Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Hij zegt gewoon wat sommige mensen denken. En hij heeft de eigenschap om politiek correcte dingen om te zetten in zinnen die zo uit de volksmond kunnen komen.

Precies wat je zegt: 'Sommige' mensen en 'kunnen' komen. Het probleem of verschil tussen Geert Wilders en de minder extreme politici is echter dat hun meningen/gedachtes geen grote bevolkingsgroepen duperen als ze ten uitvoer worden gebracht en dát is waarom ik tegen Geert ben: Een extreem is nooit goed, extreem gelovig, ongelovig, links of rechts: Je zit altijd met een grote groep mensen die lijnrecht tegenover je staat.

Deze discussie bereikt verder niks, want jij lijkt mij erg links, jammer genoeg, en ik ben meer een rechts persoon. Jammer.

Een discussie lijkt me des te interessanter als mensen het niet met elkaar een zijn, anders zou je maar hebben dat de één 'ik vind dat..' en de ander 'ja' zegt. :puh:

Ik ben overigens vrij rechts qua politieke mening, maar kan het niet uitstaan als mensen als GW hun mening uiten op een verkeerde manier, ten koste van anderen. Ik heb bijvoorbeeld ook een vreselijke hekel aan Femke Halsema. :7

Ik vind het gek, dat als je als nederlander voor Wilders bent, je gelijk wordt tegengesproken door allerlei links gepeupel.

Vind je het ook vreemd dat iemand als Femke Halsema tegengesproken wordt door rechts gepeupel? Het lijkt me nogal voor de hand liggen dat links en rechts het niet op ieder punt met elkaar eens zijn.

Het lijkt wel of niemand ziet, dat er veel positieve discriminatie heerst.

Discriminatie is nóóit positief, aangezien de twee steunpilaren van discriminatie vooroordelen en racisme zijn.

Ook jammer.

Uit mijn perspectief en ervaring kom ik tot de conclusie dat veel kansjongeren maar wat lopen aan te kl*ten hier.

En dan bedoel ik niet allemaal natuurlijk, maar wel veel.

Net zo goed als veel Nederlandse jongeren. Afkomst is relatief en uiterlijk genetica; mensen beoordelen op hun waarde lijkt me toch een stuk prettiger voor jezelf en de samenleving.

Bewerkt: door Moonbeam
  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

Geplaatst:
Hij zegt gewoon wat sommige mensen denken. En hij heeft de eigenschap om politiek correcte dingen om te zetten in zinnen die zo uit de volksmond kunnen komen.

Precies wat je zegt: 'Sommige' mensen en 'kunnen' komen. Het probleem of verschil tussen Geert Wilders en de minder extreme politici is echter dat hun meningen/gedachtes geen grote bevolkingsgroepen duperen als ze ten uitvoer worden gebracht en dát is waarom ik tegen Geert ben: Een extreem is nooit goed, extreem gelovig, ongelovig, links of rechts: Je zit altijd met een grote groep mensen die lijnrecht tegenover je staat.

Deze discussie bereikt verder niks, want jij lijkt mij erg links, jammer genoeg, en ik ben meer een rechts persoon. Jammer.

Een discussie lijkt me des te interessanter als mensen het niet met elkaar een zijn, anders zou je maar hebben dat de één 'ik vind dat..' en de ander 'ja' zegt. :puh:

Ik ben overigens vrij rechts qua politieke mening, maar kan het niet uitstaan als mensen als GW hun mening uiten op een verkeerde manier, ten koste van anderen. Ik heb bijvoorbeeld ook een vreselijke hekel aan Femke Halsema. :7

Ik vind het gek, dat als je als nederlander voor Wilders bent, je gelijk wordt tegengesproken door allerlei links gepeupel.

Vind je het ook vreemd dat iemand als Femke Halsema tegengesproken wordt door rechts gepeupel? Het lijkt me nogal voor de hand liggen dat links en rechts het niet op ieder punt met elkaar eens zijn.

