Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga dit jaar op hem stemmen. Hij is 1 van de weinige die durft te zeggen wat de meeste denken!

Bijna al zijn standpunten zijn goed in mijn ogen, bijv. dat alle werkloze allochtonen het land uit moeten worden gebonjourd :cya:

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

Geplaatst:

Waarom moeten wij het in godsnaam goed vinden dat hun hier alles gaan veranderen?

Alles wat volgens hun ook maar een beetje ractisch overkomt wordt al verboden.

Maar als wij wat racistisch vinden moeten we het maar accepteren.

Kijk bijv. als er een keer een strip over jezus komt is er niets aan de hand maar toen er die strip over de profeet mohammed kwam werdt gelijk het gebouw in de fik gestoken en kwam er weer geweld!

In geen enkel Islamitisch land zie je ook maar één kerk staan, maar hier zie je er in elk dorp wel één.

Geplaatst:
-->nick<-- Geplaatst 1 Oct 2007, 14:28:21

Waarom moeten wij het in godsnaam goed vinden dat hun hier alles gaan veranderen?

Kijk bijv. als er een keer een strip over jezus komt is er niets aan de hand maar toen er die strip over de profeet mohammed kwam werdt gelijk het gebouw in de fik gestoken en kwam er weer geweld!

In geen enkel Islamitisch land zie je ook maar één kerk staan, maar hier zie je er in elk dorp wel één.

ja precies, je haalt me de woorden uit de mond. Wilders standpunt om met scherp te schieten tijdens rellen vind ik ook ok. Nederland is te soft geworden, veel te tolerant. Ze zijn hier nog steeds te gast!

Geplaatst:

Kijk jullie hebben het neit verboden om jezus te afbeelden. bij ons is het verboden om mohamed aftebeelden begrijp dat dan damn. Weetje hoe para ik nu word hoe kunnen jullie nou zo doen over de ISLAM. Je moet weten het zijn de mensen die slechte dingen doen en dat staat nergens in de koran.

En disturbed vind jij de standpunt van geert wilders goed dat om in het land te blijven blz uit koran moet gescheurd worden ? Dan ben je echt ziek in je kop.

Geplaatst:

Evenals jij dat je zegt dat: "Alles bij Jezus kan,want wij hebben het niet verboden." en "Niets bij Mohammed" :bonk:

Nee klopt, Nederland is een "vrij" land, hier kan je ALLES flikken als buitenlander zijnde.

En voornamelijk is dat zo bij de Islamitische jeugd. En ook dat het Islamitisch geloof té openlijk in Nederland wordt gepraktiseerd. Dat maakt ons zo gedragen over de ISLAM

PietHerr & MoonBeam: Niks zinnigs gezegt dan gezeik met Wazuup (foei.) Dus vandaar kan ik niet op jullie reageren ;)

Ik ga dit jaar op hem stemmen. Hij is 1 van de weinige die durft te zeggen wat de meeste denken!

Bijna al zijn standpunten zijn goed in mijn ogen, bijv. dat alle werkloze allochtonen het land uit moeten worden gebonjourd :cya:

Nou dat is natuurlijk ook weer een beetje té extreem. We kunnen proberen sommige mensen aan een baan te helpen.. Maar ze zijn allemaal zo laag opgeleid..

-->nick<-- Geplaatst 1 Oct 2007, 14:28:21

ja precies, je haalt me de woorden uit de mond. Wilders standpunt om met scherp te schieten tijdens rellen vind ik ook ok. Nederland is te soft geworden, veel te tolerant. Ze zijn hier nog steeds te gast!

Nog steeds te gast? Als ze je dat voorschotelen dan heb je volgens mij de verkeerde inlichtingen...

Als iemand hier te gast komt is het uitgesloten dat je familie meekomt...

Vergelijk het maar met dit:

Kom je gezellig op de koffie?

Ja is goed!

Eenmaal bij hem aangekomen te zijn blijkt de hele familie voor de deur te staan..

Dat hoort niet! JIJ bent uitgenodigt dus alleen JIJ zal komen..

Geplaatst:

Helemaal mee eens. en nog over dat gastvrij. Volgens mij schieten wij geen gepensioneerde mensen dood die hier vanuit een ander land zijn gekomen om van hun pensioen te gaan genieten. In turkije gebeurt dat wel!! bron

Ik ga ook op hem stemmen omdat hij idd zegt dwaar de rest van NL over denkt

Geplaatst:

Het is ons geloof wij beledigen jullie geloof ook niet. Wat is iedereen zijn probleem die heir niet mee eens is. Islam is een eige geloof met eige regels en om goed samen te leven moet je elkaar respecteren en wrm slaan moslim jongeren ramen in omdat een groep nederlanders hun beledigen. Weet je hoe hard dat bij ons aankomt. Nog harder dan dat jullie mijn moeder beledigen vind ik dat jullie mohamed beledigen dat je dat weet.

