Jump to content

Eredivisie 2007/2008


Bright

Recommended Posts

wat een zielige *** lijers.

erejpgut5.png

sorry voor dubbelpost ik moest op de bewerk knop drukken :engel::zz:

Wel chill psv0-1 achter :tu: En feyenoord 3-0 achter :puh:

Echt jammer van ajax. Als ze wonnen en psv blijft achter dan werd het volgende week spannend@ :klap:

Het is nu afgelast...:S

Bewerkt: door oostzaan
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 420
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    60

  • RobertSA

    30

  • NilsHolgersson

    28

  • GekkieJ01

    27

Het competitieduel tussen FC Groningen en Ajax wordt naar alle waarschijnlijkheid woensdagavond ingehaald. De KNVB hoopt de vandaag afgelaste wedstrijd dan gewoon met publiek af te kunnen werken.

ajax heeft nog 1 kans om kampioen te worden

dan moeten ze woensdag winnen tegen groningen. en zondag moeten ze ook winnen van heracles almelo. en dan moet psv verliezen. ook niet gelijk spelen. als ajax dat voorelkaar krijgt dan staat het met de punten

ajax-69

psv-69

en dan kijken ze naar de doelsaldo ( 87) en is ajax kampioen

kijk ff naar dit flimpje

http://www.dumpert.nl/mediabase/79431/f408...g_in_brand.html

Bewerkt: door osmgek11
Link to comment
Delen op andere websites

En dat gebeurt waarschijnlijk dus niet, ik onderschat de kwaliteiten van PSV niet, maar hier even de eerdere ontmoetingen:

15-09-2007 PSV - Vitesse ERE 1-0

29-04-2007 PSV - Vitesse ERE 5-1 (Kampioens wedstrijd)

02-12-2006 Vitesse - PSV ERE 0-1

09-11-2006 Vitesse - PSV BKR 0-4 (Enige niet eredivisie wedstrijd)

17-02-2006 Vitesse - PSV ERE 1-3

21-08-2005 PSV - Vitesse ERE 2-1

23-04-2005 PSV - Vitesse ERE 3-0

21-11-2004 Vitesse - PSV ERE 0-2

Zoals je ziet is het heel onwaarschijnlijk dat psv gaat verliezen, en ik hoop eigenlijk dat ajax gaat verliezen van groningen.

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

ja dat is Vitesse :? geen Ajax :schater:

ik dacht dat psv vanadaag ook zou gaan winnen maar toch spelen ze gelijk

dus is er altijd wel een kans.

Met mijn vorige post wil ik zeggen dat psv niet gaat verliezen, dus verkeerd opgevat.

Link to comment
Delen op andere websites

AZ heeft in principe ook vrij weinig puntverlies geleden tegen Excelsior, maar vorig seizoen was het toch wel even anders, toen liet Excelsior ze gras eten. Niet dat ik er vanuit ga dat Ajax kampioen wordt, maar mits ze van Groningen weten te winnen heb ik nog hoop, PSV stond vorig jaar immers derde toen ze hopeloos aan de laatste wedstrijd begonnen en op doelsaldo kampioen werden. Misschien krijgen we nog een knotsgek einde, maar het lijkt mij reeëler dat PSV kampioen wordt. Overigens vind ik die brand erg triest, misschien haalt het wel alle spanning uit 't slot van de competitie als de wedstrijd pas erg laat wordt ingehaald, en dan zijn de omstandigheden misschien ook wat anders. Erg zonde...

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens vind ik die brand erg triest, misschien haalt het wel alle spanning uit 't slot van de competitie als de wedstrijd pas erg laat wordt ingehaald, en dan zijn de omstandigheden misschien ook wat anders. Erg zonde...

Helemaal, gelijk. Ten eerste, waarom ga je je eigen stadion in de hens zetten, en ten tweede je verpest een spannend einde, als Ajax had gewonnen was het een stuk spannender geweest, omdat het dan alle kanten op kon gaan, maar nu moet iedereen wachten tot woensdag, misschien had het kampioensfeest gewoon kunnen doorgaan. Maar ik vind het gewoon alleen al een zeer trieste actie, ik ben niet voor Ajax, maar ik vind het wel kut voor ze aangezien ze die wedstrijd niet eens normaal konde beginnen, het idee al, je eigen stadion in de hens zetten met wc papier, en het voor de Ajax supporters bederven. Echt heel zielig, en jammer. En al helemaal raar dat alle supporters er nog 100% er aan meewerken ook. Het zou alleen lachen worden als het hele stadion was afgefikt, dan lachde ze niet meer zo hard, maar dat gebeurd toch nooit, aangezien zo'n stadion toch brand veilig is.

Link to comment
Delen op andere websites

Fuck the Z-Side. Als Ajax nou verloren had dan zat ik nu op het stadhuisplein. Ik had 'm zo platgestoken

PSV supp zijn vandaag ook flink tekeer gegaan, werden stenen naar de ME gegooid en Twente supporters aangevallen, 2 agenten gewond en flink wat arrestaties.