Discriminatie is nóóit positief, aangezien de twee steunpilaren van discriminatie vooroordelen en racisme zijn.

Ook jammer.

Uit mijn perspectief en ervaring kom ik tot de conclusie dat veel kansjongeren maar wat lopen aan te kl*ten hier.

Net zo goed als veel Nederlandse jongeren. Afkomst is relatief en uiterlijk genetica; mensen beoordelen op hun waarde lijkt me toch een stuk prettiger voor jezelf en de samenleving.

Begrijp me niet verkeerd, ik beoordeel mensen altijd op persoonlijkheid. Ik heb ook helemaal niks tegen negers, chinezen, antilianen, etc.

Het valt me alleen op dat vooral marrokaanse jongeren zich verzetten tegen de regels.

En Wilders is niet extreem. En met dat tegenspreken heb ik het over het feit dat je als nederlander door andere nederlanders wordt benadeeld omdat je voor Wilders bent.

En discriminatie kan positief zijn, in bepaalde gevallen. Bijv.: als je als werkgever een allochtoon niet wil afwijzen uit angst om een ''racist'' te worden genoemd, je diegene toch aanneemt.

nogmaals: ik beoordeel mensen altijd eerst op persoonlijkheid.

Begrijp me niet verkeerd, ik beoordeel mensen altijd op persoonlijkheid. Ik heb ook helemaal niks tegen negers, chinezen, antilianen, etc.

Het valt me alleen op dat vooral marrokaanse jongeren zich verzetten tegen de regels.

En Wilders is niet extreem. En met dat tegenspreken heb ik het over het feit dat je als nederlander door andere nederlanders wordt benadeeld omdat je voor Wilders bent.

En discriminatie kan positief zijn, in bepaalde gevallen. Bijv.: als je als werkgever een allochtoon niet wil afwijzen uit angst om een ''racist'' te worden genoemd, je diegene toch aanneemt.

Geert Wilders mag een soort schemerfiguur genoemt worden, hij zit in een grijs gebied tussen erg rechts en extreem rechts in, als je het mij vraagt.

Dat je mensen beoordeeld op wie ze zijn is fijn om te horen, maar ik kan je absoluut niet steunen in uitspraken over benadeeld worden omdat je voor Geert Wilders bent, de koffie wordt er niet duurder van en mensen die je scheef aankijken zul jij waarschijnlijk net zo aankijken om hun mening. Dat werknemers uit angst om een racist genoemt te worden mensen aannemen die ze anders afgewezen zouden hebben is me echter toch echt iets te gek, het is juist andersom; Mensen worden eerder afgewezen om hun nationaliteit. Gelukkig nemen dit soort situaties af, laten we hopen dat dat zo doorgaat.

Geplaatst:

@Moonbeam: MOONBEAM IS HET NIET EENS MET FEMKE HALSEMA!!! Die ga ik opschrijven :D

Zo die is mooi gezegt!

Vooral Marokaanse jongeren zou ik niet zeggen,

Vooral de jongeren en mensen uit het Oostblok van Europa en het Midden-Oosten komen.

En dan krijg je deze onzin:

"De politie Amsterdam zet Roemeense agenten in om Roemeense zakkenrollers te kunnen opsproren.."

Bron: AD

:? Wat is dit? Ga lekker in je eigenland lopen zakkenrollen.. :duh:

Geplaatst:
Ik kijk nooit raar op van iemand anders mening :?

jij kent me niet eens.

Ik doelde op deze uitspraak; "door andere nederlanders wordt benadeeld omdat je voor Wilders bent." Wat ik aannam was dat als er blijkbaar mensen zijn die raar tegen je doen omdat je voor Geert Wilders bent, die mensen waarschijnlijk toch niet jou beste vrienden zijn. But I could be wrong, of course.

@Moonbeam: MOONBEAM IS HET NIET EENS MET FEMKE HALSEMA!!! Die ga ik opschrijven :D

Lol. :puh: Ik vind het gewoon een vreselijke doos, die zo nu en dan ook een hele hoop onzin verkondigt.

