haar gezicht of lichaam of ze een terrorist of crimineel is. :)

De wet zegt dat ja.

Ik maak eerlijk gezegd beide nooit mee.. Zwarte en neger zijn vrij normale woorden, als je het over ''kutnegers'' of dergelijke gaat hebben wordt het pas een ander verhaal.

Geplaatst:
Dan moet die wet maar wijken voor de Islam, het gaat gewoon om tolerantie.

Word jij benadeeld als Moslims een burka dragen? Nee... Laat ze daarom lekker een burka dragen, ga verder met je leven en iedereen is tevreden.

Dit is gewoon zeiken om te zeiken, wat boeit jou het nou of een moslim een burka draagt of niet?

Dus de wet aanpassen aan hun? Zij moeten zich aanpassen aan de wet, net zoals iedereen.

En zo is dat. ;)

...het is net alsof er één of andere terrorist langskomt. Je hebt geen idee wat er onder die lap stof schuilt.

De hele discussie over boerka's laat me vrij koud, maar ik moet hier toch iets over zeggen. Even serieus, je denkt toch niet dat vrouwen in boerka aanslagen plegen? :7 Tenzij Osama Bin Laden himself een bom voor je neus komt leggen zou jij echt geen (potentiële) terrorist herkennen aan het gezicht of kledij hoor, je hoeft geen Oosterling te zijn om een bom te bouwen (in tegendeel...) en zeker geen boerka te dragen om die te leggen.

Ik zeg zeker niet dat alle burka dragers terroristen zijn. :puh: Maar ter vergelijking, ik hang een geloof aan waarbij ik mijn gezicht moet bedekken met een bivakmuts. Maar ik wil ook even geld gaan halen bij de bank. Ik denk niet dat jij en de rest van de mensen zich prettig voelen als ik binnenloop met mijn bivakmuts terwijl jij in de rij staat in de bank.

Interessant topic is dit btw, het gaat telkens over iets anders mbt Geert.

Geplaatst: (bewerkt)

Laat maar horen Piet-Herr. met je grote bek..

Als een moslim een boerka draagt , dan kijk ik wel vaak raar op. Nergens staat dat ze zo'n achtelijk ding op moeten. :cya:

En waarom mogen ze dat van jou dan niet op als zij zich er prettig bijvoelen? Laat ze gelukkig zijn met een boerka of whatever, daar heb jij toch geen last van?

Prettig? Ik zie soms die gezichten in die dingen.. Je kan de onvrede er bijna uit aflezen...

ik vind het gewoon ongemakkelijk, het is altijd inburgeren, inburgeren inburgeren maar zo wordt je altijd buiten de nederlanders gezeten, mensen kijken altijd op je neer (nee dit geld niet voor ierdreen maar voor veel)

ff een ontzettend grappig flimpje tussendoor dat hier deels me te maken heeft :

http://www.youtube.com/watch?v=Ua1DkhzgQWc

ik vind ze echt te ver gaan hoor, lopen zij weer te zeiken... als ik moslim was zou ik me kapot schamen voor die 3..

Hij maakt alle geloven belachgelijk maar zij moeten meer gaan zeiken zodat er weer een negatief beeld (terecht of onterecht maakt ni uit) ontstaat....

hansje maakt ze iig wel af :)

Ja, het valt me nog mee dat ze hem niet ter plekke met 240 volt roosteren.. (Ook al is het rubber...)

Of doodsteken...

@ Hieronder: Die pakt zijn mobieltje en dan heb je een probleem....

Overigens zijn die randebielen niet voor rede vatbaar...

En als ze dat zijn versta je alleen maar "Geachelemachoel" dus dat schiet ook niet op ;)

Bewerkt: door Verrity
Geplaatst: (bewerkt)
Interessant topic is dit btw, het gaat telkens over iets anders mbt Geert.

Inderdaad. :7

Laat maar horen Piet-Herr. met je grote bek..

