Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst:

En terug op Geert Wilders - vraag me af wat zijn volgende plan word, weer zo'n hilarisch plan als het vergelijken van de koran met mein kampf of het willen verbieden ervan?

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

Geplaatst:

Sowieso krijgt hij de kans niet om de Koran te verbieden. Er zijn teveel tegenstanders voor het verbieden! Ik vind het ook te gek voor woorden. Je gaat toch niet zomaar iemands geloofsovertuiging verbieden in een land? Dan kan hij net zo goed ook de Bijbel verbieden, maar dat doet hij natuurlijk niet. Rare man, die Wilders :N

Geplaatst:

Inderdaad MoonBeam, Geert Wilders zegt nooit wat over de hangjongeren in Nederland, maar meer over de vrouwenonderdrukking in andere landen, eerwraak, homo vervolging enzovoorts. En dat gebeurt niet zozeer in Nederland maar meer in Irak, Iran(waar de cultuur nogal wat achterloopt) en dáár heeft Geertje het vaker over dan de hangjongeren die je in de stad bedreigen als je ze aankijkt.

Geplaatst: (bewerkt)

Nou ja als Wilders eerst zegt wat er fout is in Nederland dan zullen de mensen wel iets hebben van: "Och.. Dat waait wel eens een keer over.."

Als hij laat zien wat er in de andere landen ook mis is, helpt dat het volk te overtuigen dat er niet meer van dat soort tuig hier naartoe moet komen. En dan verandert hun wijze ook waarop ze naar die mensen kijken.

Dus dan zullen ze in eigen land ook snel iets hebben van: "Vuil stuk tuig..."

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Geef die Geert Wilders een schop onder zijn kont man , ik word echt gek van die man. Met die flauwe grappen op de televisie , en al die rare ideeen van hem.

Geplaatst:
Nee tuurlijk doen ze dat niet allemaal ik ken ook wel een paar normale hoor maar als je hier rondkijkt zie je heel wat van die groepjes die je staan te bedreigen of uit te schelden en als je wat terug zegt slaan ze je in elkaar!

Laten we allereerst stellen dat het niet zo is dat er ook wel een paar normale buitenlanders zijn, maar er juist een klein groepje in de massa is dat niet normaal kan doen.

Verder kom je dagelijks toch echt net zo veel, dan wel meer, groepjes autochtonen tegen die op zoek zijn naar problemen. Anyway dwaalt dit topic steeds verder af, een discussie omtrend Geert Wilders en moslims lijkt me stof tot spreken genoeg. :)

Volgens je profiel woon je in sesamstraat, nu zul je daar geen groepjes bijvoorbeeld Marrokanen op straat tegenkomen, hooguit een grote blauwe vogel. Maar als je woont waar ik woon (Amsterdam) dan zou je zelf meemaken dat het probleem groter is dan je denkt. Ze komen regelmatig met 10 man je lastig vallen terwijl jij in je eentje bent. Ben je zelf met tien man dan laten ze je liever met rust. En ik kan je uit ervaring zeggen dat de zin ''Verder kom je dagelijks toch echt net zo veel, dan wel meer, groepjes autochtonen tegen die op zoek zijn naar problemen'' in ieder geval in Amsterdam echt niet op gaat hoor. Uiteraard zijn ze het niet allemaal, maar meer dan je zou verwachten helaas. ;)

Ik vind het in ieder geval wel goed dat Geert Wilders in de politiek zit. Hij schud ons regelmatig wakker dat we niet langzaam moeten veranderen in een Moslimland. Nederland moet wel Nederland blijven. Hij moet alleen niet té ver gaan zoals hij met het verbieden van de Koran deed. Andere punten van hem (zoals het burka verbod) zijn wel sterk. :Y

Geplaatst:

Laatst was bij mij in de straat een gevecht met de politie, van de ongeveer 10 mensen die vochten tegen de politie vochten waren er misschien 2 allochtoon.

Geplaatst:

En dan? Dat tuig hoort ook achter de tralies... Alle 10.

De Politie is er voor veiligheid, niet om er op los te kunnen rammen..

Geplaatst:

gebeurt in holly ook steeds vaker, als het zown beetje dichtgaat op vrijdagavond/nacht gaan ze met ze alle politie meppen.... en worden dan met honden achterna gezeten :7

Geplaatst:

Zoals Wazuup zegt, Geert Wilders schut Nederlanders wakker. Niemand heeft door wat die buitenlanders hier allemaal doen. Hoevaak hoor je niet dat er weer een drugsbende is opgerold, die geleid werd door allochtonen?

Geplaatst:
Nee tuurlijk doen ze dat niet allemaal ik ken ook wel een paar normale hoor maar als je hier rondkijkt zie je heel wat van die groepjes die je staan te bedreigen of uit te schelden en als je wat terug zegt slaan ze je in elkaar!

Laten we allereerst stellen dat het niet zo is dat er ook wel een paar normale buitenlanders zijn, maar er juist een klein groepje in de massa is dat niet normaal kan doen.