Geplaatst:

Ik begrijp wel wat je hiermee bedoelt, maar toch wil ik nog wel even zeggen dat politiek links en politiek rechts toch wel iets meer is dan alleen maar het allochtonenbeleid. Ik zie bijvoorbeeld vaak mensen politiek rechts afkeuren aangezien rechtse mensen door hen als racisten worden bestempeld, maar er is véél meer dan alleen maar dat. Hoewel allochtonenbeleid nogal in de schijnwerpers staat mede door de media en natuurlijk in dit topic, wil ik toch even zeggen dat je Moonbeam niet per se als politiek links kunt bestempelen (en dus als Femke Halsema-aanhanger kunt bestempelen :7) aangezien hij in het allochtonenbeleid redelijk links is. Er zijn ontelbaar meer 'problemen' in Nederland/de politiek; bij het beleid der allochtonen kun je misschien weer heel links zijn terwijl je wat betreft strafgeving weer heel conversatief en daarmee rechts bent, om maar even wat te noemen.

Ik weet niet of ik nu links of rechts ben bij het allochtonenbeleid, maar ik vind het belachelijk als je discrimineert en iedereen over één kam scheert. En ik vind ook dat Geert Wilders niet bepaald leuk bezig is, want wat hij inderdaad doet is haat zaaien. Wat mij betreft kan er heus wel wat aangepast worden in het huidige beleid, maar bijvoorbeeld de Koran afschilderen als een boek als 'Mein Kampf' vind ik gewoon erg misselijk. De islam is een vredige godsdienst, je kunt zeggen wat je wilt, maar voor vrede en gelijkheid is de Koran in principe voor gemaakt.

Geplaatst:

Vredige? Je maakt een grapje, als er iets wreed is, is het wel de Koran. Ik bedoel gaan Moslims "vanzelf" vrouwen onderdrukken?

Gaan ze "vanzelf" zeggen dat varkensvlees onrein is en dat het gelijk is als Westerse mensen (beschaving.)

Gaan ze "vanzelf" zeggen dat vrouwen té min zijn.

Gaan ze "vanzelf" zeggen dat een vrouw in bikini of blote benen een hoer is.

Gaan ze "vanzelf" zeggen dat de wereld moet Islamiseren

Dat probeert Wilders ons aan het verstand te brengen! Wil je per sé dan dat Nederland naar de maan gaat?

Ik bedoel wat is deze onzin? Wat is dit voor taalgebruik?

Nu ineens zeggen dat ze neit tegen de camera kunnen, heb je ooit gezien in een ander programma een turk ofzo ZO GRAAG op de TV wilt en dan die gekke capriolen uithaalt? Dan zijn ze ineens verliefd op dat ding!

Ik maak blijkbaar een grapje; als er iets wreed is, is het wel de Koran. (hihi)

Persoon en tijd verbeterd. :)

Ik bedoel gaan Moslims "vanzelf" vrouwen onderdrukken?

Als een moslim of christen zijn vrouw onderdrukt heeft dat inderdaad niets met zijn geloof te maken.

Gaan ze "vanzelf" zeggen dat varkensvlees onrein is

Nee, dat staat in de Koran, meen ik.

..en dat het gelijk is als Westerse mensen (beschaving.)

Dat is sowieso onzin, laat staan dat het in de Koran staat.

Gaan ze "vanzelf" zeggen dat vrouwen té min zijn.

Nee, dat is zo'n 1200 jaar geleden door een leipe heerser bedacht.

Gaan ze "vanzelf" zeggen dat een vrouw in bikini of blote benen een hoer is.

Als iemand dat zegt heeft hij dat inderdaad niet uit de Koran of van de Islamitische leer. Een 2000 jaar oud boek dat over bikini's praat. :7

Gaan ze "vanzelf" zeggen dat de wereld moet Islamiseren

Als ze dat al zouden zeggen heeft dat wederom niets met de Islamitische leer of Koran te maken.

Wil je per sé dan dat Nederland naar de maan gaat?