Link to comment
Delen op andere websites

Fuck the Z-Side. Als Ajax nou verloren had dan zat ik nu op het stadhuisplein. Ik had 'm zo platgestoken

PSV supp zijn vandaag ook flink tekeer gegaan, werden stenen naar de ME gegooid en Twente supporters aangevallen, 2 agenten gewond en flink wat arrestaties.

wat was eigenlijk de reden voor het brand stichten? ik las ergens omdat ajax 3 spelers weggekocht had...maareuh lijkt me dna nog niet logisch je eigen stadion afbranden :s

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hadden zo'n actie met wc papier, die lagen allemaal op een hoop en toen heeft een zo'n eencellige gast er een brandende rol opgegooid, klein brandje maar veel rookontwikkeling natuurlijk waardoor mensen het veld op moesten springen (eentje een gebroken enkel aan overgehouden). Anderen moesten vluchten voor hun leven.

Bij PSV knokparijten op de tribune buiten stenen gooien naar ME, politie en Twente supportes aangevallen. 3 wouten lichtgewond 43 mensen opgepakt.

Willem II losse Feyenoorders aangevallen, Feyenoorders wouden ook het vak uitbreken. En ziet net da Willem II ook het uitvak in wilde.

NEC supporters kraaienpoten (waarmee je banden lek kan maken) richting de bussen van Vitesse supporters gegooid.

Echt veel gebeurd :Y

Bewerkt: door bierboer
Link to comment
Delen op andere websites

Ze hadden zo'n actie met wc papier, die lagen allemaal op een hoop en toen heeft een zo'n eencellige gast er een brandende rol opgegooid, klein brandje maar veel rookontwikkeling natuurlijk waardoor mensen het veld op moesten springen (eentje een gebroken enkel aan overgehouden). Anderen moesten vluchten voor hun leven.

Bij PSV knokparijten op de tribune buiten stenen gooien naar ME, politie en Twente supportes aangevallen. 3 wouten lichtgewond 43 mensen opgepakt.

Willem II losse Feyenoorders aangevallen, Feyenoorders wouden ook het vak uitbreken. En ziet net da Willem II ook het uitvak in wilde.

NEC supporters kraaienpoten (waarmee je banden lek kan maken) richting de bussen van Vitesse supporters gegooid.

Echt veel gebeurd :Y

mja dat de clubs dan maar hard optreden....ik ben benieuwd naar de reactie van PSV....via media klagen over beesten van supporters van Ajax die losbraken....hopelijk durven ze eigen supporters ook even hard aanklagen...

Link to comment
Delen op andere websites

En dat gebeurt waarschijnlijk dus niet, ik onderschat de kwaliteiten van PSV niet, maar hier even de eerdere ontmoetingen:

15-09-2007 PSV - Vitesse ERE 1-0

29-04-2007 PSV - Vitesse ERE 5-1 (Kampioens wedstrijd)

02-12-2006 Vitesse - PSV ERE 0-1

09-11-2006 Vitesse - PSV BKR 0-4 (Enige niet eredivisie wedstrijd)

17-02-2006 Vitesse - PSV ERE 1-3

21-08-2005 PSV - Vitesse ERE 2-1

23-04-2005 PSV - Vitesse ERE 3-0

21-11-2004 Vitesse - PSV ERE 0-2

Zoals je ziet is het heel onwaarschijnlijk dat psv gaat verliezen, en ik hoop eigenlijk dat ajax gaat verliezen van groningen.

Sowieso vind ik dit soort "winnen" niet leuk. Al zou PSV kampioen worden, dan moet dat (vind ik) gebeuren wanneer ze net gespeeld hebben. Zeg nou zelf; is het überhaupt leuk om zo kampioen te worden? Na een wedstrijd kampioen worden, is echt veel leuker. Veel supporters, hele elftal bij elkaar op het veld, etcetera... Nu zit iedereen thuis, of misschien samen te wachten op wat Ajax doet, dat vind ik niet echt kampioen-waardig. Als PSV kampioen wordt, dan heb ik liever dat dat gebeurt omdat ze zelf een wedstrijd winnen, dan dat de concurrent op een doordeweekse dag een wedstrijd verliest. Totaal gemis aan sfeer.

Overigens vind ik niet dat je alleen naar die resultaten moet kijken. Vitesse heeft ook teams als AZ en FC Groningen verrast, misschien doen ze dat bij PSV ook wel. Niet vergeten dat Vitesse heel wat minder druk heeft. Maar goed, PSV heeft vorig jaar wel laten zien dat ze goed met druk en stress om kunnen gaan, wat je destijds van AZ niet kon zeggen.

Was trouwens ook lucky PSV dit weekend, aangezien Twente echt veel goede kansen kreeg toen het op 1-0 stond. Nadat Farfan in een fase die totaal voor Twente was scoorde, heb ik hem maar afgezet..

Ik zie wel wat er gebeurd, ik ben voor Ajax, maar laat die eerst nog maar eens winnen van FC Groningen. Ook een degelijk team. En al zouden ze die winnen, dan nog maar eens zien dat PSV verliest dit weekend. Er is nog van alles mogelijk, maar erg hoopvol ben ik niet. Wat ik wel tof vind, is dat NAC zo hoog staat. Altijd leuk, om zo'n club als destijds AZ of nu NAC, ineens zo hoog in de competitie terug te vinden! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...