Geplaatst:
Het is ons geloof wij beledigen jullie geloof ook niet. Wat is iedereen zijn probleem die heir niet mee eens is. Islam is een eige geloof met eige regels en om goed samen te leven moet je elkaar respecteren en wrm slaan moslim jongeren ramen in omdat een groep nederlanders hun beledigen. Weet je hoe hard dat bij ons aankomt. Nog harder dan dat jullie mijn moeder beledigen vind ik dat jullie mohamed beledigen dat je dat weet.

Feit blijft dat Nederland een grondwet kent waar instaat dat je je mening mag uiten. Dus in dat opzicht, wat geeft jou het recht iemand met geweld te behandelen als hij wettelijk niets verkeerd doet?

Maar ik kan begrijpen dat je het niet leuk vindt, maar een goed gesprek verhelpt veel meer dan een "nederlander" in elkaar gaan slaan. Dan wek je bij beide partijen agressie op, een goed gesprek doet vaak wonderen. :)

Geplaatst: (bewerkt)

ik zeg niet dat ze het goed doen of dat de islam het hun opdraagt om geweld te gebruiken maar ik kan begrijpen waarom uit welkke agressie ze het doen al doen ze het eigelijk verkeerd maarja. De meeste christenen in mijn klas geven niks om hun geloof denk ik zie ze nooit is naar de kerk gaan of regels volgen. Wij zijn gewoon streng gelovig.

Bewerkt: door cesar
Geplaatst: (bewerkt)

die vent is niet goed wijs :Y

meer woorden hoef ik hier niet aan vuil te maken

>>> Door Mania-92: Beargumentatie zou leuk zijn, wil je daar de volgende keer even op letten? Bvd<<<

Edit : sorry mania 92 zal niet meer gebeuren

Bewerkt: door PrI3sT
Geplaatst:
ik zeg niet dat ze het goed doen of dat de islam het hun opdraagt om geweld te gebruiken maar ik kan begrijpen waarom uit welkke agressie ze het doen al doen ze het eigelijk verkeerd maarja.

Geweld gebruiken omdat iemand zijn mening geeft, is niet goed te praten volgens mij. Geweld moet gewoon goed gestraft worden.

Ik snap niet goed welke agressie dat op wekt en waar ze dan het recht vandaan halen geweld te gebruiken omdat iemand iets zegt...

De meeste christenen in mijn klas geven niks om hun geloof denk ik zie ze nooit is naar de kerk gaan of regels volgen. Wij zijn gewoon streng gelovig.

Maar mag je over het geloof geen grappen maken? Het is waar dat in Nederland, door de meeste christenen, het geloof niet zo strenggelovig wordt gevolgd, wat volgens mij een heel goede ontwikkeling is. Omdat het geloof heel oud is, is het gebaseerd op gebruiken uit die tijd. Die zijn nu (hopeloos) verouderd, en dat lijkt me geen goede basis om op te leven.

Ik geef een voorbeeld is er een of ander boek dat je uit je hoofd kan lezen dat meer dan 500 blz heeft. Nou nee maar er zijn miljoenen mensen die de koran met meer dan 500 blz uit hun hoofd kunnen verklaar dat.

Indoctrinatie.

@PrI3sT: Dat is absoluut geen goede vorm van discussieren, als je het uberhaubt al zo zou kunnen noemen...

Dat is gewoon beledigen en verschrikkelijk offtopic.

Geplaatst:

Alsof nederlanders geen geweld gebruiken

skinheads vallen ook marokanen lastig

ik word dagelijks door hollanders kutmarokaan genoemd :-(

Geplaatst:

Dus van mohammed moet je iedereen maar neerschieten die anders denkt over de Islam dan de moslims zelf?

En jullie beledigen ons wel.

Je wilt niet weten hoe vaak ik moslims hoor schelden met jezus of god.

En als je wat over mohammed of allah zegt dan dan is dat ook gelijk het laatste wat je zegt.

Geplaatst:
PietHerr & MoonBeam: Niks zinnigs gezegt dan gezeik met Wazuup (foei.) Dus vandaar kan ik niet op jullie reageren ;)

Je zou toch haast denken dat je tussen al je onzin door tijd zou moeten vinden om iets nuttigs en onderbouwts te posten, maar als dat niet het geval is kan ik daar ook mee leven. Het spijt me overigens dat ik blijkbaar onder de berichten naar Wazuup een verzoek aan jou heb gezet om er alstjeblieft op te reageren.. :zz:

Geplaatst:

Handel het via PB af... Alles wat je hier in dit topic post mag op gereageerd worden ^_^

Wie heeft jou gemaakt? Aan wie heb jij je leven te danken? Wie voedt jou op?

JE MOEDER!

Kan het me gewoon niet voorstellen dat een een of andere man met een baard belangrijker is dan je eigen moeder..

Maar ja als je in een mythisch persoon wil geloven, ga je gang..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...