Dat zou ik mezelf ook afvragen als ik op Geert Wilders zou stemmen, ja. :Y

Note: De rode opmerkingen hebben niets met het Islamitische geloof of topic te maken en kunnen derhalve ook eigenlijk genegeert worden.

@Hieronder: Mooi gesproken.

Als jij mij kan tonen dat wat jij hierboven vertelt daadwerkelijk in de Koran staat (op het varkensvlees dat onrein is na dan), heb je mij overtuigd. Tot die tijd zijn bovenstaande uitspraken puur bedacht door extremistische moslims (die dus eigenlijk denken goed te doen aan hun geloof (of gewoon willen denken goed te doen aan hun geloof) terwijl ze eigenlijk bezig zijn het mooie van hun religie te verpesten), en hebben ze niks te maken met het oorspronkelijke doel van de islam. Daarbij komt dat misschien maar 0,01% van de islam extremistisch is... maar dat heb je bij het christendom ook net zo goed. Kortom: sommige mensen kunnen maken van de islam (of van hun geloof) wat ze willen, maar oorspronkelijk heeft de islam dat zo nooit bedoeld. Het is dus puur jammer dat er bepaalde mensen zijn die zich per se zo moeten gedragen, maar daar kan de Koran dus niks aan doen. Juist die mensen die zich extremistisch en in negen van de tien gevallen crimineel gedragen moeten aangepakt worden, niet alle moslims omdat ze door een stel herenlozen allemaal over één kam gescheerd worden.

Overigens, om nog even te reageren op dat filmpje over die 'straatschoffies': je kunt toch niet een paar snotneuzen (mietjes van 12 jaar nota bene met alleen maar een grote bek :7, slecht opgevoed dus) vergelijken met het islamitische geloof? Sorry hoor, maar dat vind ik het meest compleet kansloze 'bewijsmateriaal' dat je ons hebt proberen te tonen... no offence.

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:

Ook jammer.

Maar Nederlanders kun je het land niet uitzetten.

Buitlandse jongeren die zich niet kunnen gedragen wel.

En als ik hier in de buurt rondkijk is toch de meerderheid buitenlands.

Geplaatst:
En als ik hier in de buurt rondkijk is toch de meerderheid buitenlands.

..en als ik naar een weiland net buiten de stad ga is de meerderheid schaap. Allochtonen vormen echt niet het merendeel van Nederland, hoor.. :7

Overigens, om nog even te reageren op dat filmpje over die 'straatschoffies': je kunt toch niet een paar snotneuzen (mietjes van 12 jaar nota bene met alleen maar een grote bek :7 , slecht opgevoed dus) vergelijken met het islamitische geloof? Sorry hoor, maar dat vind ik het meest compleet kansloze 'bewijsmateriaal' dat je ons hebt proberen te tonen... no offence.

_O_

Maar dat heeft er nog niets mee te maken dat de meeste hanggroepjongeren hier niet westerse allochtonen zijn.

Ik snap mijn god niet waarom mensen hier ze nog verdedigen.

Kijk eens naar dat filmpje van Verrity.

Die lui doen niets en zitten te schelden, dreigen, stelen enz.

En het is niet alleen daar want zelfs hier gebeurd het zo, en ik woon niet in een stad maar een dorp van 20000 mensen.

Rot tuig, opzouten die handel.

Of zoals hun het zouden zeggen

"opkankeren of ik breek jou"

Bewerkt: door -->nick<--
Geplaatst:

PRECIES!

Dat soort schoffies, die zo lopen te k*tten, moeten gewoon het land uit geschopt worden!

Beseffen jullie niet dat die gasten later onze AOW'tjes moeten betalen (wat ze toch niet zullen doen)

Niks tegen Moslims in het algemeen, onze Turkse bakker om de hoek is een beste vent, en een harde werker, waar menig autochtoon wat van kan leren. Maar toch ben ik Rechts. Ik heb geen melij met probleemjongeren, die zie ik liever creperen. Dat soort gasten voegen absoluut geen enkele waarden aan onze samenleving.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...