Jump to content

Eredivisie 2007/2008


Bright

Recommended Posts

PSV had het helemaal zelf in de hand gisteren, dus het gezeur dat het niet-kampioenswaardig zou zijn, snap ik niet. Natuurlijk is het leuker om na een wedstrijd meteen kampioen te zijn, maar dan hadden ze het gewoon moeten afmaken tegen Twente, maar dat deden ze niet. En dan in de uitzending het gezeur over "competitievervalsing". Tja, het is nu eenmaal zo. Wat moeten ze anders doen, zondag twee wedstrijden spelen? Woensdag speelt Ajax en dan zien we wel weer verder. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 420
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    60

  • RobertSA

    30

  • NilsHolgersson

    28

  • GekkieJ01

    27

ja dat is Vitesse :? geen Ajax :schater:

ik dacht dat psv vanadaag ook zou gaan winnen maar toch spelen ze gelijk

dus is er altijd wel een kans.

Met mijn vorige post wil ik zeggen dat psv niet gaat verliezen, dus verkeerd opgevat.

ja sorry ik had het inderdaad verkeerd opgevat

maar ik hoop dat psv verliest :engel: maar dat is eigenijk nooit van tevoren

te zeggen

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik vind het gewoon alleen al een zeer trieste actie, ik ben niet voor Ajax, maar ik vind het wel kut voor ze aangezien ze die wedstrijd niet eens normaal konde beginnen, het idee al, je eigen stadion in de hens zetten met wc papier, en het voor de Ajax supporters bederven. Echt heel zielig, en jammer. En al helemaal raar dat alle supporters er nog 100% er aan meewerken ook. Het zou alleen lachen worden als het hele stadion was afgefikt, dan lachde ze niet meer zo hard, maar dat gebeurd toch nooit, aangezien zo'n stadion toch brand veilig is.
Ten eerste werkten niet alle Groningen supporters er aan mee, alleen de noordelijke tribune geloof ik. Ten tweede was het niet de bedoeling dat de wc-papier in brand zou worden gestoken en dit werd ook niet gedaan door alle supporters. Met al het papier dat er al lag was één persoon al genoeg geweest om dat hele boeltje in de hens te steken. Je moet niet doen alsof al de Groningen supporters aldaar zo zijn, het is maar één vak die het doorgaans verpest en die wordt er vaak door uitgefloten door de overige supporters.

En die opmerking over dat het lachen is als een heel stadion afbrandt, met een beetje respect voor de slachtoffers van zulke voorvallen maak je zo'n opmerking niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Was trouwens ook lucky PSV dit weekend, aangezien Twente echt veel goede kansen kreeg toen het op 1-0 stond. Nadat Farfan in een fase die totaal voor Twente was scoorde, heb ik hem maar afgezet..

LUCKY PSV? Ben jij bezopen??

PSV heeft 2 x de paal geraakt, een bal net over en Twente maakt een geluksgoaltje!!

Volgens mij heb jij niet gekeken maar begin je gewoon op PSV te zeiken. Weet jij wel wat buitenspel is?

Of je hebt alleen de samenvatting gezien ofzo...maarja na de wedstrijd had PSV wel gewonnen..:sarcastisch

Bewerkt: door bierboer
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste werkten niet alle Groningen supporters er aan mee, alleen de noordelijke tribune geloof ik. Ten tweede was het niet de bedoeling dat de wc-papier in brand zou worden gestoken en dit werd ook niet gedaan door alle supporters. Met al het papier dat er al lag was één persoon al genoeg geweest om dat hele boeltje in de hens te steken. Je moet niet doen alsof al de Groningen supporters aldaar zo zijn, het is maar één vak die het doorgaans verpest en die wordt er vaak door uitgefloten door de overige supporters.

En die opmerking over dat het lachen is als een heel stadion afbrandt, met een beetje respect voor de slachtoffers van zulke voorvallen maak je zo'n opmerking niet.

Ik snap dat het misschien een beetje raar gereageerd is, maar ik heb ook vandaag pas gelezen dat het zo zat, normaal zit ik ook op een voetbalforum, en daar werden dit soort verhaaltjes verteld, dus ik dacht o, als het zo zit dan is de boel helemaal verziekt. Achja, ik was gister gewoon boos omdat psv alsnog kampioen had kunnen worden, niet meer niet minder. Ik vond het verder alleen jammer dat de wedstrijd niet door kon gaan, en die laatste opmerking is natuurlijk een beetje (heel erg) egoïstisch.

Link to comment
Delen op andere websites

FC groningen- Ajax 1-2

1×lindgren :tu:

1×suarez :tu:

ajax het het weer geflikt :Y:Y:Y:Y

nu moet PSV verliezen

en AJAX winnen

dan zijn we kampioen

Bewerkt: door osmgek11
Link to comment
Delen op andere websites

FC groningen- Ajax 1-2

1×lindgren :tu:

1×suarez :tu:

BETERRRRR!!!!! :D

PSV wint toch wel van Aad's team. Die vent is een beetje raar bezig. Vooral hoe hij Theo Janssen behandelt :N
Link to comment
Delen op andere websites

Ach ja, de druk op PSV is dan misschien wel wat groter, en Vitesse uit is altijd wel lastig, maar PSV zullen ze niet zomaar verslaan. En voor hetzelfde geld gebeurt er nog iets geks bij Ajax - Heracles, maar die kans lijkt me nog veel kleiner. Na vorig seizoen denken veel mensen eerder dat de competitie een gek einde krijgt, maar de kans dat Ajax kampioen wordt lijkt me klein, ookal zijn ze nu zo dichtbij. Maar alles is nog mogelijk, en ik sluit daarom ook niks uit en ik heb nog alle hoop in een goede afloop voor Ajax :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb van een klasgenoot gehoord dat er een nieuwe stadion voor Feyenoord wordt gebouwd. En dat de Kuip gewoon blijft staan. Is dat waar? :clown:

Bewerkt: door Rene-GTA
Link to comment
Delen op andere websites

ja er zijn plannen http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=38074

maar de Amsterdam Arena blijft ook niet achter

Inmiddels zijn er plannen gemaakt om de ArenA uit te breiden voor minimaal 80.000 toeschouwers. De gemeenteraad is daar al mee bezig en is in druk overleg.

Bron: wikipedia

ging psv ook niet uitbreiden....business seats beter benutten en al veel plaatsen winnen en aan weerszijden nog stuk erop....

Link to comment
Delen op andere websites

Dat werd tijd dat die kuip eens vervangen gaat worden. ben er een paar keer geweest...(Feyenoord-ajax)

En dat Voetbaltempeltje van hun valt bijna uit elkaar :puh:

Bewerkt: door oostzaan
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...