Verder kom je dagelijks toch echt net zo veel, dan wel meer, groepjes autochtonen tegen die op zoek zijn naar problemen. Anyway dwaalt dit topic steeds verder af, een discussie omtrend Geert Wilders en moslims lijkt me stof tot spreken genoeg. :)

Volgens je profiel woon je in sesamstraat, nu zul je daar geen groepjes bijvoorbeeld Marrokanen op straat tegenkomen, hooguit een grote blauwe vogel. Maar als je woont waar ik woon (Amsterdam) dan zou je zelf meemaken dat het probleem groter is dan je denkt. Ze komen regelmatig met 10 man je lastig vallen terwijl jij in je eentje bent. Ben je zelf met tien man dan laten ze je liever met rust. En ik kan je uit ervaring zeggen dat de zin ''Verder kom je dagelijks toch echt net zo veel, dan wel meer, groepjes autochtonen tegen die op zoek zijn naar problemen'' in ieder geval in Amsterdam echt niet op gaat hoor. Uiteraard zijn ze het niet allemaal, maar meer dan je zou verwachten helaas. ;)

Gossie, wat een ijzersterk begin zeg, ik woon in sesamstraat... :7 Misschien dat je, als je het topic leest in plaats van m'n profiel, ziet dat ik in Leiden woon(de) en dat er daar toch echt voldoende (ex) buitenlanders zijn, hoor. Ik vind het trouwens niet waar dat je Amsterdam als een soort standaard van Nederland kan nemen, daar loopt nu eenmaal het meeste tuig rond en ja, dat zullen ook een boel moslims danwel allochtonen zijn. So what? Er zijn in Turkije ook een hele hoop moslims, maar daar hoor ik je niet over, terwijl het vrijwel op hetzelfde als Amsterdam neerkomt als je in Noord-Oost Groningen of een ander deel van het land, niet in een grote stad, woont. Je kunt niet een toppunt als maatstaaf nemen en dan roepen dat iets een probleem is. Werk met gemiddeldes, zoals het hoort en je zult zien dat het aantal allochtonen dat je lastigvalt vergeleken met het aantal autochtonen niet hoger is, integendeel. Ik kan je dan uit mijn ervaring zeggen dat "Uiteraard zijn ze het niet allemaal" het enige stukje uit je post is dat ook daadwerkelijk hout snijdt. ;)

Geplaatst:
Zoals Wazuup zegt, Geert Wilders schut Nederlanders wakker. Niemand heeft door wat die buitenlanders hier allemaal doen. Hoevaak hoor je niet dat er weer een drugsbende is opgerold, die geleid werd door allochtonen?

Dit is de zoveelste keer dat ik dit weer moet zeggen maar het moet: Jij zegt dat de buitenlanders het een en ander doen, maar dat zijn ze toch niet allemaal? Als een buitenlander een moord pleegt, zijn alle buitenlander moordenaars? Lijkt me niet ;). Overigens heb je wel gelijk dat er wel een groot gedeelte Marokkanen slechte dingen doen, maar niet allemaal ;) Op de hele wereld hangen goeie en slechte mensen rond :)

Geplaatst:

Gossie, wat een ijzersterk begin zeg, ik woon in sesamstraat... :7 Misschien dat je, als je het topic leest in plaats van m'n profiel, ziet dat ik in Leiden woon(de) en dat er daar toch echt voldoende (ex) buitenlanders zijn, hoor. Ik vind het trouwens niet waar dat je Amsterdam als een soort standaard van Nederland kan nemen, daar loopt nu eenmaal het meeste tuig rond en ja, dat zullen ook een boel moslims danwel allochtonen zijn. So what? Er zijn in Turkije ook een hele hoop moslims, maar daar hoor ik je niet over, terwijl het vrijwel op hetzelfde als Amsterdam neerkomt als je in Noord-Oost Groningen of een ander deel van het land, niet in een grote stad, woont. Je kunt niet een toppunt als maatstaaf nemen en dan roepen dat iets een probleem is. Werk met gemiddeldes, zoals het hoort en je zult zien dat het aantal allochtonen dat je lastigvalt vergeleken met het aantal autochtonen niet hoger is, integendeel. Ik kan je dan uit mijn ervaring zeggen dat "Uiteraard zijn ze het niet allemaal" het enige stukje uit je post is dat ook daadwerkelijk hout snijdt. ;)

Natuurlijk hoor je ze niet in Turkije want die mensen daar zijn wel normaal maar al dat tuig komt hier heen.

En daar dragen ze ook geen hoofddoeken dus waarom hier wel?

Geplaatst:
Natuurlijk hoor je ze niet in Turkije want die mensen daar zijn wel normaal maar al dat tuig komt hier heen.

Ik geloof niet dat je helemaal hebt begrepen wat ik zei, lees een post eerst goed door voor je er op reageert zou ik zeggen, dat voorkomt een hoop misverstanden. :)

Geplaatst:

Er dragen daar genoeg mensen hoofddoeken, en die dragen het dan ook hier. Iemands cultuur kun je niet zomaar doorbreken, want dan krijg je iets wat niet hoort. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...