..en waar is dit nu weer voor nodig? :roll:

Ja, het valt me nog mee dat ze hem niet ter plekke met 240 volt roosteren.. (Ook al is het rubber...)

Of doodsteken...

De meiden van halal, armed & dangerous...

Maar even serieus jongentje, dat je ervoor kiest om een kleingeestige zielepoot te zijn is helemaal je eigen keus, maar je gaat hier niet de boel lopen opruien met haatdragende praatjes omdat dat ten A tegen de Nederlandse wet en ten B tegen de forumregels is, dus doe even gewoon en ben tenminste zo stoer dat je niet vanachter je PC'tje alle moslims gaat lopen becritiseren, maar spreek iemand op straat aan om hem even persoonlijk te vertellen wat je van z'n geloof vindt en met welk geweldig argument.

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:

Met een Boerka is het voor de politie veel en veel moeilijker om een crimineel op te pakken.

Bijv. Je ziet iemand met een camera iets doen wat niet mag (stelen of wat dan ook) en hoe wil je hem dan weer vinden? Dat kan dus niet omdat je niet kan zien hoe de man/vrouw eruitziet. :duh:

Geplaatst:
Met een Boerka is het voor de politie veel en veel moeilijker om een crimineel op te pakken.

Bijv. Je ziet iemand met een camera iets doen wat niet mag (stelen of wat dan ook) en hoe wil je hem dan weer vinden? Dat kan dus niet omdat je niet kan zien hoe de man/vrouw eruitziet. :duh:

Als je iets gaat stelen met een boerka als vermomming is dat in die situatie hetzelfde als een bivakmuts hè. :puh:

Geplaatst:

Als je iets gaat stelen met een boerka als vermomming is dat in die situatie hetzelfde als een bivakmuts hè. :puh:

ja maar als iemand met een bivakmuts over straat loopt, dan let ierdreen wel op hem (politie ingeschakld)

maar bij een burka niet...

nog iets, als ik moet tanken moet ik mijn helm afdoen omdat de camara's mij moeten herkenen voor het geval dat ik wegrijd, doe ik dit niet mag ik daar niet tanken/bellen ze de politie...

Bij een burka mag dit niet :N

Geplaatst:
ja maar als iemand met een bivakmuts over straat loopt, dan let ierdreen wel op hem (politie ingeschakld)

maar bij een burka niet...

nog iets, als ik moet tanken moet ik mijn helm afdoen omdat de camara's mij moeten herkenen voor het geval dat ik wegrijd, doe ik dit niet mag ik daar niet tanken/bellen ze de politie...

Bij een burka mag dit niet :N

Zie jij iemand met een burka al op een brommer/scooter/motor tanken? :7

Geplaatst:

Zie jij iemand met een burka al op een brommer/scooter/motor tanken? :7

Het is zo moeilijk rijden met zo lap stof voor je gezicht :7

--

Geert Wilders vind ik in zekere opzich goed bezig. Hij stelt moeilijke punten aan het licht, maar gaat dan hier nog wel is te ver in.

Religie uiten is een vrijheid, maar elke vrijheid heeft zijn grenzen. Daar draait de nederlandse vrijheid al lange tijd op.

Religie mag van mij ge uit worden, maar zolang er maar geen andere mensen er door benadeeld worden. Hoofdoekje opstraat heb ik niks mee. Burka's daarin tegen vind ik zeer onpersoonlijk en geeft me geen fijn gevoel als ik ze zien lopen.

Ambtelijke functies moeten religie vrijblijven. Geen uiting van religie bij deze banen. Het moeten neutrale personen zijn die met elke situatie overweg moeten kunnen.

Voorbeelden(alleen tijdens werk):

De vrouwlijke ambtenaren moeten elke man gewoon een hand geven, omdat het een manier van begroeting is.

Mannelijke ambtenaren zouden geen keppeltje of tulband op mogen, het is gewoon fijner als je naar een neutraal persoon kijkt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...